Lekker...! En of het typisch is? Ik vind het wel lachwekkend want dat probleem heb ik ook altijd! Ik heb het 2 keer geprobeerd te maken, precies zoals mijn moeder het ook maakt en ben daarna ermee gestopt! Ik word nu elke keer gebeld als mijn moeder boerenkool maakt!
Hihi Lidwina geniet van de boerenkool! Ja rust heb ik wel gelukkig, maar zou fijn zijn als het doorzet......of gewoon weg blijft
Mieke en Mamaatje en Madelief gefeliciteerd! Jeetje sinds ik niet meer geweest ben zijn er volgens mij bijna 100 pagina's bijgeschreven hier, jeetje mina. Hoop dat ik t zo goed heb gedaan met de felicitaties want ga echt niet alles terug lezen. Helaas voor de rest van de meiden nog steeds niks!? balen, t word wel tijd nu he! Nog heel veel succes en sterkte gewenst en tot straks bij de maart mama's! Hier gaat alles goed, errug druk, veel visite (nog steeds) dus ben errug weinig aanwezig hierzo. Dit zal in de loop van april wel weer terugkomen denk/hoop ik. Met Justin alles prima, zo'n zoet jochie (heeft ie van mij natuurlijk he ). Nou de mzzls maar weer, visite komt zo weer.. Pff
dames ik ga lekker mijn pyama in en op de bank hangen... ik spreek jullie morgen wel weer ben echt moe pffff en kan je nagaan heb vandaag dus niks gedaan alleen visite gehad... nog een hele fijne avond alvast en mogen de ooievaars hun weg weer vinden hihihihiih toedels
Ik volg je Mandy! Dus ook van mijn kant uit tot morgen! En hopelijk brengt de nacht veel goed voor de iedereen!
Mandy, Minimuis alvast een fijne avond/nacht! Bij nader inzien, ik ga ook lekker liggen en meld me morgenochtend wel weer Voor degenen die blijven beppen, bep ze
Wat spannend hierzo zeg! Voor iedereen die ondertussen is bevallen: Gefeliciteerd! Voor degene die nog moeten: Succes en hopenlijk begint het snel! Onze Fenja is vandaag naar huis gekomen. Wat zijn we blij en wat is ze lief! Vanaf vandaag is het hier echt feest! Groetjes Yvonne
fijn dat ze eindelijk naar huis mocht alkievalkie, geniet er maar van. en wat nou beppen sweetpee, het is in geen dagen zo rustig geweest hier! ik ga lekker yoghurt eten, jum. trouwens was de boerenkool erg lekker, maar niet zo lekker als die van mijn moeder... ik begin echter vorderingen te maken, en als ik het voor elkaar heb kan ik over naar de erwtensoep van mijn moeder, die is ook zo goddelijk! (maar volgens mij veeel ingewikkelder dan boerenkool... ) groetjes, lidwina
Hoi meiden.......... Nou daar zit ik dan weer eens. Kan weer niet slapen terwijl ik vandaag en gisteren zoveel gedaan heb dat ik eigenlijk helemaal voor dood in mijn bed zou moeten liggen...... Ik weet niet meer wat ik met mezelf aan moet. Zolang ik mezelf bezig houd, en dat heb ik de afgelopen 2 dagen dan ook gedaan, dan gaat het wel. Oke heb wel veel pijn, maar daar kan ik op zich nog wel mee omgaan. Maar zodra ik rust neem en alleen ben met mijn gedachten dan trek ik het niet meer Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen. Het idee dat ik morgenochtend wakker word en dat er dan weer een nacht voorbij is gegaan waarin ik niet ben bevallen vind ik gewoon vreselijk En lekker liggen lukt ook niet, daarvoor heb ik écht te veel gedaan vandaag. Elke spier in mijn lijf doet pijn en de beeb beweegt dat het een lieve lust is Het is niet normaal....... Dinsdag moet ik alweer naar de vk.... Als de baby dan nog niet is ingedaald doet ze niks En aangezien ik geen verschil voel denk ik dat hij niet is ingedaald en heb ook niet echt meer de hoop dat hij dat gaat doen. Ik wil zo graag bevallen, ik SNAK naar WEEEN, hahaha MAar nog niks hoor. JA wel eens een krampje of een steekje of zo maar niks wat er op lijkt te duiden dat DE bevalling gaat beginnen :x Nou mijn, beker warme melk is op.... ik ga denk ik nog even rondkijken op het forum en dan een poging doen om toch te slapen......of anders tv kijken......... Slaap lekker allemaal, en voor wie er gaan bevallen vannacht, ZET HEM OP! Tot straks!
