Maart 2007 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door susanne1979, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Geeft niet Lidwina, heb ik zoooo vaak :rolleyes:

Ik vond haar posts ook niet raar ofzo, kan daar geen ban voor bedenken....maar kan best dat de betreffende post(s) waarvoor de ban is opgelegd natuurlijk zijn verwijderd....

Misschien horen we het binnenkort wel van Gupsie of Nancy?!

Meiden ik ga afsluiten, buikkie doet weer raar.....nog ff achteroverhangen met een thee en dan naar bedje.

Slaap lekker vannacht, mocht de nacht verstoord worden voor iemand dan hoop ik dat het de aankondiging van een bevalling is!

2. hardloper

hardloper Niet meer actief

wij hebben net een grooooot stuk hazelnootschuimtaart gepakt, jum. :D

3. hardloper

ik ga trouwens ook zo naar bed. truste allemaal!

groetjes, lidwina

4. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    ja weltruste dames en tot morgen...

toedels

5. hardloper

ik probeer al een paar dagen antwoord te geven op een pb'tje maar het lukt niet. hij komt terecht bij "wachtrij". wat kan ik daaraan doen?

groetjes, lidwina

6. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Moggûh....

Nou ik ben ook eens vroeg eruit.
    Vannacht elk uur krampen gehad, gevolgd door een trip naar de wc voor een plasje :rolleyes: Rond een uur of 5 ben ik (een deel) van de slijmprop verloren! had opeens een kwakje slijmerig bloed :confused: Hierna kon ik niet meer in slaap komen van de krampen. Ze kwamen om het kwartier ongeveer....maar jeeeeeeeeez wat doen ze pijn! Mijn darmen zijn er ook van slag van, alles moet er schijnbaar uit :( pfoe!

Lidwina, als een bericht in de wachtrij staat betekent het dat diegene 'm nog moet gaan lezen ;)

7. linda83

linda83 Actief lid

Goedemorgen,

Sweetpee je slijmprop verloren hoop voor je dat het voor jou het laatste zetje is en dat de weeen sneller op elkaar gaan volgen is nu wel een keer tijd;) Hoe lang loop je nu al te rommelen 2/3 wkn?
    Over dat er mensen een ban hebben gehad is voor mij ook nieuw haha blijf meestal ook bij de maart mama's steken of bij zwangerschap/bevallen/alleenstaande moeders.. maar ben nu ook wel nieuwschierig :)
    Vanmorgen krijg ik een tante op visite..ben benieuwd heb haar al jaren niet echt gesproken en ze is ook nooit bij mij op visite geweest(wel bij mn ouders)zal niet weten waar ik t over moet hebben zeg maar haha maar dat komt vast vanzelf wel zal wel hoofdzakelijk over nieuw flatje gaan en natuurlijk de zwangersschap ;)
    Zo eerst maar eens stofzuigen en tafels afnemen..kom ik zo nog wel even spieken hier..

8. Emmaatje

Emmaatje Actief lid

12 jul 2006
    426
    0
    0
    Secretaresse
    Emmen
    Goeiemorgen!

Sweetpee: klinkt goed he, darmen legen, slijmprop weg, krampen...succes vandaag :) en hou ons tijdens je weeën wel ff op de hoogte he ;)

Guppie: serieus antwoord op een serieuze vraag: géén idee hoe dat dubbelposten gegaan is, zal wat verkeerd gedaan hebben :rolleyes:

Vraag me af hoe jullie die voorweeën ervaren..als pijnlijke harde buiken?Of is dat weer iets anders...

9 jaar geleden bevallen van mijn zoon, maar daar heb ik dit allemaal niet bij gehad hoor!Gewoon begonnen met weeën, direct duidelijk dat dat het was en 5 uurtjes later geworpen!Nu al dagen aan het rommelen, soms uren niets en vooral `s avonds krampen/pijnlijke harde buiken!

Mensen, fijne dag maar weer en ik zal de pagina ook regelmatig vernieuwen, anders is het niet bij te houden hier.

