Maart 2007 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door susanne1979, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    jeetje veertje misschien wel raar gezegd, maar hoop voor je dat je daar moet blijven dan heb je kans dat ze je beeb al gaan halen.. je loopt immers al over tijd dus wie weet...

cleo nou laat wel ff weten als ze hebben gebeld he?

sweet zo kan je zien dat er overal veel verschil in zit!

2. hardloper

hardloper Niet meer actief

dames, ik zit op 500 berichten:

ik ben een: SENIOR MEMBER!! :)
    iemand vroeg zich dat een keertje af, en sinds die tijd vroeg ik het me ook af. dus, bij deze.

groetjes, lidwina

3. Niet meer actief

wat ik vervelend vind dat ik kan bellen tijdens spreekuur op dinsdag 16.00-17.00 en op donderdag 17.00-18.00 en voor dringende vragen en bevalling is er een speciaal nummer... nou dat weerhoudt je wel om te bellen.. want wanneer is iets dringend.. wou dat ze gewoon een algemeen nummer hadden :S

Ik heb nu nog steeds oranje/roze achtige urine met af en toe klein sliertje slijm of bloed en als ik op sta dan voel ik een druk op me schaambot en alsof ik ongi ben...

4. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    ja laura dat vind nou ook pffff je kan maar tussen bepaalde tijden bellen in ons geval iedere dag van 13:30 tot 14:30 en dan mag je van geluk spreken dat je ze te pakken krijgt...
    en dan dat speciale nummer voor spoedgevallen en bevallingen tja wat is nou een spoedgeval?
    hier kan je ze ook mailen, alleen is de vraag wanneer ze die beantwoorden soms de zelfde dag en soms pas dagen later....

5. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Voor vragen/ongerustheid moet ik bellen met het 06 nummer, zelfde als met weeën.

Hey Lauraatje, ga je trouwens je urine naar de HA brengen? Of heb je zoiets van ik heb geen blaasontsteking? Ik had gister namelijk ook een vraag gesteld bij het vk-forum en kreeg een zelfde soort antwoord. Heb allen sterk het idee dat ik GEEN blaasontsteking heb :(

HAhaha Lidwina, weten we dat ook weer:D

6. Niet meer actief

nee hoor ik weet wel zeker dat ik geen blaasonsteking heb.. ik drink genoeg en ga vaak genoeg naar de wc. niet dat ik het ophoud ofzo en heb geen pijn enzo.. en aangezien ik ook stukjes slijm verlies, denk ik dat het me slijmprop is die komt ;)

7. hardloper

jeetje cleo wat heftig zeg, en wat afschuwelijk dat je nog thuis was ook. kan me voorstellen dat je erover droomt. hopelijk kan je snel over iets anders gaan dromen, en kan je snel de dingen die ze hebben meegenomen vervangen. gelukkig is met jullie alles goed! ontzettend veel succes in het zh.

@veertje, wat vervelend voor je, hoop dat alles goed is.

groetjes, lidwina

8. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Cleo -> jeetje wat akelig! Terwijl jij gewoon thuis was! :confused: En zoveel spullen weg, heel vervelend gewoon! Alvast veel succes morgen! ;)

@ Lidwina -> gefeliciteerd joh, Senior Member! Klinkt toch heel stoer ;)

@ Veertje -> succes dadelijk in het zkh en hopelijk hoef je niet daar te blijven en kan je vanmiddag weer gezellig met ons meekletsen! ;)

Hier weer een beetje last van nesteldrang... Net de ijskast helemaal uitgesopt en de vloeren zijn ook weer schoon! :) Heerlijk gevoel dat alles weer schoon is...!

9. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Ja zo redeneer ik dus ook Laura, ik plas ook geen kleine beetjes/drupjes ofzo. En de pijn die ik heel soms heb is zeker weten van de beeb die al weeeeeeeeeeeeeken heerlijk op mijn blaas drukt :rolleyes: soms voel ik gewoon dat ze meezakt als mijn blaas best vol was :)

10. Niet meer actief

haha ja dat heb ik ook weleens.. dan denk jemig blijf je wel zitten :p En ik plas idd ook geen drupjes maar altijd plasjes hoor ;) Ik drink nu voor de zekerheid maar wel wat extra water ;)

11. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Hahahaha ja ik drink ook maar meer voor de zekerheid en nog wat xtra Vit. C, want ik had begrepen dat die bacterie niet van een zuur milieu houdt ;) :p Bovendien ben ik iemand die gek is op zuur (al overheerst zoet op moment wel hihi). Citroenen vind ik bijvoorbeeld errug lekker om te eten (zoals een sinaasappeltje :) :oops: )

12. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    @Veertje heel veel succes straks in t ziekenhuis, hopen dat je snel weer naar huis gestuurd word!

