Maart 2007 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door susanne1979, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Pfoe dat klinkt best zwaar Mandy :confused: hij moet er maar snel uit!

2. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    ja kan je nagaan zo loop ik al heel lang hoor alleen de ene dag erger dan de andere dag...
    maja nog een paar dagen hoogstens :-D

3. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Nee ik ben niet wezen inleveren. Ik zit nog te dubben.....tis ook zo ver, zonder fiets ben ik een uur bezig om pies in te leveren. Vriendlief is al weg voor de praktijk open is :rolleyes: Nou ik denk ook niet dat ik een blaasontsteking heb hoor :) Woensdag zal ik ff bij huisartsenpraktijk die aan de vk zit naar binnen lopen en vragen of ik me daar kan inschrijven.

4. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Petje af hoor meid! En dan nog twee rond hebben lopen :thumup:

5. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    ja dat zal idd wel makkelijker zijn voor je...
    scheeld nog al niet in tijd. een uur of 10 minuutjes. die van mij zit hier tegenover de straat zeg maar dat is met de fiets 3 minuutjes en lopend kleine 7 a 10 minuten

6. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    ja maar weet je wat het is mama's mogen ook nooit ziek worden hihihihi dus leer je er wel mee omgaan.
    en ik moet zeggen dat ik veel steun van man lief heb hoor hij doet nu heel veel voor me.
    en de jongste probeerd af en toe te kijken hoever ze kan gaan maar zodra ik al met mijn wenkbrauw fronds dan dijst ze al terug en luisterd wel ik heb meer moeite met de oudste die zit midden in de pubertijd pffff

7. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Hahahha ja ze is 12 zei je he?
    Ja da's waar mamma's worden niet ziek hihihi

En als ik overstap dan ben ik altijd zo bij de HA :D Vriendlief zit daar ook, en dan die kleine straks ook dus wel zo prettig.

Nou ik ga ff TV kijken en een lekker koppie relaxthee drinken ;)

8. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    ja 12 ja dat is echt moeilijk hoor die leeftijd pffff maar goed dat overleven we ook wel w eer zolang ze beseft dat ik de baas ben heb ik ze nog wel in de hand...
    nou geniet nog van een relaxt koppie thee en nog een fijne avond...
    ik ga dan ook maar op de bank hangen er is voor de rest neimand meer hihihihi kan slecht in mezelf lopen brabbelen dan denken ze al helemaal dat ik rijp ben voor de paaz afd hahahhahaha
    groetjes en tot morgen

9. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Jij ook een fijne bank avond verderz :D

Slaap lekker voor strakkies ;)

10. mieke

mieke Bekend lid

hoi dames
    alles goed ?

even snel een berichtje van mij
    alles gaat wat beter
    alleen moet ik nog veel rusten :x :D
    ik heb foto's van ons meisje in mijn album gezet
    ik kom snel kletsen

veel liefs mieke

11. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    wat een schatje Mieke :thumup: :thumup:

Doe lekker rustig aan, des te eerder ben je weer de ouwe ;)

12. hardloper

hardloper Niet meer actief

dag mieke, fijn dat het wat beter met je gaat, maar blijf nog maar even rustig aan doen... en wat een schatje is je meisje!

dag dames, ben er ook weer. heb aardig geslapen, en dat scheelt toch wel. :D dus ga vandaag even flink aan de gang, want ik kon gister wel janken omdat er nog afwas stond enzo. :( heb nog steeds geen fijne buik, maar ik hoef nu nog maar 8 dagen. had bedacht dat ik op zijn vroegst de 21e ging bevallen. daarna moet ie wel snel komen, want ben t zat.

gister gebald door de telefoonketting... komt vandaag de schoolfotograaf, en mirre is niet meer zo heel ziek, maar nog wel te ziek om naar school te gaan , en om dr nou met een wit koppie, met rode wangen en waterige oogjes met zo'n waterig lachje op de foto te laten zetten... vind het wel heeel erg jammer hoor, ga even bellen zo wat we t beste kunnen doen... misschien komt die man nog een keer, en kan ze even op en neer voor de klassefoto... dat hopen we dan maar. :D

nou ben benieuwd hoe jullie gevaren zijn vannacht! :D

groetjes, lidwina

13. Niet meer actief

nou heb wel lekker geslapen maar werd af en toe wakker met pijnlijke steken onderin (bij me schaambot) auw wat kan dat zeer doen :( Zal het indalen wel zijn want ze lag erg hoog zei de gyn.. ik hoop het maar ;)

14. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    goede morgen dames...

ik ben ook weer van de partij!
    hier weer niks gebeurd vannacht dus we doen het er maar weer mee voor vandaag...

mieke wat een schatje zeg! rust maar lekker uit des te eerder ben je weer op de been.

15. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goeiemorgen!

Hier ook niks aan het handje... Slecht geslapen dat wel! Maar ja ook daaraan raak ik langzaam gewend!

Zometeen weer rondje ziekenhuis... Houd me van bezig, ben benieuwd of ik wat wijzer word en anders vraag ik sowieso of wanneer ik dan eventueel gestript kan worden. Ik heb tenslotte al ontsluiting dus dan zou ik ook gestript kunnen worden dacht ik zo!

@ Mieke -> wat een leuke foto met dat kleine duimpje in de mond! Echt een schatje! Rust maar goed uit en tot snel!

@ Lidwina -> succes met het flink aan de gang gaan! ;)

Groetjes!

16. Emmaatje

Emmaatje Actief lid

12 jul 2006
    426
    0
    0
    Secretaresse
    Emmen
    GOeiemorgen,

GIsteravond van 19.30 tot 22.00 pijnlijke, harde buiken om de 10 minuten. Zijn dat nou die beruchte voor/oefenweeën? :rolleyes:
    Mannetje in mijn buik is de laatste 2 dagen ook drukker aan het bewegen (vind ik niet erg ;) ).

Donderdag naar de gyn, wie weet wanneer zo`n man es gaat kijken of je al een verweekte baarmoedermond/ ontsluiting hebt?Tot nu toe hier nog niet gebeurd, weet alleen dat hoofdje vast in bekken zit, volledig ingedaald is.

Vandaag nog maar even weer genieten van het mooie weer!Fijne dag allemaal!

Liefs Emma 8)

17. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    veel succes vandaag minimuis en idd hopen dat hij voor je kan kijken of strippen...

emma ik zou het niet durven zeggen, het scheeld nog al per persoon heb ik al in de gaten...
    wie weet doen ze het bij jou donderdag... laat je het wel weten?

groetjes mij

18. hardloper

hardloper Niet meer actief

@minimuisje, succes met je rondje

@emmaatje, ja, dat klinkt als oefenweeën. bij mij hebben ze nooit gevoeld (bmm) en ik heb al twee kinderen. de vk zei dat dit ook geen zin heeft. het gaat echt niet sneller omdat je het weet en het is een vervelend onderzoek.

groetjes, lidwina

19. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Misschien kan je gewoon om een inwendig onderzoek vragen. Ik weet niet hoe het bij de gyn is, maar bij de vk had ik dat ook es gevraagd en toen kreeg ik als antwoord dat ze voor de 40 weken geen inwendige onderzoeken doen!

20. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hoe zou het eigenlijk met Sharon zijn? Die moest toch afgelopen week een nachtje in het zkh slapen om tot rust te komen (dacht ik me te herinneren?)

Deel Deze Pagina