klinkt stom... maar ik ben wel blij hoor..., eindelijk begint het een beetjuh te rommelen.. en weet ik nu hoe het voelt om jullie te zjn... klinkt gek hihih.... maar van dat niks voelen word je gek van..´ bedankt Kiowa, mandytjuh en Sweetpee...
Ook al schrijf ik bijna nooit iets, ik volg dit topic altijd (voel me denk ik aangesproken). Bij mij is het bijna 39 weken, maar ik heb alleen nog maar last van harde buiken. (wel zo vaak dat ik er gek van wordt maar ok). Wel al opgenomen geweest voor (voor)weeen, maar nu lijkt het er niet op dat het binnenkort al gaat gebeuren. Argh. Hoop dat het niet te lang meer duurt. Bij alle mensen die al rommelen: Succes. Duim voor jullie. [-o<
hihihi ja dat drukkend gevoel ken ik pfff. Drukt dan zo erg van beneden en bij m'n poepert en bovenbenen dat ik echt ervan overtuigd ben dat mijn vliezen elk moment gaan breken hihihi Ranje: welkom bij de rommelclub
MSU welkom....! heh vervelend.. hoop dat het voor jou doorzet..! hihi.. topic is een beetje verslavend heh
FF een vraag, maar kan het eigenlijk kwaad dat je blaasontsteking hebt tijdens de zwangerschap? Is het schadelijk voor de kleine. Ik heb namelijk alweer blaasontsteking! Als klein meisje had ik het altijd al dus ik weet wat ik eraan moet doen. Maar ben bang dat het schadelijk is vooral nu op het laatst.
ja kiowa ik had het er toevallig gister nog met sweetpee over pffff echt iri dat gevoel en van voor alsof je vliezen bijna op springen staan en dan bij je poepert alsof hij met zijn vinger loopt te graaien daar dat hij de goeie uitgang niet kan vinden of zo pffff en dan die benen he oh oh oh lijkt wel alsof er iets afkneld of zo heel raar gevoel is dat. weet je wat ik vanmorgen in ene had? het leek net alsof ik allemaal kleine vuurvliegjes om me heen zag vliegen heel stom was dat heeft zo 2 minuutjes geduurd daarna was het weg. ik dacht al bij mezelf ik begin echt gek te worden hier hahahahhahahaha MSU welkom bij de club...
fenniet ff je HA bellen die controleerd het voor je en dan krijg je iets voor geschreven wat niet schadelijk is voor je kleintje! ik zal en iig niet mee door blijven lopen
mandytjuh.. dat heb ik nouw ookal 2 dagen gehad, ik werd wakker.. keek om me heen en zag allemaal van die glinsterde dingen langs me hoofd vliegen. maar voor heel eventjes.. en dat afknellen dat ken ik ook sinds 2 dagen. begin in me liezen.. en vanaf daar zijn mijn benen een beetjuh verdooft.. ik heb ook last van mijn stuitje/lage onderrug.. net waar je billen beginnen.. behoorlijk vervelend..
Ik weet ook wel wat ik eraan moet doen heb het namelijk wel vaker gehad in de afgelopen maanden. Maar is het schadelijk?
@Mandy : ja idd, en dan vooral bij de poeperd is het zo'n raar gevoel Dat van die vuurvliegjes idee, ja heb ik ook wel eens hihihihi heel raar is dat. Doet me altijd denken aan het liedje : weet je wat ik zie als ik gedronken heb? Allemaal beestjes, zoveel beestjes om me heeheen hihihi Ken je dat liedje? Eeuuh blaasontsteking of het schadelijk is.... weet ik eigenlijk niet. Weet wel dat het de baarmoeder prikkelt. En dan krijg je last van valse weeen. Ook kan het de echte weeen opwekken. Dus het irriteerd wel de baarmoeder. Maar of het dan ook schadelijk is voor de kleine... geen idee. Misschien vragen aan je vk of aan de vk hier op de site
ik denk niet dat het schadelijk is meissie want ze controleren niet voor niks iedere x zodat ze het zekere voor het onzekere weten toch? kan je me nog volgen? hihihihihi ranjee pfff breek me de bek niet los over stuitje en onderrug als ik opsta moet ik eerst in het gereel komen en de eerste stappen die ik maak dan kan ik dus niet normaal lopen dan schuvel ik over de vloer hier! lijk net een oud wijf hahahahahaha maar goed het hoort bij mijn dagelijkse pijntjes dus ach....
Zo ik ben ook weer fris en fruitig He vervelend Fenniet! Ik weet helaas niet of het schadelijk is voor de kleine Ik ben trouwens wel benieuwd naar wat je er tegen doet ? MSU: WELKOM bij de club, ik hoop dat het snel doorzet voor je! Ranjee: WELKOM WELKOM BIJ DE ROMMELCLUB Oh enne vuurvliegjes zien....Jullie zien dus sterretjes! Rustig opstaan en niet te snel dingen willen doen. Niet duizelig.licht in het hoofd erbij? HAhaha Beestjes heel veel beestjes
Gelukkig hadden jullie ook "vuurvliegjes". Ik was bij ballorig met mijn zoontje en dacht dat ik niet goed zou worden. Kon ook even niet recht meer kijken. Je denkt direct: nee he. Bijna 25 minuten van huis (met auto) en je moet nog terug ! Gelukkig duurde het niet lang genoeg om een totale "panic attack" te krijgen. Vanaf dat dit is gebeurd (vorige week zondag) ga ik niet meer alleen ver van huis. Indien ik ergens naar toe ga, neem ik mijn vriend mee. Ben ik tenminste niet alleen als er iets gebeurd.....Tsjonge jonge, wat een fratsen haalt je lichaam met je uit onder het motto: zwangerschap ! 8)
Even een kort berichtje. Heb nog niks gelezen want moet de laptop zo weer afstaan Wou even laten weten dat ik bij de vk geweest ben en helaas is er nog niks veranderd Beeb is nog geen cm ingedaald Vrijdag mag ik weer terugkomen. Mocht ie dan wel zijn ingedaald dan gaan ze alsnog strippen (als dat kan) en anders gaan we dus door naar de gynaecoloog........... Nou ben in ieder geval blij dat ze me niet door laten lopen tot na het weekend op deze manier want ben er goed klaar mee! Nou ga ff koppie doen, ben erg moe In ieder geval zal ik binnen maximaal 8 dagen mijn beebje bij me hebben Linda, ik hoop dat jij beter nieuws hebt