Maart 2007 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door susanne1979, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    klopt ja, maar volgens mijn zei ze toen ook dat ze pas kon reageren als ze er weer was of zoiets?
    maar weet wel dat ze uitgerust moest zijn voor haar bevalling..

2. hardloper

hardloper Niet meer actief

mmmmm :-k sharon heeft het laatst gepost op 10 maart....

3. linda83

linda83 Actief lid

Pff moet toch echt vaker lezen/posten hier want wat wordt er veel getikt op een dag :)

@emmaatje- Welkom!
    @Cleo - Wat een schoften die hebben ingebroken zo zie je maar dat je zelfs overdag nog moet oppassen hoop dat ze gepakt worden.Je zal dit wel niet meer op tijd lezen maar heel veel succes vandaag!Voor jou is t de grote dag:)
    @sweetpee - Wat raar dat ze geen 1 lijn trekken bij die praktijk van jou ..das idd behoorlijk balen
    @lidwina Gefeliciteerd met je senior member titel :)
    En fijn dat je je weer wat beter voelt vandaag!
    @fenniet - Wat een bezoek heb jij gehad zeg ik snap ook niet waarom die ouders er niks van gezegd hebben..idioot gewoon de volgende keer zou ik ze gewoon persoonlijk weer van de kamers afhalen!
    @lilly - Veel succes bij de vk vandaag duim voor je dat ie is ingedaald en tegelijk ook voor mezelf moet vandaag ook en hij moet nu ingedaald zijn:S
    @Caithlin - Succes bij de gyn vandaag en hoop voor je dat je ingeleid wordt :)
    @Lauraatje Heb je het nog voor elkaar gekregen de afspr van donderdag te verzetten naar vandaag?
    @Minimuisje -Succes vandaag in t ziekenhuis!
    @Mieke Wat een schatje zeg!

@Ranjeewah , Madythjuh en de rest van de overlopers..hoop dat t nu echt voor jullie opschiet..

O ja en veertje heb ik ook niet meer gezien die moest gisteren toch voor dr bloeddruk naar t zh?Hoop dat alles ok is.

Volgens mij heb ik nu iedereen gehad en zo niet-->sorry!

Mijn dag is goed begonnen ik had sinds eergister een abces(geloof dat t zo heet) in mn lies iig een ingegroeide haar die is gaan ontsteken ik baalde behoorlijk denk zal je net zien dat ik nu moet bevallen.
    Maar heb trekzalf gekocht en vanmorgen is ie open gegaan:)
    Verder maar 1 keer eruit geweest vanacht..dus op zich best lekker geslapen.
    Om 12.40moet ik naar de vk en hoop ik dat die kleine is ingedaald heb wel weer aardig wat steken gehad van t weekend en een soort van ongesteldheidspijn dus hoop dat t wat uitgehaald heeft ;)

4. hardloper

ff opgezocht wat sharon heeft gepost: haar pc is in de maak, dus ik denk dat ze daarom niet aanwezig is.

groetjes, lidwina

5. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    thnks lidwina als we jou toch eens niet hadden he ;)

linda heb je mooi geluk dat hij nu open gegaan is voor de zelfde geld zit je er nog ff mee, maar goed denk niet dat je vk daar naar zal kijken op moment supréme hihihihii

nou ik ben ffies weg we gaan ff na het dorp verderop skeelers halen voor de jongste... ze wil graag rose hebben hihihihihi
    tot zo

ps heb raar gevoel in mijn buik hoop dat het bij het rommelen hoort ;)

6. hardloper

@linda83, hoop dat je baby inderdaad is ingedaald [-o< , je zou het wel verwachten met die steken enzo. en gefeliciteerd met je geknapte abces. :D kan me voorstellen dat je onwijs zou balen als ie er zit als je moet... (tenminste, ik zou onwijs balen, ik baal al als er een mega pukkel zit :( )

groetjes, lidwina

7. hardloper

:oops: mmmm tja, het is vooral mijn man die dan gaat uitzoeken hoe of wat :oops: , hij is wat handiger daarin, en ik vind het wel moeilijk om momenteel met de meisjes de rust te vinden om dat even te doen.... :oops: :)

8. Niet meer actief

@linda: Ik kan pas bellen vanaf 16.00 maar ik weet niet of ik het doe.. ik heb behoorlijk last van steken onderin (hopelijk indalen) en het lijkt me nu zeer pijnlijk als ze daar gaat drukken om te voelen of ze ingedaald is.. en als ik donderdag heen ga dan heeft ze nog 2 extra dagen om in te dalen ;) Dus jou kindje was ook nog niet ingedaald? bij de echo van vorige week vrijdag lag ze nog erg hoog dus mischien is het daarom zo extra pijnlijk bij mij...

9. hardloper

oh, weet je wat je doet, je houd die skeelers bij je buik, en zegt dan enthousiast dat ze voor hem zijn, en of ie ze niet mooi vind.! dan schrikt ie zich het apenzuur, en dan komt ie meteen, hij wil natuurlijk nooit roze skeelers! :)

10. Niet meer actief

ooohhh wat spannend hier zeg
    zag aan de lijst dat er al een aantal van jullie overtijd zijn
    heel veel succes meiden

11. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Hoe laat moet jij Linda?
    Ga ik ook voor jou duimen hoor!