Wat erg, zit hier nog......... Maar ga nu echt naar boven en proberen te slapen, of nog beter BEVALLEN! Nou dames tot later, hoop dat jullie een betere nacht hebben
goedemorgen Nou ik heb van half 5 tot 6 uur om de 7-9 min harde buiken gehad.. pijnlijk in me buik en rug.. ik denk dat het dan voorweeën waren ofzo... ook weer steken onderin, misschien is ze ook wel aan het indalen.. wel balen dat het nou niet doorzet.. hopelijk nog wel maar vrees het niet
jeetje lilly, je zit er echt wel door hè, vertel het gewoon aan de vk, ze kan je toch niet zo makkelijk weer wegsturen? maar hou vol, het duurt nog wel eindeloos voor je gevoel, maar over maximaal 9 dagen ben je mama. tja leuker kan ik het niet maken, ik wilde dat ik het kon. hou vol, neem lekker een bad, laat je masseren, ga op de bank hangen met veel chocolade, tonic of bitter lemon, en een zielige film met mega veel zakdoeken. sterkte, dikke knuffel, @ lauraatje, wie weet hoe ver ze stiekem gezakt is.... en er zijn meer mensen ineens bevallen, dus... slecht geslapen, maar nog niets aan de hand. moet straks naar de fysio, laatste keer voor de bevalling. hoop dat mijn vliezen niet daar breken. dat zou ik nl. best ietwat genant vinden... tot straks, kijken wie er weer komt , groetjes, lidwina
goede morgen dames... ik ben ook weer gewoon van de partij vandaag... Yvonne wat moet dat toch een fijn gevoel zijn dat je je dochter lekker thuis heb nu? nou geniet er maar lekker van het is mooi weer dus je kan er nog lekker mee pronken buiten ook! Lilly ik weet hoe je je voeld ik heb precies het zelfde hier... moet mezelf bezig houden wil ik niet echt in een dip terecht komen... maar soms moet ik gewoon ff en time out nemen dan voel je gewoon alles pijn doen iedere cm van je lichaam doet pijn! jij heb geluk dat jij morgen alweer na de VK mag ik moet gewoon wachten tot donderdag pfff snap ik ook niet, want dan zit er 1,5 week tussen... maar goed we zien wel. Lauraatje ik wou dat ik er iets over kon zeggen, want je ziet wel bij de geen die het meeste rommelen die lopen volgens mijn het langst... ik weet het echt niet meer wat wat is en hoe het allemaal kan verlopen... ik wens je wel in ieder geval veel succes mocht het toch wat zijn...
Nou dames, hier speciaal voor degenen die overlopen: HUP BABIES HUP GO BABIES GO OOIEVAARTJE OOIEVAARTJE JÉÉÉÉ BABY en voor de zekerheid: [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< ik leef met jullie mee. groetjes, lidwina
Goedemorgen dames! Zo te lezen voelen we ons allemaal bijna hetzelfde. Het wordt inderdaad best zwaar nu. En dan dat wachten en bij ieder krampje denken: Is dit het? Gister ben ik mijn slijmprop verloren. Mijn moeder vertelde vrolijk dat zij die bij mij en mijn zusje ook in de ochtend was verloren en dat wij allebei die nacht zijn geboren... Nou, hier zit ik dan...alles is rustig en ik voel alleen de baby lekker bewegen maar voor de rest geen kramp of zo. Wel dat mijn buik erg zwaar aanvoelt. En gister heb ik heel veel harde buiken gehad. Ik moet om half 12 bij de vk zijn. Ben benieuwd wat zij ervan vindt. Ik vind het nu toch wel heel erg spannend worden. Ik hoop maar dat ik het kan...vertrouwen op mijn lichaam... En ineens moet het huis spik en span zijn. Ik kan zo boos worden als mijn vriend een koffiekopje laat staan :x Lily: Heel veel kracht toegewenst meid! Ik weet hoe je je ongeveer voelt. Ik noem het "wanhoop". Lauraatje: Bij mij was de kleine tot vorige week ook niet ingedaald. Maar in 1 week kan héél veel gebeuren!
