Maart 2007 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door susanne1979, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fenniet23

fenniet23 Actief lid

22 jul 2006
    405
    0
    0
    Receptioniste
    Meppel
    Zo ik ga ff eten en dan de was opvouwen! Mijn ouders komen tegen 18 uur mijn pa gaat nog ff de band van de kinderwagen plakken en mijn moeder gaat ff planten in 2 potten zetten. Erg lief allemaal. :D En ik moet zeggen nu ik op het laatst loop mis ik het wel dat mijn ouders niet in de buurt wonen. :( Anders loop je ff naar ze toe om een bakkie te doen, maar we moeten eerst 45 min rijden voordat wij bij ze zijn. :cry:

Voor iedereen die vanavond of vannacht misschien bevalt heel veel suc6 en morgen ben ik wel weer van de partij. Dan lees ik het allemaal wel weer.

Fijne avond voor iedereen.

Veel liefs Fennita

2. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hihihih nou, mijn man wil dus echt NIET he!
    Ten eerste vind ie het gewoon een vreselijk idee zo met die klein in mijn buik.
    En ten tweede hij is bang dat als ik dan toch ga bevallen dat de gyn dan dat kwakje ziet en dan zou ie zich echt rot schamen!
    hihihihihi

mannen ;)

3. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    hahahahah kiowa...
    die van mij denkt daar ook zo over hoor, maar nu trek ik hem toch maar ff aan zijn staart! hij moet nu hoor pfffff het is voor een goed doel :-D
    hijzei al straks word hij homo.. ikke hoezo? nou ik kom wel heel dicht bij zijn mondje zo hahahahahhaha de druif!

pffff krijg raar gevoel in mn buik...

4. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Fijne avond alvast Fenniet! Ik hoop dat je vit C-shot en warme kleren werken ;)

HAhahahaha Kiowa wat een beredenering!
    Van Wolf ook, Mandy :p
    MAlle mannen! Vriendlief is gewoon bang dat ie iets beschadigd, verder heeft ie het niet over rare theorien gelukkig hihihi

Mmmh mijn buik begint ook weer :( pfff vast weer vals alarm :rolleyes:

5. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    hihihihi sweet dat dacht ik ook al ( vast weer vals alarm) ben ondertussen ff eten maken....

6. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Ja ik ga er nu echt niet meer vanuit dat het begint. Zo zie je maar al die vroegbevallers moeten gecompenseerd.....wij zijn gewoon allemaal de klos :rolleyes: :p

7. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    erg he sweet eigenlijk best jammer dat we er niet meer vanuit gaan :rolleyes: maar goed we wachten gewoon weer af of we morgenvroeg weer normaal opstaan of niet hihihihih :rolleyes: ;)

8. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Hahaha inderdaad, je gaat nu bijna hopen op een verstoorde nacht :D

9. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
  10. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Hai maiden!

Bedankt voor de oppeppers, enne Linda ben heel blij voor jou dat jouw kindje wel gewoon is ingedaald hoor, daar hoef je je niet raar over te voelen ;)

Ik hoop nu natuurlijk dat hij alsnog voor vrijdag uit zichzelf op de wereld zal komen maar het er tegelijkertijd wel een hard hoofd in gekregen.....

O enne ik verlang ook naar een zeer onrustige en pijnlijke nacht hoor...
    Ik zei bij de vk ook al dat ik bijna zou gaan hopen dat ik 'iets' krijg, niet echt natuurlijk maar er zijn van die momenten.....Het moet er gewoon uit!