Echt balen, dacht gisteren bijna dat het begonnen was...... :confused:

Tijdens het opruimen in de keuken kreeg ik hevige poepdrang, moest echt rennen naar de wc om op tijd te zijn :oops:

Daarna ging ik weer verder met poetsen en kreeg ik tot 3x aan toe hevige buikkramp, ik keek op de klok en het kwam om de 12 minuten en duurde 3 minuten. Toen was het weer weg.........

Toen gingen we een film kijken en kreeg ik weer 3 keer die hevige kramp, heviger als eerder op de avond. Het begon elke keer in mijn (onder)rug, dan kreeg ik een harde buik en dan begon mijn onderbuik pijn te doen en te krampen, en best een venijnige pijn.

Ik ging dus naar bed met goede hoop......... maar helaas... :cry:

Herkennen de reeds bevallen dames dit als oefen/voor weeen? Of was het gewoon een.......?

12. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Goeiemorgen allemaal!

Ik heb vannacht gewoon heeeeeeeerlijk geslapen zeg :D Super ben helemaal uitgerust! Wel 4x wezen plassen, maar dat hoort erbij hihihi

Dames die voor APK gaan vandaag: SUCCES
    Ik hoop dat de beebs die moeten indalen dat hebben gedaan :D

Mieke: wat een popje zeg! Neem lekker de tijd om aan te sterken ;)

Lilly, yep dat klinkt me bekend in de oren da's wat ik het hele weekend had :( Hield soms ook een paar minuten aan pffff :rolleyes:

13. linda83

linda83 Actief lid

Ben idd blij dat die abces weg is zou echt gebaald hebben als ie er nog zat als ik moest bevallen en buiten dat doet zo'n kreng ook vet zeer laat staan als er een enorme druk op dat gebied staat;)
    @Lauraatje Daar zit ook wel weer wat in heb je 2 dagen extra ja:)
    @Lilly Ik moet om 12:40 en jij?
    @Sweetpee Fijn dat je goed geslapen hebt misschien wel met een reden dat je die energie vandaag/vannacht hard nodig hebt ;)hoop t voor je

Ik ga nu even lekker douchen spreek jullie later weer!

14. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Douche ze Linda! Enne inderdaad zo'n abces doet al pijn zonder xtra druk....

Ik hoop inderdaad dat het een reden heeft dat ik zo goed heb geslapen [-o< 8)

15. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    hoi dames,

ik heb niet alles teruggelezen, want dat is niet om te doen!

hier gaat alles z'n gangetje, Kyra is een heel tevreden meisje!
    voor foto's kijk even op onze website www.kyraaerts.beebiesite.nl

ik wil verder iedereen nog even heel veel sterkte wensen met de laatse loodjes...

ik zal proberen om eens wat vaker te kijken weer hier!

groetjes Carla

16. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Hey CArla, fijn dat alles lekker gaat! Heb net ff op de site gekeken, leuke foto's hoor :D

17. Angelaa

Angelaa Actief lid

20 jun 2006
    337
    32
    28
    Goedemorgen meiden,

Pfff ik heb het ook helemaal gehad, begin het nu echt beu te worden. Houd wel erg veel vocht vast en kom amper uit de voeten. Ben nu 28 kilo aangekomen en dit is toch wel de top denk ik.
    Vandaag weer vk om 14.50 uur ben benieuwd. Ik zou nu ook wel eens willen weten of mijn bm verweekt is of ik gestropt kan worden.
    Meiden die ook vandaag naar de vk moeten veel s6 en voor de andere meiden een hele fijne dag.
    LIEFS Angelaa

18. linda83

linda83 Actief lid

@carla- - Wat een leuke foto's en fijn dat het goed met jullie gaat
    @angelaa-- Balen dat je er zo doorheen zit maar dat je nu gestropt wil worden gaat wel heel ver ;) :)
    Heel veel succes bij de vk vanmiddag en ik hoop dat ze je kunnen strippen ja :)

19. Angelaa

Angelaa Actief lid

20 jun 2006
    337
    32
    28
    Hahaha Linda idd, gestropt nou tis wel erg gesteld met mij. Maarre zo erg is het ook weer niet, gestript idd, hahahhaa.
    LIEFS

20. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Linda, ik moet om 12.15 uur, en ooooo ik hoop zo dat ie is ingedaald, maar ga er vanuit dat het niet zo is.

@Angelaa, hou vol hoe moeilijk het zoms ook is :( Je ziet het, het kan zomaar 41 of 42 weken duren :confused:
    Maar ik weet hoe je je voelt! Ik denk alleen dat ze nu nog niet gaan strippen. Voor zover ik weet doen ze dat altijd pas zo rond de 41 weken.
    Want ook al vinden wij dat de beebs er met 37 weken al uit mogen komen, 42 weken zwangerschap is toch ook heel normaal......

Mieke, wat een snoepie die beeb van jou (jaloers :oops: )!

LEuk dat je even komt kijken Carla, wat fijn dat alles goed gaat met jou en je meisje. Is het een beetje wat je er van had verwacht of is het totaal anders? Ben zelf ook zo benieuwd hoe het zal zijn.............

@Sweetpee, ja het gevoel hield telkens zo'n 3 a 4 minuten aan en het kwam dus om de ong. 12 minuten. Alleen stopte het beide keren na een keer of 3.....
    Nou meid hoop voor je dat het gaat doorzetten, je bent nu lekker uitgerust zo te horen ;)

Bedankt Woepie!

Deel Deze Pagina