:-s Nou ik snap eeeeeecht niet dat vrouwen op hun zij gaan liggen om de weeën op te vangen hoor....GVD doet alleen maar meer pijn! Slapen lukt vandaag niet meer...... Onsmakelijk detail: ik geloof dat ik nu wel de hele prop kwijt ben....net op de pot. Bleghie..... Hey Anniek! Ja je beeb is inderdaad een knapperd Vreemd Mandy zou niet weten wat het is.
Sweetpee: Zet hem op meis! Spannend hoor! Hier thuis gaat alles prima met onze kleine Fenja. Ze slaapt, eet en slaapt weer verder. Tot nu toe is het echt een voorbeeldig kind! En zooooo mooi! Ik ben verliefd op mijn eigen kind! Succes meiden!
ik zie sweetpee vandaag nog wel bevallen hoor! ik zou het ook niet weten hoor of het de banden zijn of niet als ik die steken heb trekken ze door na mijn rug en mijn buik word dan weer mega hard... zal wel niks zijn en zo weer over zijn... alkievalkie mooi is dat he dat je verliefd word op je eigen kindje.. als ik na mijn kids keek in die periode stond ik altijd spontaan te janken omdat ik ze toch zo mooi vond ! ja nu nog hoor hihihihihi maar toch het heeft iets bijzonders...
balen Sweetpee dat je niet ff kunt slapen Maar je kan iig ff proberen te rusten. Het is bijna middag dus het zonnetje word warmer. Misschien kun je ff lekker buiten in het zonnetjes zitten. Relaxte muziek erbij @ caithlin Jammer dat het strippen nog geen effect heeft gehad. Maar nog een paar daagjes gduld @Mandy: heb de laatste tijd ook steken in mijn zij. Maar weet niet of het zo erg is als bij jou..... De gyn zei tegen mij iig dat het kwam omdat de kleine nu hard aan het groeien is en alles nu tot het uiterste word gerekt Bij mij helpt het soms om me extra in te smeren met olie. Ff de spieren daar laten ontspannen. @Anniek: Zucht ben jaloers op je hihihihihi Geeft niks hoor meis dat je niet terug leest. Geniet maar lekker van je kleine meid! Het is een moppie hoor @Alkievalkie: Wat goed om te lezen dat alles goed gaat met je kleine meid Kan me heel goed voorstellen dat je verliefd bent op je eigen kleintje Geniet ze! @Guppie: balen dat je niet eens muggemelk kunt gebruiken Pffff balen hoor voor je kindjes ( en voor jou natuurlijk ook) Direct komt mijn mannetje thuis. Want om 3 uur moeten we weer voor controle bij de gyn zijn. Hier voor de rest trouwens heeeel erg rustig! Al een paar dagen. Enige waar ik veel last van heb is van mijn rug en af en toe hevige onderbuikpijn. maar voor de rest lekker rustig
Ja meer pijn doet het zeker weten ook als ik zit, zit bijna de boel bij elkaar te blèren hier. Maar de regelmaat is weer ver te zoeken, zo komen ze nu wel om de 7 minuten soms ook eentje 2 min erna. Enige echte constante is dat ze 1,5-2 minuten duren da's best lang puffen kan ik je zeggen. Helaas geen kruik in huis behalve die metalen en dat ligt nie lekker op de buik MMMH ik meende dat ik wel ergens een hittepitzak had...zal ff de kast in duiken zo. Jammer dat het strippen niet heeft geholpen Caithlin Maar nog 2 daagjes en dan moeten ze toch hihi.
Nou daar ben ik dan ook weer ff, was er al een tijdje maar moest een hele berg terug lezen zeg! Sweetpee, zet hem op en probeer te denken aan dat kleine wondertje als de pijn niet meer te harden is Leuk dat je ons zo op de hoogte houd! Anniek en Alkievalkie wat fijn dat het goed gaat met jullie meisjes @Caithlin, idd jammer van het strippen maar vrijdag zullen ze er hoe dan ook uitkomen, of ze nou willen of niet! Wat zielig voor de mug-allergische kinderen, en dan na zo'n winter waarin die rotbeesten natuurlijk allemaal zijn blijven leven en dus extra vroeg hier zijn Lauraatje, hoop voor jou ook dat het snel doorzet Enne Ranjee, houd je het allemaal nog een beetje vol? Hiero heerlijk geslapen. MAn had me gemasseerd voor het slapen gaan en dat heeft goed geholpen Hier verder geen krampen, slijmproppen of andere perikelen..... Ik ga er van uit dat het volgende week naar de gyn wordt. Lidwina, laat bij de gyn goed weten dat je het helemaal zat bent hoor! Wie weet heb je er eentje met een goed humeur Ik weet dat ze hier ook niet gelijk gaan inleiden. Ze kijken idd eerst naar de stand van zaken, placenta/vruchtwater/conditie moeder+kind.... afhankelijk daar van gaan ze dan bijvoorbeeld eerst strippen en/of met gel aan de slag en zo.....maar ik geloof dat ze dan met 42 weken wel gaan inleiden.... Zal het vrijdag bij de vk eens vragen of ze hier ook langer dan die 42 weken laten doorlopen
hihihi die Mandy. Zou wat zijn zeg dat je er een kleuter zou uitpersen Maar misschien is je lichaam wel gewoon zo moe van op het uiterste te moeten staan om de kleine te dragen dat je daardoor die pijn hebt.... Hoop echt voor je dat je heeel snel gaat bevallen meis! @Lilly: ja, masseren is lekker he voor het slapen gaan. Vind dat ook altijd zo heerlijk. eerst een lekkere warme douche en dan gemasseert worden. En dan lekker ontspannen slaapjes doen @Sweetpee : meis ben benieuwd wat je vk vanmiddag gaat zeggen Denk dat ze wel zal gaan kijken of je al ontsluiting hebt ofzo Gaat je man met je mee vanmiddag?
