hoi emma welkom hier en natuurlijk ook jij veel succes met alles wat een zwangerschap bezig houd pffff zit me nu al te bedenken wat ik vandaag zal gaan doen. blehhhhh
Ben dr weer.... Neej er is niks gebeurd...potverdorie :x @lily..., wat vervelend dat je er door heen zit...dat er maar heel veel zonnestraaltjes naar jou toe kunnen komen.. @lidwinda..., fietsen, als je vliezen zijn gebroken, mag toch niej @Emma welkom @mandytjuh..., zit ook al de hele tijd me aftevragen wat Ik ga doen blegh
Goeiemorgen dames! Minimuis is ook weer present! Veel harde buikjes en krampjes gehad vannacht, raak er nu onderhand bijna aan gewend haha! Verder niks nieuws... @ Lilly -> balen meid dat je er echt zo doorheen zit. Als je naar de vk toe gaat leg haar uit dat je er echt doorheen zit, misschien probeert ze dan alsnog wat om de natuur een beetje te helpen! Wou dat ik wat voor je kon doen! @ Yvonne -> Lekker dat Fenja nu thuis is! Geniet er lekker van. Krijg je eigenlijk nu wel nog kraamzorg thuis omdat ze 2 weken in het zkh heeft gelegen? (ben gewoon nieuwsgierig) @ Lidwina -> succes bij de fysio... Haha ik heb nu de laatste dagen overal het idee waar ik naartoe ga van: "dadelijk breken de vliezen". Dus overal vreemd (winkel enzo) voel ik me dan ook helemaal opgelaten haha! Dus succes en hopelijk breken de vliezen gewoon gewoon thuis als het zover is! @ Emma -> Join the Maart-Mama-Club! Welkom! @ Laura -> hopelijk zet het bij jou door of is de kleine meid helemaal ingedaald nu! Zou allebei wel gunstig zijn! @ Veertje -> Toen ik de slijmprop verloor zei mijn zus ook gelijk: oh een uur na het verliezen van de slijmprop begon bij mij de bevalling, mijn moeder bevestigde toen ook dat zij het ook zo had... Ik ook wachten en wachten en stiekem hopen dat het hetzelfde was maar nee hoor! Enige nadeel ervan is als je die verhalen hoort dat je er toch heel stiekem een beetje op hoopt! Maar ja wie weet zet het wel door! Ik hoop het in ieder geval voor je! Groetjes!
zo heb weer even lekker geslapen... Als ik loop dan voel ik af en toe wat ongi gevoel onderin en verder kan ik mijn ontlasting eens heel makkelijk kwijt wat mij al 2 dagen dwars zat Ik denk dat ik de vk even bel en vraag of ik morgen mischien terecht kan ipv donderdag zodat ik ook weet of ze mischien is ingedaald...
Goedemorgen allemaal ! @Lilly: Meis wat ontzettend balen zeg Die kleine van je laat wel op zich wachten zeg Probeer toch zoveel mogelijk te rusten. Al ga je lekker op de bank liggen met een goed boek of rustgevende muziek ofzo. Sterkte meis en ik denk aan je en hoop heel erg dat je beebje heeeeel snel komt! [-o< @Mandy: Voor jou hoop ik natuurlijk hetzelfde Hoeveel loop jij nou overtijd? Want dat is helaas niet te zien op je banner @Laura: ik had vorige week precies hetzelfde. De weeen en harde buiken kwamen op een gegeven moment zelfs om de 3 minuten! Maar helaas nog steeds geen beebje Wel was ie ingedaald Yvonne: heerlijk joh dat Fenja thuis is Geniet maar lekker van dr @Emma: welkom hier @Lidwina: Ik zou als ik jou was en de vliezen breken op het schoolplein gewoon de fiets laten staan en een taxi bellen @Veertje: Slijmprop veloren, spannend hoor! Hoop dat voor jou dat de uk toch snel komt! Je weet maar nooit he Kom op alle baby's Het is Maart en heerlijk weer buiten! Word geboren en geniet van de zon HUP BABY'S HUP
pffff frustrerend is dat het dat je dan toch onbewust gaat hopen dat dat ook bij jou zal gebeuren... ik ben nu precies een week geleden mijn slijmprop verloren dus ben hetlevende bewijs dat het echt langer kan duren... en volgens mijn zijn er al dames bij die hem al langer geleden kwijt zijn of zijn die in middels al bevallen? zelfs mijn mannejte word gammel van mij hihihihi hij heeft de kids na school gebracht en heeft alweer gestofzuigt dus tja heb nog niet veel hoeven doen hihihihi heb wel al de was weer is in de machine zitten en de bedden verschoont... poetsen hoef niet want dat heeft manlief gister al gedaan... pffff ga denk ik maar zo is douchen
