Wow Mandy, ik denk wat krijg ik nu in beeld....ahaha Je nieuwe banner Zo 50 kilo is helemaal veel hihi, Misty mag niet op de bank, dus die gaat alleen over je benen hangen scheelt een beetje.
O, nog ff 1 ding voor ik weer naar beneden ga..... Mijn voeten zijn vandaag echt maximaal opgezet, zo erg is het nog niet geweest Zou het een teken zijn? [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<
wat een lieve hondjes hebben jullie de mijne kijkt me nog geen eens aan.. terwijl ik super lief voor mijn hondje ben.! maja.! zo douche..! en dan naar de stad..., we hebben afgesproken met het broertje van mijn vriend ( waar we sinds mijn zwangerschap geen goede band mee hebben..., mijn schuld ) maar zijn vriendin wil wat afsluiten..! en wij gaan iets duidelijk maken.! hopen dat het goed gaat hmm CITROENTJES.. mijn mondwater vermedigvuldigt meteen met bakken,,! CITROENEN kan ik gewoon zo eten. heerlijk.! Ga ook maar eens meteen wat citroenen halen..! Net de kraamcadeautjes afgemaakt.. Laat ik ze pleuren #-o ](*,) stom stom stom.! Voor de dames die wat minder nieuws hebben.! Srry hoop dat het snel goed met julliej..! en voor de rest van de dames ook natuurlijk tot vanaaf!
Goedendag allemaal dames, Ik ben vandaag ff wat later. Zo weer een weekend voorbij, en wat voor 1! Hadden gister visite een vriend van ons kwam met zijn vriendin dat is natuurlijk altijd wel gezellie, behalve als die vrouw 2 kids heeft. Heb geen hekel aan kinderen hoor anders was ik niet zwanger. Mijn mannetje zei gister ook het is dat we geen behang aan de muur hebben anders hadden we ze achter het behang geplakt. Trapten de bloemen om zaten met de voeten tegen de kast te trappen. En op een gegeven moment zaten die 2 meiden bij ons op de slaapkamer. Nou als ze hier nou erg vaak geweest zijn maar dit was de eerste keer voor die kinderen. En de moeder zei er helemaal niks van. Nou ik vind dat dus vrij ernstig, zegt dat ene meisje op een gegeven moment tegen haar zus je raad nooit waar ik verstopt zat, op de babykamer! Daar horen ze helemaal niet te zitten vind ik. Er liggen allemaal persoonlijke spullen en dat niet alleen ze hebben er niks te zoeken. Nou ik was er helemaal klaar mee, was ook blij dat ze weg waren. Zat er op dat moment helemaal door. En gisteravond kwamen mijn schoonouders ff koffiedrinken, dat was wel leuk. Morgenmiddag komen mijn ouders en die blijven dan ook eten, omdat mijn mannetje deze week dienst heeft van 14 tot 22. Daar heb ik ook wel zin in. Voor de rest afgelopen nacht heel erg slecht geslapen om het half uur naar de wc. Volgens mij word de wc mijn grootste vriend. Je kunt echt merken dat bij iedereen de laatste loodjes erg zwaar beginnen te worden. Maar we hebben er mooi weer bij. Liefs Fennita
VREET ze Lilly Ik heb ook al het nodige op: 2 chocobroodjes, 2 pizzabroodjes en een havermoutpap =P~ :-$ Ga zo maar ff de was opruimen en de schone ophangen. Dan lekker in bad zitten heb ik vandaag wel zin in namelijk Hoop dat ik er nog uitkom hihi
Ik heb vanmorgen ook al lekker relaxt in bad gelegen. Erg fijn werkt heerlijk ontspannend FF een rare vraag misschien, maar wanneer ongeveer verlies je je slijmprop? Ik heb wel elke keer een klein beetje slijm maar om nou te zeggen dat het een prop is.
@lilly, waar woon jij dan? je bent welkom hoor (in principe vanavond pas, want de meisjes...) enne, niet je vliezen breken op mijn bank . groetjes, lidwina
hihihih sweet leuke banner he hahaha valt teminste op! en sajang mag ook niet op de bank, maar dan komt hij eerst met zijn poten op mn benen hangen en dan beetje bij beetje klimt hij op mn schoot hihihihi schoothondje van 50kg lilly vreet ze ! fenniet ohhhh die kids had ik persoonlijk wel ff na beneden gehaald hoor hebben ze niks te zoeken daar boven oh daar heb ik echt een hekel aan pfff
Fenniet, wat een verhaal zeg die visite, ik had er wat van gezegd tegen die kids! Het is bij iedereen verschillen wanneer je de slijmprop verliest.... ik verlies ook al weken een beetje elke keer. van die snotslierten....volgens de vk was dat idd een deel ervan. Hahaha Laura volgens mij is onze kat al 5,5 kg das wel een mooi schootgewicht
Ikke ontbijt nog redelijk gezond, volkoren beschuit met jam, daarna 2 pannekoeken, en later nog een boterham met brie..... (had pannekoken gebakken voor de kinderen van vrienden dit weekend, maar natuurlijk een hele bulk over, en had brie gehaald voor op een toastje voor de ouders van die kinderen, maar dus ook over.......moet toch op he, en is jammer om het weg te gooien ) Ga nu de lekker dingen la maar weer induiken eens kijken wat we nog meer over hebben dat zonde is om weg te gooien.......haha
@fenniet, ik ben nog nooit een slijmprop verloren en ben toch echt al 2 x bevallen. groetjes, lidwina
Ja nou ik wist niet helemaal wat ik moest doen, maar ze willen straks ook komen als de kleine er is. En als ze het dan doen haal ik ze zo naar beneden vooral als de kleine boven ligt. En ze hebben er helemaal niks te zoeken. Ik snap eigenlijk niet dat de moeder er niks van zei.
Aha MAndy ja dat doet Misty ook eerst de voorpoten overdwars over je benen en dan hijsen maar. Hahaha ze trekt zich dan gewoon op lomp ding Enne idd leuke banner
Volgens de vk wel....enne je verliest m heus wel, maar kan best zijn dat je dat niet merkt gelooof ik. Zoals tijdens de bevalling ofzo. Ik zou m 'snachts ook niet opmerken omdat ik altijd inhet donker naar de wc ga...... Nou ik ga ff wat doen en dan badderen. Tot strakkies allemaal
Ik zit ff naar een onwijs mooi nummer van Marco Borsato te luistenen. Die hebben we gedraaid in het gemeente huis. Gaat over een ongeboren kindje. Marco Borsato- Liefde voor het leven.
@fenniet, nu pas je verhaal gelezen over de visite. Wat een vervelende ongemanierde kinderen. idd raar dat de moeder er niks van zegt, maar was de vader niet ook mee? die kan toch ook wat zeggen? dus: vervelende kinderen én vervelende ouders. groetjes, lidwina
Die vriend van ons is de vader niet. Dus ik denk dat hij zoiets had van ik zeg er niks van. Maar mijn mannetje zei ook als dat bij ons nou het geval was had ik er echt wel wat van gezegd.
Maar ik ga ff een stoel buiten zetten en ff een boek erbij. Genieten van de eerste zonnestralen. Altijd erg lekker. En ik moet nog ff bedenken wat ik vanaaf ga eten. Moet alleen eten helemaal niks aan. Maar dames ik spreek jullie vanavond nog wel, heb toch weinig te doen. Liefs Fennita