Maart 2007 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door susanne1979, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Haha ik heb al gemerkt dat ik echt wel een paar keer per dag moet kijken hier, anders moet ik achter elkaar 3 pagina's lezen... ben niet zo vlot.

2. hardloper

hardloper Niet meer actief

@cynthia, ja, meerdere keren per dag lezen (vooral door de weeks, geloof het of niet, het is nu heeeeeel rustig) en ook minstens 20 x per dag posten. :) ;)

@kiowa, laten we dan maar hopen dat ze ook op zondag de site bijwerken.

groetjes, lidwina

3. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    sjooo ben ik ook weer...

kiowa heb de hond een knuffel gegeven hoor ;)
    hij ligt niet meer zo te bibberen, maar nog steeds niet in zijn hum...

pffff wat een dag he? ik wil zo graag ff de deur uit, maar ben bang dat ik dat niet redt zag ik gisteren wel toen ik na 10 min terug kwam uit de winkel...

ahhh wolf roept steeds heel optimistisch ach meissie over een week is hij er zeker!
    maar zo zeker ben ik er niet van en dat houd me best wel bezig...
    als het donderdag dus druk is met bevallingen word ik ook niet gestript dus dat houd in dat ik weer moet wachten tot de volgende controle!
    en aangezien er tussen de laatste en de nieuwe controle alweer 1,5 week zit dan ben ik bang dat ik toch een olifantendracht krijg...

4. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    spannend mandy! spannend!
    vind de tijd wel rijp onderhand hoor!
    hihi jou knulletje heeft het echt erg naar ze zin zeg!
    hihi

nou mijn kraamhulp gaat morgen weer weg,,,
    ze komt morgen voor het laatst!
    Raar gevoel hoor! Van 1 kant heerlijk en van de andere kant toch wel eng! Nou zal even een beetje terug lezen hoor!

Maar jullie maken het me allemaal wel heel spannend! en maar is nog niet op de helft!

5. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Laura -> gefeliciteerd met je 2 jaar! En geniet er maar lekker van vandaag! ;)

@ Kiowa -> gelukkig was wel alles goed in het ziekenhuis!

@ Mandy -> jammer dat het weer niet doorzette... Best frustrerend he, heb je eindelijk weeen en zetten ze niet door...! Lekker blijven aanhobbelen, misschien zetten de weeen alsnog vandaag door!

Ik ben net nog even naar de kinderrommelmarkt geweest hiero van de vereniging, kreeg daar ook de hele tijd harde buiken en met lopen een druk van onder met soms lichte krampen, maar pijn doet het nog altijd niet helaas!

Zometeen rondje ziekenhuis, moet om 14:45 uur daar zijn... Mijn moeder heeft het idee dat ik daar moet blijven, omdat ik vrijdag al ontsluiting had en ik met dezelfde klachten blijf lopen en ze dus denkt dat het sluipende weeen zijn. Afwachten maar... Denk zelf dat er niet echt vorderingen zijn! Maar ja we zullen zien en ik hou jullie natuurlijk op de hoogte!

Tot straks dames!

Groetjes!

6. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    eej anniek...

ja maak het wel spannend zo he hihihihi
    ik trek zo wel weer alles recht met de statjes hahahahhahaha....

en wat gaat het toch alweer snel he morgen je kraam hulp alweer weg en dan zijn jullie echt met zijn drietjes! en natuurlijk biggens :-D

7. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Anniek -> heel begrijpelijk dat het ook een beetje eng is dat morgen de kraamhulp alweer voor de laatste keer komt! Komt vast wel goed allemaal! ;)

8. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    minimuisje... spannend hoor, maar meestal hebben mama's wel gelijk hoor!
    mama's hebben een 3e zintuig en 9 van de 10 klopt dat wel... en ik kan het weten hahahhaha alleen mijn zintuigen van mijn ventje hier in mijn buik die werken volgens mijn nog niet hahahahhaha
    succes straks

9. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    @Mandy: hihihi nou, mijn mama niet hoor. Van haar 3de zintuig klopt helemaal niks :p

Denk dat jouw kleine het gewoon te goed heeft in je buik ;)
    Misschien moet je huur gaan vragen :p

Arme hondje :( hoop dat ie zich snel weer beter voelt!
    Misschien deed ie het wel expres, zit ie in een complot met je uk ;)
    Zodra de weeen beginnen te komen moet hij dan zielig doen zodat de weeen weer stoppen en dus de uk langer kan blijven zitten :p
    Je weet maar nooit ;)

10. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Nou spannend Minimuisje!