Goedemorgen allemaal! Welkom Emma, en klets gezellig mee! Wat jammer voor je dat je zo aan het rommelen bent met hoge bloeddruk etc. Gelukkig is het niet ernstig! Yvonne, wat heerlijk voor jullie dat de kleine Fenja thuis is, Een hele mooie kraamtijd gewenst Veertje en Minimuis, wat irritant die slijmproppen die een voorteken zijn maar dan stiekum toch weer niet een voorteken zijn Mandytjuh, ik zit ook te bedenken wat ik vandaag nou moet doen....maar het enige dat ik kan bedenken zijn ZWARE klussen....snoeien in de tuin, ramen lappen........Tja en of dat nou zo'n goed idee is..... Lidwina, ik hoop voor je dat de vliezen nog even heel blijven hoor Volgens mij komt het ook maar heel weinig voor dat de vliezen zomaar ergens onderweg breken.....maar mocht het toch gebeuren, veel succes met je vluchtplan Nou heb uiteindelijk nog een paar uur geslapen. Kind is nog steeds mega druk. Ik denk dat ik zo meteen maar gewoon ga liggen persen of zo, gewoon die beeb eruit werken zonder weeen, ken mij het schelen Bedankt weer voor de lieve reacties. Zal het morgen wel zeggen bij de vk dat het zo niet gaat, maar dat heb ik de vorige keer ook gedaan en toen zei ze wel dat dus deze keer zou strippen, ALLEEN als meneer niet indaalt dan houd dat dus op......dan kan ze gewoon niets doen
kiowa ik ben nu 9 dagen over tijd zal straks is ff naar een andere banner opzoek gaan wie weet helpt het wel hihihihihii lilly ik hoop voor jou dat je hummeltje is ingedaald en dat ze je gaat strippen!
Bedankt Mandy, hoop het voor jou ook hoor, jij loopt al meer over als ik dussss.... Weet je soms vraag ik me wel eens af het soms aan mij ligt dat mijn beeb er niet uit wil
nee hoor lilly dat ligt echt niet aan jou meis... je beeb komt toch pas als hij/zij er klaar voor is. en dan kan het net zo rommelen in je buik zodat je wanhopig van word, maar je ziet wel heeft dus geen enkele waarde in ons geval!
Ik heb er maar vrede meegesloten dat mijn kleine nog niet wilt komen.. en dat het minstens nog 14 dagen zal duren..! (zeg ook tegen iedereen die belt.. bel maar over 14 dagen terug) tuurlijk elke ochtend is het weer een kut moment..van teleurstelling... en lily ik snap het gevoel.. ligt het aan mij.. Dat heb ik nouw ook soms..! maar wat mandytjuh al zegt.. Je beeb komt pas al het klaar voor de reis is..
Smorgens allemaal! Ook hier geen beeb Emma: WELKOM Alkievalkie: Wat heerlijk dat Fenja thuis is Lilly: Echt balen dat er geen tekenen zijn van een naderende bevalling bij je meid! Misschien proberen je hoofd leeg te maken en te relaxen...even verstand op -10 Alle andere rommelaars: Grrrrr vervelend he? Gisteravond hier ook weer de standaar pijnlijke voorweeën AARGH Vriendlief, heeft besloten dan maar een nachtje naast me te komen slapen, in de hoop dat het wat bevorderen zou. Gaan we op bed wordt ik me toch emo janken, omdat ik het zo fijn vond dat -ie naast me lag En weet je wat ook zo maf was? ik heb al weken last van lektieten (beetjes), maar gisteren op bed liep er super veel uit ik had gewoon een natte plek van zeker 20cm! En het was net een schoon shirt
@ Sweetpee -> heerlijk he lekkende tieten! Hihi! Ik heb er sinds vorige week ook zo'n last van! Heb me toen ook gelijk van die koffiepads gehaald zoals mijn vriend ze noemt, want zonder lek ik ook behoorlijk door! Misschien wel weer een teken van naderende bevalling erbij? Kan ook nog wel op het lijstje erbij hihi! @ Ranjeewha -> dat is wel een goeie: bel maar over 14 dagen terug... Ik word er ook een beetje moe van van al die telefoontjes en smsjes... Ik snap dat iedereen belangstelling wilt tonen, maar bevorderlijk is het niet! @ Lilly -> blijkbaar heeft de kleine in je buik het veel te goed en heeft gewoon nog geen zin om mamma's schoot te verlaten... Hij komt inderdaad als hij er echt klaar voor is!
