ben ook weer terug ja al weer een tijdje hoor, was geen succes dat winkelen pfff was binnen 15 min terug en dan te bedenken dat je met de fiets 5 min moet rijden om daar te komen hihihi maja zo zie je wel weer wat mensen he daar gaat het om... laura ben jij ondertussen stiekem begonnen met je weeen? hoop het voor je hoor meis... lidwina als ik jou zo hoor zal ik toch maar ff gaan printen als ik jou was je weet immers nooit wanneer die uk komt he? en of schudden met de buik het zelfde zal zijn als hobbelweggetjes? proberen he wie weet heeft het wel effect hihihihihi
Kom op dames, nog even volhouden. Het kan nu toch ecjht niet lang meer duren voordat ook jullie je kleintje in je armen mogen houden. en geloof me het is het allemaal dubbel en dwars waard! ik wens jullie in ieder gaval heel veel sterkte allemaal Groetjes Carla
Mwah ziet eruit alsof het ongeveer om de 15 min komt Laura....welkom bij de rommelaars Hihi Lidwina het is natuurlijk wel zo handig als je de kaartjes ook print ja. Maar ach je hebt nog zeeeker 8 dagen toch Tenzij je buik aan het voorbereiden is Schudden als simulatie van een hobbelweg, mischien werkt het. SCHUDDEN MET DIE BUIKEN Zo ik zit in een heerlijk fris ruikend huisje heb ff gezogen, en ook maar de vloer gelijk gedweild met speciale parketdoekjes. Ruiken errug lekker Nu lekker een potje thee en dan ga ik ff snel douchen, haartjes wassen
ja ik weet niet.. wat zijn voorweeën en wat zijn echte weeën? Wat is het verschil? Het doet wel zeer en ze komen tot nu toe ongeveer om de 15/20 min maar ja dat had ik gisternacht ook en toen om de 7-9 min alleen duren ze nu wel wat langer dan toen....
Tja dat vraag ik me ook al tijden af Laura.....ik heb ook gehad dat ze toch echt een minuut aanhielden en om de 5 min kwamen...alleen niet een uur lang
ook ik zou je graag antwoord willen geven, maar helaas behoor ik ook tot de groep waarbij de weeen niet doorzetten... ene nacht van 11:30 tot 6:30 om de 12 minuten zo nachten niks en dan weer uren om de 7 minuten en echt weeen die meer dan een minuut aan hielden pffff zakt je de moed echt van in de schoenen hoor als het weer niet door zet pffff!
ah het scheeld je raakt er op een gegeven moment wel aan gewent... en weet je wanneer je weer met de neus op de fijten gedrukt wordt? als er een beebje geboren word teniminste dat heb ik wel zo maja nog ffies dan hebben wij ook ons beeb in de armen toch?
Hier ben ik en zonder Postief blijven heh.. ik had een vraagje heh.. toe net kreeg ik tog last van mijn buik.. pfff.. echt boven in.. boven het kindje. net onder me ribbenkast.. daarzo ben naar de wc geweest... en heb daar de boodschappen gedaan kwam van de wc af... ben naar boven gelopen en toen hield het op..! na 2 minuten.. was dit de bekende voorwee Zojah... \/ YEaaah me eerste ´teken´zal ut \/ zoneej... :-k dan moet ik toch nog even veder kijken, :-k Jammer..! hoop dat julliej me veder kunnen helpen.. groetjes
AANVÙLLING het kwam uit het niks..! en als ik last van mijn darmen heb, dan lijkt het net op ongesteldheidspijnen..1
spannend Ranje Mijn gyn zei dat als het echte weeen zijn dan beginnen die bovenin je buik en trekken dan door je hele buik heen. ( je hebt natuurlijk ook uitzonderingen he hihihi) Dus was het een echte kramp dat bovenin begon en zo door je hele buik trok? Niet dat ik ervaringsdeskundige ben ofzo hoor hihi. Probeer alleen beetje mee te denken
Hey da's nuttige info Kiowa Al heb ik ook van mensen gelezen dat ze onderbuik weeën hadden En nu je dat zo zegt, had ik vandaag voor het eerst een echt balgevoel dat van boven naar onder trok Maar niet zo pijnlijk als de oefenweeën, wel onprettig
jah boven in word het een beetje strak.. een gevoel dat iemand je heel hard vast pakt.. en je naar achtere trekt.. en de pijn valt nog wel mee hoor, maar mijn buikje is net een baksteen..! och dames ik ben misschien wel aan het rommelen.. YEaah eindelijk.!
bij mijn trekt het dus idd van beneden naar boven en als het weer weg ebt dan weer van boven na beneden... maar goed ik ben ook een geval apart he hihihihihihi
ik even opgezocht..! een wee is een krachtig en regelmatig samentrekken van de baarmoederspieren. door dit wordt de ruimte van de baby kleiner en word de baby naar beneden gedrukt, hier door word de druk op de baarmoedermond vergroot, waardoor de baarmoeder gedwongen word om open te gaan..! nou zo voelde het dus.. alsof mijn baby naar beneden werd geduwd..! Ooh het rommelt..! nouw \/ eindelijk ik hoor ook tot julliej CLUB [/i]
hihihih die druk op mijn bmm had ik gisteren onder mijn harde buiken show ! pffff leek wel of mijn vliezen ieder moment op springens stonden jeetje mina !
maar goed, je moet dan wel oppassen dat die pijn bovenin je buik niet een bandgevoel is die niet weggaat. Want dan moet je contact opnemen met je vk of je gyn want dat kan weer duiden op te hoge bloeddruk Vaag allemaal he hihihihi Ze zeggen ook dat weeen uren duren. Maar hier op de site zijn er toch een aantal die heel snel ontsluiting hadden enzo. Eigenlijk kan je er dus geen pijl op trekken hihihihi. Mijn vk en daarna mijn gyn zeiden: als het echte weeen zijn dan weet je dat meteen! Nou, dat hoop ik dan maar Schijnbaar hoef je niet te twijfelen als je ze eenmaal hebt