Maart 2007 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door susanne1979, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Balen Angelaa dat je er zo doorheen zit! Ik hoop dat de vk goed nieuws voor je heeft ;)

Lilly wat een rot gevoel vond je niet? helemaal dat het zo lang aanhoudt zeg maar :rolleyes: het werd bij mij wel telkens iets pijnlijker, korter en dichter op elkaar.....soms hou ik mijn hart vast voor de ECHTE weeën :(

Ik ga vandaag maar eens de enveloppen voor de geboortekaartjes adresseren, en ff stofzuigen :D is dat ook weer klaar ;)

2. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Goeiemorgen meiden!

Nou ben net terug van het ziekenhuis en.... vrijdag word ik ingeleid! Spannend hoor ;)
    Ze heeft getoucheerd en ik heb zelfs al 2 cm ontsluiting, dus dat is een mooi begin. Ze heeft ook gestript dus met een beetje geluk begint het zelfs eerder dan vrijdag, maar uiterlijk vrijdag mag ik gaan pijn lijden :)

Sorry heb verder nog niet bijgelezen, ben helemaal hyper nu haha.

3. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    ahhhhhhhhh caithlin das goed nieuws voor je super!

voor de rest hebik niet echt bij gelezen heb wel die rose skeelers voor gehouden hahahahahha hoop dat hij ze zooooo lelijk vind dat hij ervan uit komt hahahahhaha nehhh dochter lief is helemaal in de wolken en skeelerd hier dus nu door het huis heen ihihihihihihi

4. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Oh wat een goed nieuws Caithlin! Spannnend je gaat het weekend in als MAMA! :D

5. Angelaa

Angelaa Actief lid

20 jun 2006
    337
    32
    28
    Super Caithlin wat een goed nieuws. Hopen dat het eerder begint als vrijdag, maar je hebt a.s. weekend in ieder geval je beide wondertjes in handen. Fijn hoor.

tegen de rest van de meiden wil ik even zeggen dat jullie toppers zijn, zooo lief en altijd even een opppepper of een hart onder de riem, echt top.

6. hardloper

hardloper Niet meer actief

@caithlin, fijn dat je vrijdag pijn gaat lijden ;) :)

@carla, gossie, wat een droppie!

groetjes, lidwina

7. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    HAhaha Angelaa, nou niet emo worden he :)
    Ik vind iedereen hier ook TOPPIE :thumup:

8. Angelaa

Angelaa Actief lid

20 jun 2006
    337
    32
    28
    Snik, snif pffff, hahahaha!

9. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
  10. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik ben ook weer terug uit het ziekenhuis! Had gehoopt dat ze me vandaag zou strippen... Niet dus! Ze stript niet voor de 41e week... Wel beetje balen, maar ja niks aan te doen. Maar volgende week maandag heb ik nu weer een nieuwe afspraak staan en ik zou dan gestript worden! Precies een dag voor mijn eigen verjaardag, dus wie weet heb ik dan dubbel feest! We wachten gewoon rustig af...

Verder was wel alles ok in het ziekenhuis. Bloeddruk was wel wat aan de hoge kant voor mij maar nog binnen de perken!

@ Caithlin -> spannend! Hopelijk heeft het strippen geholpen en anders ben je vrijdag mama! :)

Andere die nog naar de vk moeten -> succes!

Ik ga effe bij mijn ouders op bezoek, even beetje afleiding zoeken...

Gr. Miranda

11. hardloper

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: ik vind jullie ook geweldig! :cry: :cry: :) :) :) :) :) :) :)
    (ik meen het wel)

groetjes, lidwina

12. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ALL YOU NEED IS LOVE hihihihi :D :D

GROEPSKNUFF :whistle: :)

@ Caithlin: oei spannend hoor. Nog maar een paar daagjes :D
    Lijkt me heel appart om precies te weten wanneer je gaat bevallen.
    Volgens mij komt er dan een hele rust over je heen.

Voor iedereen die het moeilijk heeft en vooral voor de dames die overtijd lopen : Dikke knuff voor jullie dames!

Het duurd nu niet lang meer! ;)
    Eens moeten ze er toch uit komen al die maart-babies :p

13. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    :) ik doe ook ffies mee met die groepsknuffel :)

lekker weer he? mooi weer om te bevallen hihihihihi
    oh ik word flauw van mezelf blehhhh
    ik denk dat ik zo een poging waag om snel na de winkel te rijden op de fiets... ff geld van de bank halen voor het geval dat. (manlief heeft een hekel aan pinnen) en proberen een rondje te lopen door het winkelcentrum, want de muren komen op me af

14. fenniet23

fenniet23 Actief lid

22 jul 2006
    405
    0
    0
    Receptioniste
    Meppel
    Hallo allemaal dames,

Ik doe ook mee met de groepsknuffel ben wel een knuffel nodig. :)

Gisteren had ik zo'n last van mijn buik en onderin mijn rug, dus ik dacht misschien is dit het wel! :D Nou dat viel dus heel erg tegen. :( :cry:
    Heb helemaal nergens geen last meer van, ja af en toe een harde buik maar geen pijn in de rug. Maar misschien warne dit wel voortekenen. :D
    Heb vandaag het laatste cadeautje uitgepakt van mijn laatste 10 weken pakket. Van mijn zwager en vrouw gekregen erg leuk.
    Mijn ouders komen vanavond op bezoek, mannetje moet tot 22 uur werken, zit dus weer de hele middag alleen. :cry:
    Ga straks ff een eindje wandelen, nou ja wandelen, strompelen! Heb erge last van mijn liezen. :(
    De laatste loodjes en die zijn erg zwaar.
    Ben overigens nog maar 14 kilo aangekomen dus dat valt nog mee. :D

Veel liefs

15. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Ikke ook GROUP-HUG! :D

Mandy en Fenniet, wandel ze! Het is inderdaad mooi weer 8) al vond ik het gister warmer.....

Minimuis lekker dat alles goed was, en dat je volgende week gestript wordt ;)

Ik heb net alle enveloppen geadresseerd 8) is dat ook weer klaar hihi, nu mag ze eeeeeeeeeeeeecht komen, alles voor de kleine meid is klaar en in huis. Vriendlief heeft gister nog ff een slinger gehaald, voor voor het raam.

16. Niet meer actief

ppf heb nu af en toe een "voorwee" (denk ik) erg pijnlijke harde buik.. moet dan echt ff concentreren en rustig ademhalen.. ik hou me hart vast voor de echte weeën ;)

17. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Oei, ga jij nu ook al Lauraatje? Hopelijk zet het door bij je naar het echte werk ;)

18. Niet meer actief

ja ik hoop het ook maar geloof het niet haha

19. Niet meer actief

ik houd het een beetje bij maar zit geen regelmaat in verder ofzo:

13.46
    13.59
    14.18
    14.34

Maar me lichaam is flink aan het oefenen ;)

20. hardloper

weer zere buik...zucht, had bij vorige twee geen zere buiken voor ik begon. :-s en ik las net enveloppen, en ik realiseer me ineens dat WE DE KAARTJES NOG MOETEN PRINTEN! AAAAARGH! :confused:

vind nog steeds dat ik pas over 8 dagen beval, dus heb nog even :D als mijn buik nu ook weer normaal gaat doen...

zeg, zou schudden met je buik hetzelfde effect hebben als een hobbelweggetje, of wordt mijn baby daar alleen maar misselijk van? :D

groetjes, lidwina

Deel Deze Pagina