Hahaha die koffiepads (hihi) en lilypadz gebruik ik al vanaf week 25 ik was namelijk op het werk begonnen met lekken (zichtbare druppen) Ben blij dat het niet zo'n stroom was als gisteren 8-[ Laten we hopen dat het een voorteken is (al wordt ik wat hopeloos.....)
toch vind ik het niet erg dat ik aan het "rommelen" ben.. je lichaam is zich dan toch aan het voorbereiden en hopelijk in mijn geval dat ze ook ingedaald is! Het is idd wel een terleurstelling want vanochtend had ik wel zoiets van: jeetje als het nou doorzet dan heb ik heel gauw me kleintje en dan is het toch jammer dat het niet doorzet.. maar ja ze komt toch een keer haha
Leuk! Al jullie reacties! Fenja heeft ons al de eerste slapeloze nacht bezorgt! hahaha. Maar nu geeft dat nog niks! Minimuisje: Ik had nog recht op couveuse nazorg, maar ik heb alleen gister de kraamhulp even langs laten komen om te kijken of het bedje goed was opgemaakt en nog wat kleine vraagjes. verder heben ze in het zieknhuis veel verteld en mochten we daar ook alles zelf doen (badje, verschonen, flesje geven, tempen enz) dus wij zijn er helemaal klaar voor en hoeven nu verder ook niemand in huis om te helpen. Wij zijn er klaar voor! En als we vragen hebben kunnen we altijd bellen met de couveuse afdeling of het kraamcentrum. Lilly: Sterkte joh, Ik hoop voor je dat de beeb zichzelf snel aandient. De rest van de meiden: ook sterke met de laatste loodjes, Zet hem op!
Lauraatje, ik ga er ook stiekum vanuit dat de voorweeën hun werk goed hebben gedaan als de echte beginnen Maar omdat ze de laatste dagen zo pijnlijk zijn, zou het ook fijn zijn als het doorzet. Soms doet het al pijn om op de pot te zitten, de plek waar je niet lekker achterover kan hangen Alkievalkie: Geniet lekker van jullie slapeloze nachten met Fenja!
weet je waar ik bang voor ben? als ik donderdag bij de vk kom en het blijkt dat ik nog geen cm ontsluiting zal hebben of het ergste cenario dat ze me uberhaubt niet gaan strippen omdat het te druk is qua bevallingen... pffff houd me echt bezig
Emmaatje, welkom! heb je al toegevoegd aan de lijstjes. @minimuisje: Wil je je koffie met melk? zonder heb ik niet. (uitknijpen boven een kopje) @lilly, ik weet dat het weinig gebeurd, maar ik ben al 2 x begonnen met gebroken vliezen dus ga er eigenlijk van uit dat het weer gebeurd. ik was één van die twee keer op verjaardagsvisite... oh ja, waarschijnlijk ligt het wel aan de overlopers dat het kind er niet uit wil, die zijn gewoon te gezellig. waarschijnlijk wonen onze kinderen ook nog thuis als ze 30 zijn!(bij de vorigen liep ik ook over) we hebben natuurlijk wel een goed verzorgde oude dag dan. groetjes, lidwina p.s. ik weet wel wat ik ga doen vandaag, ik heb namelijk een heleboel vreetwerk gehaald: sla, slagroom, advocaat, drop, schuimtaart, chocolademousse, saucijzenbroodjes... in het karretje viel het wel mee, maar als ik het nu zo opnoem...
hmmmm jammie lidwina kom denk ik ff bij jou aanwaaien hihihihihihi hier was ik bij die andere 2 s'nachts aan het rommelen en bij beide moesten ze de vliezen breken dus daar ga ik ook maar weer van uit... ik heb geen aanknoops pun dat ik kan zeggen nou toen begonnen de weeen... de oudste kreeg ik s'nachts spontaan weeen zonder aankondiging en de jongste verloor ik dus eerst mijn slijmprop en bloed en toen begonnen de weeen gelijk... en nu? loop ik al weken te rommelen ben mn prop ook al verloren tja misschien dat hier dan de vliezen spontaan gaan breken hihihihihi ik weet het niet meer