Maart 2007 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door susanne1979, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    ja sweet dat heb ik dus ook! zo heb je een nacht er tussen zitten dat je om de 7 min weeen heb en de dag er op helemaal niks te bekennen..
    raar is dat he? snap ik nou ook totaal niks van!
    je zou verwachten dat het dan toch gewoon door blijft rommelen?

2. fenniet23

fenniet23 Actief lid

22 jul 2006
    405
    0
    0
    Receptioniste
    Meppel
    Ik had net mijn moeder aan de telefoon en toen zei ik zo dat ik last van de buik had en af en toe een steek in de rug. Nou zegt zei dat had ik ook bij al de drie de zwangerschappen dus misschien is het wel een teken. Nou aan de ene kant mag het van mij. :D
    Lig nou ook lekker relax op de bank en af en toe moet ik lopen zo'n last van de rug. M

Maar ik ga nu lekker tv kijken en voor iedereen die op het punt staat te bevallen, heel veel suc6.
    En Cleo nogmaals veel suc6 morgen en probeer vannacht lekker te gaan slapen.

Veel liefs Fennita

3. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    nou laten we het hopen voor je fenniet!
    alvast veel succes ;)
    truste voor straks en geniet ze nog op de bank

4. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Ja echt vreemd Mandy....erg vreemd :(

Nou Fenniet ik hoop dat het doorzet voor je :D

Als ik van de vrouwen in de familie moet uitgaan beval ik gewoon rond de 18e....Maar ja ik ben ook pas de eerste die NIET rookt tijdens de zwangerschap, dusse ik hoop dat het verschil maakt. Niet een week méér natuurlijk hihihi

Ach we zien wel hoor ik ga er ook maar gewoon vanuit dat ik woensdag gewoon weer een APK heb....

5. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Ik krijg waarschijnlijk gewoon gelijk: ze komt na de 18e, ergens in de 20-tal.....

6. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    ja dat is denk ik gewoon het beste wat we kunnen doen anders valt het iedere x zo tegen!
    ik weet niet of het uitmaakt of je wel of niet rookt ik rook ook niet en die 2 meiden van mij waren ook te laat dus denk niet dat dat bij onze theorie hoort helaas...

7. hardloper

hardloper Niet meer actief

is mijn man eindelijk thuis, ben in ongelooflijk moe, en heb ook de hele dag al last van mijn buik. au. wordt hier niet vrolijk van... wilde dat t gewoon stopte of dat mijn vliezen braken, dan wist ik gewoon waar ik aan toe was.... nou, hoop dat ik morgen weer wat vrolijker ben. ben nu vooral heeeel moe ( dus kan niet bevallen, want dat wordt helemaal niets... :) ) ga denk ik op de bank in slaap vallen.... tot straks of morgen ofzo. hoop dat jullie allemaal een rustige of vruchtbare nacht hebben. leuke banner mandy! :D

groetjes, lidwina

8. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    dank je lidwina :)
    nou mocht je in slaap vallen op de bank dan wens ik je een rustige nacht toe...
    rust maar lekker uit en wie weet komt je beeb dan wel snel! en anders gewoon tot straks hihihiih

9. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Tja Mandy ik betwijfel het ook hoor, maar het was het overwegen waard hihi. Laten we maar van de verste datum uitgaan....maar we hopen natuurlijk allemaal zo snel als het kan :p

Iedereen die alvast gaat slapen: SLAAP LEKKER EN GOED! ;)

Iedereen die gaat bevallen vanaaf/vannacht: SUCCES EN STEL ONS ZSM OP DE HOOGTE :D 8)

10. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    hihihihi dat hopen we allemaal dat het eerder komt!
    nou ik ben al blij dat ik vanmiddag te horen kreeg dat als het donderdag niet lukt met dat strippen dat ik dinsdag na de gyne door mag pfffff gelukkig dat was een hele opluchting voor me!

11. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Ik hoop eeeeecht dat ze constateren dat je ontsluiting hebt en je gaan strippen donderdag! En dat het werkt natuurlijk :D

12. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    nouuuuu dat moet je niet zeggen hoor, want bij rifka ben ik ook eerst gestript en dat was niet gelukt en de dag voor dat ik weer gestript moest worden beviel ik spontaan zeg maar...
    maar ik hoop natuurlijk dat ik al ontsluiting heb ja.

13. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    HIhi ow ok....nou dan hoop ik alleen dat ze kunnen strippen, en anders dinsdag naar de gyn ;)

14. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    ik hoop het hihihihi
    anders word het helemaal zo'n olifanten dracht pffff
    oh mijn buik staat super straks en dan krijg ik door het bewegen van mn beeb harde buiken jeetje lekker is anders! mijn buik ploft niet alleen uit elkaar, maar ook volgens mijn mijn poepgat en mn poesemauw poeh poeh....
    trekt wel steeds weg maar iedere x als die harde buik komt dan krijg ik het weer hahahahahhaha

15. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Ik zat te denken he, als ik een blaasontsteking heb dan moet een bad of douche sessie toch geen verschil maken qua klacht afname?
    Tis namelijk zo dat mijn HA aan de andere kant van de stad zit. Ik moet echt ff een andere hebben :( 10 min lopen zit er een praktijk (bij de vk...)

16. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    nee volgens mijn ook niet nee...
    maar waarom denk je dat je blaasontsteking heb dan?
    vanmiddag is het bij mijn ook gecontroleerd en ik vroeg dus waarom want ik heb nergens geen last van, maar het schijnt dat je ook zonder last blaasontsteking kan hebben... wist ik ook niet

17. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    :) Oh Mandy wat lijkt me dat een irritant gevoel!
    mijn poeperd geeft geen problemen gelukkig :D
    En er zit nog wat rek in mijn buikkie, de harde buiken doen ook niet echt pijn. Ik voel het opspannen en dan opeens een stekige samentrekking onderin mijn buik....

18. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Nou ik had gisteren ff een vraag gepost bij vk-forum hier....en die zei dat als ik vandaag niet was bevallen mijn urine ff moest laten checken...ook mijn (inval)vk zei het bij het huisbezoek toen ook. Maar afgelopen APK bij de andere (meer ervaren) vk had ik ook alles voorgelegd en die zei er niets over :(

19. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    oh nee pffff ik sta al de hele dag strak en zodra ik opsta of de beeb beweegt dan krijg ik gelijk een pijnlijke mega harde buik!
    moet met lopen soms gewoon mijn buik vasthouden zeg maar...
    het trekt dan echt van onderuit door naar boven! mijn hele buik voeld ook beurs aan... en momenteel voel ik ook mijn lies trekken! en dat van mn poepert hihihi lijkt net alsof hij met zijn vinger een uitweg zoekt via de achterkant jeetje echt iri... en van voor lijkt net alsof mijn vliezen op knappen staan.

20. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    ja vreemd is dat he dat de een dit zegt en de andere weer anders... maar heb je wel je urine nog ingeleverd dan?
    ik heb dus wel het geluk dat onze dokter ook in het zelfde pand zit als de VK en de Fysio

Deel Deze Pagina