Goedemorgen @alkievalkie-Wat fijn dat Fenja nu lekker thuis is , kan me voorstellen dat het nu pas echt feest is @lilly - Wat *** dat je er zo doorheen zit kan me het heel goed voorstellen het wachten in combi met de pijntjes en slapeloze nachten dat breekt op een gegeven moment wel op ja..Ik hoop voor je dat de kleine is ingedaald dinsdag en dat ze je dan kan strippen ofzo zou mooi zijn @Mandytjuh - Ook jij zal het wachten idd wel beu zijn hoop ook dat t bij jou opschiet..en natuurlijk bij de andere dames ook! @lauraatje Zou fijn zijn als het door zou zetten maar zo niet dan is t misschien iig wel al ingedaald @lidwini- Succes bij de fysio en hoop ook niet voor je dat de vliezen daar breken nee. Ik ben zelf elke keer bang dat t in de supermarkt gebeurt lijkt me vreselijk.. Hier voor de verandering wel ok geslapen 2x eruit geweest om te plassen maar niet overgegeven van t maagzuur dus das dan wel weer positief. En voor de dames die in een dippie zitten het is iig mooi weer ik word daar zelf altijd wel vrolijk van, en heb vorige week bij de xenos wat paasspulletjes gehaald voor in huis dat fleurt ook leuk op heeft mij wel een beetje door mn dippie heen geholpen..
hihihi dank je lidwina hoop dat het helpt... veertje ik hoop dat het verlies van je slijmprop bij jou wel effect heeft bij niet in ieder geval...
@veertje.. Balen dat de kleine er nog niet is..een zwangerschap van een moeder en dochter hoeft niet t zelfde te zijn maar kan me voorstellen dat je gehoopt hebt dat t bij jou dan ook snachts zou gebeuren. Maar die nesteldrang krijg je ook vaak net voor de bevalling toch?Zal vast niet zo heel lang meer duren denk/hoop ik .. Succes bij de vk..hou ons op de hoogte
@linda83, ik ben eigenlijk bang dat ze breken als ik op het schoolplein zit te wachten op mijn dochter. heb al wel bedacht dat ik mirre dan meteen ga halen, op de fiets gooi en naar huis rijd. ik heb nog niet bedacht hoe ik ga rijden als ik meteen weeën heb, want dan lijkt me over de weg fietsen een beetje eng. ik ben in ieder geval blij dat de bevalling van je moeder niets zegt over je eigen bevalling, anders is mijn man namelijk nooit thuis voor hij (de baby, niet mijn man ) geboren wordt groetjes, lidwina
Hey dames, Ik ben wel erg laat, maar kreeg dit topic door van Caitlin Kan ik me nog op de valreep toevoegen bij de Maart 2007 mama`s?Ik ben, net als Caitlin uitgerekend op 30 maart en we verwachten een jongetje. Samen hebben we al 3 kids en dit is onze eerste (en waarschijnlijk enige ) kindje samen! Net als de meesten van jullie ben ik echt aan het wachten nu en zit vol spanning over "het moment" na te denken! Ik ben begonnen bij onze verloskundigenpraktijk, maar moest in week 32 naar het ziekenhuis vanwege te hoge bloeddruk. Ze hebben me daar direct 5 dagen gehouden, bloedonderzoeken, urine onderzoeken en verplicht bedrust! Na 5 dagen mocht ik naar huis, maar een week later moest ik weer blijven!Weer 5 dagen, maar ik heb steeds het geluk dat mijn bloed en urine schoon is en dat mijn bloeddruk bij rust gewoon (voor mijn doen) normaal is.(140/80). Nu elke week naar de gyn en dus geen thuisbevalling meer. Maar goed, daar hebben we ons wel bij neergelegd. Ben wel heel benieuwd wanneer ons manetje zich aankondigd, echte heftige voor weeën heb ik niet, wel wat pijnlijke harde buiken. Toen ik van mijn zoon bevallen ben (9 jaar geleden) kwam het ook uit het niets. s`Nachts om 0.30 ineens weeën en om 5.30 was hij er! Dit is een beetje mijn verhaal in een notedop, alle maart mama`s die al mama zijn, van harte! En de mama`s die nog bevallen gaan:succes en geniet ervan! Liefs Emma 8)