@Cleo, vreselijk lijkt me dit, lig je boven te maffen terwijl er iemand benee alles mee neemt. Wat n onveilig gevoel geeft dit dan zeg, bah.. Hoop dat je s nachts nu wel kan slapen?

13. Niet meer actief

hmm citroen maar dan wel citroensmaak.. citroen zelf hoe ik niet zo op te eten maar citroen snoepjes, ijs, yoghurt.. hmmm

14. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Die maffe hond van me zit me al de hele tijd te bekijken, heb ik lekker een kleedje voor haar neergelegd bij de bank, zodat ze lekker in de buurt kan liggen. Wil ze niet liggen :( Ze kijkt echt heel ongemakkelijk, als ik opsta gaat ze mee.....pfff ze is net toch echt uitgeweest, dus dat is het niet. mmmh en ze is loops, maar gedraagt zich wel erg raar voor haar doen....hèhè ze is gaan liggen :rolleyes: met een heeeeeeeeele diepe zucht :)

15. hardloper

tja sweetpee, dieren voelen sommige dingen erg snel aan, sneller dan wij :-k

en jullie met de blaasbabies, jullie hangen voor een waterbed, anders slapen ze noooooooit :) ze zijn het nu gewend he!

last van mijn buik :( en moet nog dweilen... en nu denkt mijn man dat het een hint is, en gaat hij zo dweilen, :-k dan moet ik t misschien ook eens hebben over koelkast en badkamer :)
    hoop niet dat ik ga rommelen, want ik moet nog 9 dagen... en wil niet zo lang met zo'n buik rondhobbelen... heb nu wel even zwaar medelijden met de rommelaars.

groetjes, lidwina :)

16. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    [-o< laten we het hopen haha!

Ik zal alvast sparen voor een waterbedje :)

Didier: nou weet je wat je te doen staat: de vloer, koelkast en badkamer hahahaha heb je vast wel over voor je lieve vrouw ;)

Neeeee Lidwina jij gaat nou niet rommelen hoor, jij bevalt gewoon zo, HOPPA gebroken vliezen en dan weeën ;)

17. Niet meer actief

nou ik wou dat het bij mij wat betekende.. maar die hond van mij is sinds ik zwanger ben echt geobserdeerd door mij.. overal waar ik ben is zij ook *zucht* maar wel lief hoor... zou het nog erger kunnen :confused: :)

18. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    hihihih sweet dat heeft mijn hond ook al 2 dagen.
    hij klimt bij mij op schoot ( kan je nagaan hond van 50kg) of met zijn snuut op mijn buik en overal waar ik ben is hij ook... als ik au roep raakt hij in paniek momenteel hihihihihi...

19. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Hahaha LAuraatje het KAN erger, Misty was al een hanghond namelijk......het wordt altijd erger als ze loops is (net als NIET luisteren pfff) Maar nu....soms kan ik haar wel wat.....hoe vaak ik niet bijna me nek breek over 20kg bakbeest :rolleyes: verder is het gelukkig een scheetje :D

20. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    GATVERDAMME Cleo, wat een rotstreek! KAn me er zo kwaad om maken, waar halen ze het recht vandaan :confused: :confused:
    Heel veel sterkte ermee. En ook heel veel sterkte en geluk morgen. Concentreer je daar maar lekker op :thumup:

Veel succes in het ziekenhuis Veer, hopelijk is er niks ergs aan de hand en als ze je wel houden dan hoop ik ook voor je dat ze je indje snel gaan halen ;)

Lidwina, ik heb ook zo'n ongelovelijke vreetbuien dag :oops:
    en ik zie dat je in Zwaag woont, dus kom er aan, ben er over 15 minuten ;) :)

Verders wilde ik nog even zeggen dat ik weinig op het forum ben vandaag want mijn man moest vandaag de laptop mee naar het werk dus heb ik alleen de pc op zolder en das nou niet echt de plek om te zitten.

Behalve dat de stoel hier voor geen meter zit, het hier warm en benauwd en een :c: zooitje is heb ik hier ook de koelkast en de lekkere dingen la niet bij de hand, haha :oops: :)

Ja, deze zwangere is eens even lekker aan haar uit frustratie ontstane vreetbui aan het toegeven. Wie weet kan ik mijn maag zo vol krijgen dat ik mijn beeb zo naar beneden het baarkanaal in duw :)

Deel Deze Pagina