Maart 2007 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door susanne1979, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen

hahahahaha :D :D Prachtig :)

Vind het ook raar. Mijn moeder heeft ook van die uitspraken en dan denk ik : jeetje, je bent zelf zwanger geweest, je weet toch wel hoe het zit?
    Maar op de een of andere manier is mijn meoder dat dan helemaal vergeten ofzo :p ;)
    echt heeeel raar! :D

En ook van die tegenstrijdige dingen doen en zeggen he.
    Zegt mijn moeder : ja, als je moe bent moet je savonds gewoon lekker vroeg naar bed gaan of: smorgens maar lekker uitslapen hoor, is goed voor je!
    En wat doet ze? Belt ze smorgens heeel vroeg of savonds heeel laat #-o
    :p
    Ja zo komt er niks terecht van dat vroeg naar bed gaan of uitslapen ;)

2. Niet meer actief

nou ik hoop ook dat het doorzet... heb aldoor voorweeën.. net hield ik het bij en dan had ik er één en dan weer na 14 min en dan weer na 10 min en dan 7 min en dan weer 14 min en dan ineens weer na 5 min... tis wat en soms heel pijnlijk en soms klein beetje...

Hebben jullie dit ook de hele dag door?

3. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Heh ja Laura erg vervelend!
    Soms heb ik het inderdaad de hele dag door. Soms alleen in de ochtend heeeel heftig, moet ik echt even ergens aan hangen als ik sta pfffff

En dan ga je douchen, ebt het weg. Stap je eronder vandaan begint het weer :rolleyes:

4. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    jaaaaaaaaaaaaaa ben ik weer.... :-D
    kids liggen lekker op bed alles is weer aan kant dus kan weer lekker pjuteren tot mannetje lief weer thuis komt hihihi

eej lidwina ik zal vanaaf is ff door geven aan wolf dat we goed ons best moeten doen en drondig onderzoek opna moeten houden woehahahahaha lol

en over dat dubbel posten dat heb ik de laatste tijd ook ja en ook dat ik heel raar beeld krijg en vervolgens de volgende pag. weer normaal ach tja ben al blij dat we kunnen posten en lezen hahahahha

laura ik hoop voor je dat ze niet afzwakken meis meestal is het aflopend qua tijd en zodra het weer oploopt kan je er zeker van zijn dat het gewoon voorweeen zijn, maar die kunnen natuurlijk wel al goed voorbereiding leveren :-D

en uhhhhh af en toe kunnen moeders wel gekke opmerkingen geven hoor hoop niet dat ik later ook zo word ahahahahha

5. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    oke mijn laatste post was op 5 maart in dit topic zag ik...

nou hier ben ik weer dan, nog steeds zwanger en heb ook niet het gevoel dat het snel zal gebeuren.. had bij de laatste bijna 1 week gerommel... en heb dat nu nog bijnaaaaaaaaa niet gehad.

PS gupsie haar laatste post was op 5 maart lees ik ook boven aan de blz, maar die heeft een ban dus kan niet meer posten hiero.

6. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Hey hoi Nancy :D

Nog geen voortekenen dus bij jou?

Huh hoezo heeft Gupsie een ban dan :(: :-s

7. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    grrrrrrrrrrr mijn berichtje weg foets hokus pokus weggie...

maar zei dus tegen nancy dat je welkom bij de club was en dat het frusti is zo zit je vol goede moed en denk je ja het gaat gebeuren en zo voel je niks en zakt je de moed echt in je schoenen...
    en hoe komt het dat gupsie een ban heeft en hoe weet jij dat? jaaaaaaaaaaaaa we zijn helemaal niet nieuwsgierig hoor, maar willen graag overal van op de hoogte zijn hihihihi :-D

8. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Ja ik ben errug nieuwsgierig :oops: ze hoorde toch niet bij de uitdagers van de andere site he? Waarvan de accounts zijn verwijderd......viel me op dat haar laatste post 6mrt was, en het bericht van de verwijderde accounts ook van 6mrt :-k

9. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    huh ? iets gemist? hoezo uitdagers andere site? vertel vertel vertel?

10. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
  11. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    oh joh dit wist ik helemaal niet
    wie was dat trouwens van de week die ook helemaal verdrietig was omdat ze zo aangevallen werd? zou dat dan door zo.n verzonnen topic komen? alleen om de boel op te ruien?
    och jeetje wat heb je er toch een paar rare mensen tussen zitten zeg...
    maar wil natuurlijk niet zeggen over gupsie hoor, want weet natuurlijk niet van hoe of wat...
    jeetje zeg...

12. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Erg he dat er zulke lui zijn! Ik weet/denk ook niet dat Gupsie zo was hoor....
    Was Ranjee die zo aangevallen werd vorige week trouwens.

13. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    ja zou vast kunnen ja ik had zo te doen met die gene ja...
    en idd wat hebben ze eraan om mensen zo over de pis te laten worden pffff
    daarom ga ik ook niet altijd op topics reageren al zou ik dat graag willen... ik weet gewoon dat het soms een discussie zonder eind is en dan begin ik er al helemaal niet aan...
    ik vind het veel leuker en gezelliger om zo lekker te klessen bessen, en de ene x je lekker te kunnen laten gaan en dan weer een luisterend oor bieden nehhhhh ik hou het hier wel op dit lijntje veeeeeeel leuker :)

14. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Helemaal met je eens Mandy! Tis soms echt verspilde energie te reageren op sommige onderwerpen.

15. hardloper

hardloper Niet meer actief

ik ben wél nieuwsgierig. wat voor ban en welke uitdagers van welke andere site? vertel, vertel!

groetjes, lidwina

16. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
  17. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    vind ik ook... sweet

eej lidwina was je er ook nog ;)
    het enigste wat ik weet is dat stukje wat sweet net liet lezen... ben ook wel nieuwsgierig hoor wie hoe wat en waar, maar goed denk niet dat we dat te weten komen...

18. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Ik weet helaas ook niet meer :( wel jammer had graag geweten van wie ze de tip hadden, welke site....

19. hardloper

hardloper Niet meer actief

:oops: reageerde véééél te laat, had niet de pagina vernieuwd. jullie waren al veel verder. nu begrijp ik het weer. :oops: :)

heb net ff de laatst geposte berichtjes van gupsie gelezen, ze klinkt niet vervelend.

groetjes, lidwina

20. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    het zal wel altijd een raadsel blijven sweet of er moet een maart mama hier tussen zitten die ietsie meer weet, maar dat horen we misschien ooit nog wel een xtje :) :-D

ohhhhh ik ben moe in ene he pfffff en ik WIL wakker blijven :-D hahahahaha je weet maar nooit waar dat goed voor is hihihi
    maar ik ga wel zo afsluiten denk ik ga nog ff iets eten denk ik bolle gijs krijgt honger hahahahaha wat zal ik nog eten? tips?

Deel Deze Pagina