De vk heeft hem tijdens de controle wel even streng toegesproken en gewezen welke kant ie op moet :) :)

11. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Hahaha Lilly jij hebt een goeie vk! Ik hoop ook voor je dat de beeb zich voor vrijdag uitzichzelf aandient [-o<

12. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Ja he :)

Heb vanmiddag een baby van 7 weken op bezoek gehad en flesje gegeven en alles :p :baby:

Heb haar tegen mijn buik aangehouden in de hoop dat mijn beeb nieuwschierig word naar dat wezentje van buiten :) :)

Was erg leuk om dat kleine hummeltje vast te houden en zo maar verlang nu toch ook wel heel erg naar mijn eigen kleintje...... Vandaag ook weer alle ouders en goede vrienden aan de telefoon gehad...wil ze nou toch wel eens bellen met GROOT nieuws!

13. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Ech wel!

Oh wat leuk Lilly! Kan me voorstellen dat je dan nog meer zin hebt dat die kleine komt. Hopelijk luisterd ie naar de vk, en wil ie graag de andere beeb leren kennen ;) :D

14. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    oh lilly wat leuk he heb je heel ffies kunnen oefenen en genieten hoe dat nou over een paar dagen gaat...
    en dat bellen nu je het er over heb alleen mijn moeder heeft gebeld vandaag en een vriend van ons gesmst en mn zus is ff langs geweest die denkt dat we pas een paar dagen later bellen hihihihi maar voor de rest is het echt rustig! normaal word ik plat gebeld en gesmst en gemailt hahahahahah

15. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    pff mijn moeder belt ook elke dag. Word er niet goed van!
    Net alsof ze denkt dat we dr vergeten te bellen als ik bevallen ben ofzo :p :p

16. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    hahahahahaha gisteren was ik het ff beu en toen belde ze ook op en ik neem hijgend en puffent op word ze helemaal vrolijk en wilde net gaan juigen toen zei NEE natuurlijk is hij er nog niet ahahahahahaha vond ze niet leuk hihihih ikke wel
    en vandaag belde ze met de smoes op dat ze poppekleertjes af had voor rifka hihihihihi

17. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hihihihi die Mandy, das een goeie! Zal ik ook eens doen bij mijn moeder :D :D

18. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Hahahaha ik wordt ook elke dag gebeld, zelfs toen ik zondag een sms kreeg en antwoorde dat ik niet erg spraakzaam was door de pijn :rolleyes: ach ja ik laat het maar gewoon. Het is lief bedoeld natuurlijk ;)

19. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Nou ik heb met 40 weken wel tegen mijn paps wel gezegd dat ie er rekening mee moest houden dat het nog 2 weken kon gaan duren..... dat het anders wel een heel lange zit werd.

KAn het me ook wel voorstellen, hij zit thuis en denkt misschien is ze nu wel aan het bevallen..... :confused:

Soms word ik er wel kribbig van :oops: Vraagt mijn moeder of de vk gezegd heeft wanneer het komt, dat soort dingen.... Mijn moeder is echt een leek zeg maar. Ze dacht dat ze met de echo van 8 weken al kon zien dat het een meisje met veel haar was, ik zei mam dat kind is nog maar 3 cm groot, die weet zelf nog niet eens of het een jongen of een meisje is haha :) :)

Is wel grappig, maar soms word ik er wel eens moe van dat ik ALLES moet uitleggen terwijl het voor mij ook maar gewoon afwachten is....zou ook wel in mijn agenda willen zetten: Woensdag 15.00 uur beeb indalen.
    Donderdag 13.00 uur bevallen!
    Vrijdag 12.00 uur, mijn eigen broeken weer aan, hahaha :) :) :)

20. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    ja natuurlijk is dat lief bedoeld en soms vind ik het ook niet erg hoor, maar soms kunnen ze ook te ver gaan dat ze 2 a 3x op een dag bellen of smsen pffff
    of dat je s'morgens de kids na school brengt en ze vragen dat is niet erg, maar tussen de middag weer en s'middags om 3 u weer daar kan je wel is kribbig om worden hoor....
    ben deze week nog niet op school geweest wolfgang heeft de kids lekker na school gebracht hihihihihi krijgt hij het voor zijn kiezen

Deel Deze Pagina