Caithlin: heeft het strippen al wat gedaan? :D

Liefs Emma

9. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Ja dames ik hou jullie op de hoogte :D
    Ik hoop inderdaad dat dit het laatste zetje is! Ze komen nu om de 6-10 minuten. Het is duidelijk wanneer het begint en afneemt moet ik zeggen. Maar GVD zeg wat een %$## gevoel, nog een tikkie erger als van het weekend.....vooral de piek :confused: Mag inderdaad ook wel na 3 weken gerommel.

Moet vanmiddag om 15.30 sowieso naar de vk toe.

Leuk Linda dat ze langs komt :D

Emma, ik heb de harde buiken nooit als pijnlijk ervaren....het is meer dat ik onderin mijn buik kramp krijg en dan merk dat ik ook een harde buik heb :( Volgens mij ben ik vreemd hoor :)

Zo dat typen gaat erg traag als je moet puffen tussendoor.....

10. Emmaatje

Emmaatje Actief lid

12 jul 2006
    426
    0
    0
    Secretaresse
    Emmen
    Hahaha, tot op het LAATST zal je posten hier!Live bevalling lijkt me wel wat, we zijn hier toch om ervaringen te delen? :) :)

Succes meid, hoop echt voor je dat het doorzet!

11. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    :) Ik zal posten tot ik wordt afgevoerd hahahaha

Ik ga ff een poging ondernemen de hond uit te laten, ben bang dat dat er straks niet meer van komt en dat vind ik ook zo zielig.

12. hardloper

sweetpee, dank je wel, hoop voor goed nieuws! spannend, wie weet red je de vk niet! [-o<

linda, wie weet hoe gezellig het gaat wodren... veel plezier!

hallo emma, dat had ik dus ook bij mijn meisjes, geen gerommel. nu al paar dage zere buik... :rolleyes:

verder hier beroerde nacht gehad. het seizoen is weer begonnen, maar het duurde wel een uur voordat ik doorkreeg dat er een mug in de kamer van de meisjes zat en dat mijn jongste al 10! keer geprikt was... daarna duurde het nog 1 1/2 uur voordat ik haar gezalfd en verbonden had, en de mug gevangen, en mijn meisjes in slaap. vooral de oudste in paniek. we zijn helaas alle drie allergisch voor muggen. jongste gelukkig het minste, maar dan doen die prikjes wel verrekte zeer... dat betekend vanaf nu weeeeer mijn huis potdicht... :cry: en ze gingen met dit weer ook pas heel laat weg. ik wilde dat ik iets wist wat wel hielp, en wat ik ook bij kindjes kan gebruiken...

groetjes, lidwina

13. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Minimuisje is ook weer present... Ik had sinds gistermiddag niet meer meegelezen dus had al een hele ochtendtaak om alles bij te lezen haha!

@ Sweetpee -> SPANNEND! Ik hoop zo voor je dat het doorzet!

@ Laura -> inderdaad welkom bij de rommelclub (beetje late reactie, sorry!) ik heb die harde buiken ook de hele dag door! Afgelopen week heb ik 5 CTG's gehad en daarop was heel duidelijk te zien dat ik ze elke dag om de 7 tot 10 min had en sommige echt behoorlijke pieken hadden op het apparaat... Heel vervelend gewoon maar je raakt er op een gegeven moment een beetje aan gewend hihi!

@ Lilly -> Spannend en gelukkig proberen ze nog wat voor het weekend! En inderdaad, nog even volhouden... uiterst 8 daagjes kunnen we je er ook nog doorheen slepen hiero! ;)

@ Caithlin -> wanneer werd je precies gestript? Vandaag? Ben wel eens benieuwd hoe dat gegaan is en hoe je je erbij voelt... Ik word maandag gestript als meneer nog altijd geen zin heeft gehad om te komen...

Vanochtend werd ik wakker door mijn mannetje, hij had gedroomd dat ik bevallen was en hij meteen helemaal verliefd was op ons kleine mannetje! Vond het zo onwijs lief hoe hij dat zei! En het enige wat ik kon uitspreken was: "hopelijk krijgt je droom vandaag nog gelijk". Haha!