Lauraatje dat had je een tijdje terug gepost dat 11 maart jullie dag was ;)

Tja Anniek vanaf overmorgen moeten jullie het voor het echie zelf doen :D

Kiowa super dat alles goed was vandaag :thumup:

11. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    hihihihi kiowa ik denk dat ik zijn huur maar is opzeg dat vind ik een veel beter idee! het is genoeg geweest ... hahahahaha

mijn oudste snapt er soms niks van dan komt ze na mijn toe en vraagt dan mama hoe kan dat nou dat jij toch altijd alles weet? zeg ik altijd tja mama's weten altijd alles hihihhi en dan schrikt ze altijd hihihihi

12. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hihihihi ja, en nu geloven ze je nog dus dat is leuk :D
    helaas blijft dat niet zo ;)

Ja, idd gewoon de huur opzeggen. De stop uit zijn prive zwembad trekken ;)

13. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    ja heb net alles opgezegd heb het persoonlijk tegen hem gezegd en nu maar hopen dat hij antwoord geeft hihihihihihii

14. Niet meer actief

@Sweetpee: wat goed dat je dat onthouden hebt! :D

Trouwens ik heb vandaag wat last van me schaamstreek.. wat stekerig en ongi-achtig.. zou dat indalen zijn? En verder is mijn urine wat oranje/roze achtig.. kennen jullie dat?

15. hardloper

@minimuisje, spannend, en wie weet! wachten vol spanning :D

hier verder alles rustig, behalve de meisjes... :( ze willen nu helemaal dat de baby komt, want er zijn nu nog meer babycadeautjes, die ze pas mogen als ie er is. :) das moeilijk hoor, tegen pakjes aankijken :)

16. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Nou ik ben weer terug... Het was ontzettend druk daar... Ik werd aan de CTG gehangen, na een half uur erweer vanaf gehaald. Werd gezegd dat alles goed was en dat ik dinsdag dan een volledige controle kreeg omdat het nu erg druk was... Het belangrijkste is dat het met de uk goed ging!

17. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik denk dat het inderdaad te maken heeft met het indalen dat stekerig en ongi-achtig gevoel! Van de urine weet ik niet, heb ik geen last van...

18. Niet meer actief

ik heb nu vaak een harde buik... vooral als ik ga lopen.. en voel dus onderin aldoor een druk.. ook wel alsof ik naar de wc moet maar denk niet dat het blaasonsteking is want plassen doet niet zeer en ik drink altijd genoeg...

zou ze dan toch aan het indalen zijn :D *duim,duim*

19. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Oh lekker minimuisje dat alles goed is :D

Lauraatje, ik had inderdaad voor het eerst dat ongigevoel toen de indaling begon....volgens vriendlief had mijn plas toen ook een rare kleur....

Ook ik heb niet het idee dat ik een blaasontsteking heb, geen pijn bij plassen, drink veel water en sap....:(

Hier nog steeds beste voorweeën :( AU!

Nou ik ga weer terug naar ons filmpje :D

20. hardloper

minimuisje, fijn dat alles goed gaat met de baby!

lauraatje, ik hoop het voor je! dat zou toch wel mooi zijn.

sweetpee, wat vervelend dat je zo'n last hebt van die voorweeen. kunnen die niet gewoon stiekum over gaan in gewone weeen? hoop dat je wel een beetje rust hebt ontdanks dat.

de boerenkool staat op! hoop dat ie net zo lekker wordt als die van mijn moeder, maar dat is me tot nu toe nog niet gelukt. vind ik wel raar, want ik doe het hetzelfde... typisch.... :( :D

groetjes, lidwina

Deel Deze Pagina