ja ik zou ook ander willen echt meiden, maar als hun zeggen dat ze me door laten lopen dan heb ik er niet veel over te vertellen... en dit alles maakt me er echt niet vrolijker op... pffff te bedenken dat als donderdag niet aanslaat ik gewoon moet wachten tot dinsdag en dan weer afwachten wat ze in het ZH zeggen pffff lekker allemaal blehhhh
Hahaha Lief hoor meiden! Zodra het opkomt ga ik al automatisch puffen, maar ook iets aanspannen ik pak dan maar snel een kussentje of ga voorover leunen als ik sta. Dat helpt wel Mandy ze MOGEN je gewoon niet zolang laten lopen hoor! Kan echt nie!
Groot gelijk. Ik kan me voorstellen dat je er tureluurs van wordt. Succes. Enneh, voor alle startende dames: go for it !
\/ \/ Yeaaaahhh sweetpee \/ \/ nouw hoop dat het nouw eens door zet...! hier 1 met auwe rug.. maja komt goed,.., vandaag weer alleen.. pfff..
Hier laten ze je ook lopen tot bijna week 43... Gister kreeg ik te horen dat ze in de 41e week proberen te strippen en pas in de 42e zwangerschapsweek een afspraak gaan maken voor inleiden. Dus dan zit je ook al gauw einde 42 weken...
gelukkig wel.. en 1 ding schilt.. kan niet zo lang door lopen srry dames... minsten nog 10 dagen want dan word er hulpjes toe gepast...
Dames ik ga even liggen hoor. Zo vaak op geweest vannacht en dan ook nog die weeën, misschien dat ik ff kan slapen. Denk het niet want er zit telkens een minuut of 6-7 tussen (jajaja REGELMAAT ) Tot strakkies, enne nogmaals bedankt voor het meeleven
hallo kiowa, muggemelk helpt alleen als er deet inzit, en dat mogen ze niet hebben, das te heftig (das die voor malaria muggen) en je mag geen mm overslaan, anders prikken ze ertussen... en griep, ik hoop het ook niet voor je, tis een heftige... YOU GO SWEETPEE! EN PUF =D> EN HIJG =D> EN PUF =D> GO SWEETPEE GO COME COME en idd mandy, doe maar dramatisch, en misschien kunnen we afspreken dat wij er allemaal morgen doorheen zitten en dat jij dan live gaat bevallen, oke? nee hoor ranjeewha, niet helemaal, wij zitten allemaal aan de comp gekluisterd, dus wij zijn er ook! en alleen maar fijn dat ze je niet zo lang laten lopen toch? ga maar weer aan de thee!, groetjes, lidwina
nou meiden ik kom even langssurfen..... hiero drukdrukdruk... maar ben trots op ons meisje! het is echt een knapperd... mandyu; je doet niet dramatisch! dat is het gewoon...
pffffffffffffff ik heb me toch pijn aan mijn buik he dames dat wil je niet geloven! het is geen kramp of zo het is meer steken zo halverwegen de buik aan de zijkant. ik kan niet rechtlopen van de pijn... als ik zit is de pijn niet zo hevig, maar staan pfffff.. wat kan dat nou weer zijn dames? iemand enig idee? eej en anniekje geef jij je kleine prinses een knuf van mij
Goeiemorgen (nog net )! @Sweetpee, ooooh wat spannend zeg! Ziet er naar uit dat het nu dan toch echt gaat doorzetten bij je. Even proberen te slapen is idd wel een goed idee, want ontspanning is bevordelijk voor de weeën he! Heb je toevallig ook een warme kruik ofzo? Als je die op je buik ligt ontspannen de spieren daar automatisch en kan het ook sneller gaan. Hou ons op de hoogte he @Minimuis, Ik ben gisteren gestript! Omdat ik vrijdag word ingeleid wou ze ff kijken of de boel al wat verweekt was, en dat was dus zo in combinatie met 2 cm ontsluiting. Toen zei ze dat ze me ff ging pesten en toen was het AU AU haha Ze heeft niet uitgebreid gestript zei ze, maar wel ff met 2 vingers rond de baarmoedermond gewoeld. Sindsdien ben ik wel gaan bloeden en dat doe ik nog steeds. Gelukkig is het niet meer rood, alleen nog maar oud bloed maar jeetje, kun je wel zien wat ze allemaal niet aanrichten daarbinnen @Emma, nope, heeft geen effect gehad helaas! Hoe later het werd hoe rustiger m'n buik ook weer. Die ukkies van mij willen er gewoon nog niet uit denk ik, maar dan hebben ze vrijdag mooi pech haha
@Mandy, geen idee meid! Ik herken die pijnsteken wel, maar bij mij doen ze niet zo'n pijn als bij jou. Kan het niet gewoon iets met de banden te maken hebben?