Verder las ik ook over hoe iemand de harde buiken ervaart, bij mij beginnen de harde buiken bovenin... Lijkt net of 2 kleine ballen compleet opzwellen en het trekt dan zo door naar de onderbuik. Door mijn compacte buikje voel ik meteen de buik "zwellen" en zodra de buik op zijn top zit met "zwellen" duurt het hoogstens een halve minuut, dan voel ik de buik weer afzakken... Zo ervaar ik de harde buiken. In het ziekenhuis zeiden ze ook: hoe kleiner en compacter het buikje is, hoe pijnlijker en hoe duidelijker de harde buiken voelbaar zijn... Dus weer een nadeel voor mij, want ik heb een klein compact buikje!

En met verschil echte weeen en voorweeen -> geen idee, ze zeggen dat je het meteen merkt, dus zodra ik begin te jodelen van de pijn weet ik dat het begonnen is! haha!

Nou nu heb ik weer genoeg getypt!

Voor sommige met een keuring vandaag -> SUCCES!

14. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Goeie morgen dames,

Nog steeds flink wat gerommel aan alle kanten lees ik wel.
    Sweetpee hoop dat het nu toch echt gaat doorzetten voor je.
    Hoop dat het voor de rest ook snel gaat gebeuren.

Hier een redelijke nacht gehad. Ons meisje komt 's nachts 2x om te drinken. Het is niet zo'n grote eter en heeft dus meerdere keren kleine beetjes nodig. Ach ja hoort er allemaal bij!

Groetjes Carla

15. Niet meer actief

nou vanacht ook weer zo'n lekkere nacht gehad NOT!

Vanaf 2.00 tot 05.30 weer voorweeën gehad... eerst kwamen ze om de 8 min en daarna 10 min en later nog meer en toen nam het weer af.. erg vervelend dit!

16. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    goede morgen dames...

hier een kei sjagerijnige mandytjuh :evil: jeetje wat heb ik een @#$!*%#@ nacht achter de rug!
    loop niks anders dan te rommelen maar t zet gvd niet door :evil: :evil:
    heb er nu ook nog last van, maar t zal toch wel niet door zetten pffff ik loop gewoon tot volgende week dinsdag die pech heb ik wel weer.

sweet hoop voor jou dat het nu doorzet vooral als de kramp door blijft gaan.

lidwina onze jongste is ook alergiesch voor muggen ahhhh is echt zielig als ze 1 x gestoken word dan zweld ze helemaal op is heel zielig.

nou ik ga is kijken wat ik kan doen vandaag
    ben boos op mijn mannetje dus die kijk ik ook niet meer lief aan hij bekijkt het maar blehhhhh

17. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Pffff nou met de hond uit was een crime, buiten ook nog 2 x staan puffen :rolleyes:

Mannetje belt net om te zgen dat ik de vk op zijn minst even kan inlichten over de pijn....lieverd he?!
    Dus ik ga zo maar ff de vk bellen. Maar eerst ga ik even douchen en kijken wat dat voor uitwerking heeft ;)

18. hardloper

@ mandy, eerst even goed moppperen en boos en onredelijk zijn, dan even flink janken, en als het goed is kan je er dan weer even tegen. getver meis, maar je hoeft geen week meer... hou vol!

en vervelend dat jou meisje ook allergisch is... en je kan ze zo moeilijk wijs maken dat ze niet mogen krabben....ik vind het echt zooo zielig!

hou je taai, groetjes, lidwina

19. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    lidwina het is maar te hopen dat ik geen week mer hoef... ik hoor niks anders de ene vk roept nee we gaan niet over de 41 weken heen de ander zegt weer met 42 nou schiet mij maar lek hoor!
    ik hoop dat als ik dinsdag na die gyn toe moet dat ik mag blijven en niet dat ik gewoon na huis gestuurd word en door mag lopen tot week 43! ohhhhh dan ga ik echt flippen dat weet ik zekers...

20. hardloper

dat kunnen ze toch niet maken, ik hoor hier dat je niet langer mag dan week 42. zijn ze nu gek, je gaat gewoon niet meer weg uit hun kantoor voor ze iets doen! :evil: wij komen je om de beurt wel steunen en chocola brengen enzo... ;) :D

Deel Deze Pagina