pffff moet er niet aan denken op week 34 met die groei echo schatte ze hem al op 3600gr plus wat hij nog gegroeid is in die 7 weken ! ale:
lidwinda..., daar ben ik ook wel blij om hoor dat ze me niet zo ver door laten lopen.. lily...,hier is alles nog goed...! pijn in de lies,, ik mag niet klagen,,! (haha jammer genoeg) Fijn he die mannen die even de pijn ietsjes kunnen verlichting met hun handen hihih! Mandytjuh..., hoop geen kleuter voor je.. hihih.!
oehlala.......dat word een knoepert Maar ze zeggen dat dat voor de bevalling niet uit maakt, het gaat om het hoofd en een zwaardere baby hoeft niet een groter hoofd te hebben
he, anniek hoe is ie met zijn drietjes? mandy, misschien is het wel besmettelijk [-o< @caithlin, au, hoop dat het alsnog effect heeft, we gaan gewoon voor een babyboom! eeehhhh, ik ging bij allebei op mijn zij liggen maar ik begrijp wegpuffen dan weer niet. @kiowa, ja, vooral voor de meisjes, ik doe op vakantie ook wel vaak zelf niet smeren in de hoop dat ze mij pakken. wilde dat ze mijn man eens namen, die heeft er bijna niets van, helaas is hij niet zo lekker succes bij je apk vanmiddag! lilly, heerlijk zo'n massage, moet ie maar vaker doen! groetjes, lidwina sweetpee, jeetje, je moet toch niet ook nog daarheen vanmiddag? komen ze niet naar jou? GO SWEETPEE GO
Is het nog een beetje vol te houden Sweetpee? Ik duim dat het allemaal snel en goed mag verlopen! bij jou alles nog rustig lilly?
Sweetpee, dat ik weeën had, toen ging ik ook niet op mn zij liggen, ik was ook nog s niet lekker (misselijk). Maar als je op je rug gaat liggen is t wel minder, maar dan gaat de ontsluiting ook n stuk minder snel. Wat ik deed is dat ik rond ging lopen toen t nog ging, daarna zittend op de bank met massage van mn mannetje en af en toe douchen (steunend weliswaar). Heel veel sterkte en succes Sweetpee, wie weet heb je je uk vandaag wel in je armen! Mandytjuh, gewoon zielig gaan doen, dan helpen ze je echt wel hoor! Ook sterkte gewenst! Alle andere meiden die nog vol hoop op de ooievaar wachten.. t is errug mooi weer dus daar zal t niet aan liggen.. OOIEVAARTJES GO GO GO . Justin is behoorlijk verkouden en heeft zn regeldag (gehad). Hij ligt nu ff heerlijk te slapen. Ook flinke krampjes gehad, wat errug om je uk pijn te zien lijden!
Ik las over n ban? Nu denk ik dat ik al weet hoe en wat want ik was/ben ook 'lid' van hun site zeg maar (alleen al dik n week niet gekeken op die site volgens mij).. Zouden ze dat bedoelen? Ik weet wel dat er topics van hier daarheen geplaatst werden en er daar verder over gediscussieerd werd en soms idd negatief. Ikzelf ben ook geen heilige en ben dan ook blij dat ik hier nog niet geband ben want ik vind dit een véél te leuk forum!
Geen hittepit in de kast helaas , dus dan maar zitten met een lekker dekentje en een potje rooibos anijs af en toe lopen..... buiten in de zon is geen optie, onze tuin zit op het noordoosten...... Ik ga liever naar de vk toe, want die invalster heeft buitendienst en die wil ik niet Vriendlief gaat altijd mee eigenlijk, heeft maar 1 keer gemist Lekker een massage voor het slapen zeg! Ben echt blij met dit forum en jullie! Tenminste wat afleiding
Dat haat ik nou zo he, loop je de trap op voel je zo de afscheiding je onderbroek in lopen, bleh ale: Gatverdamme, nog zoiets wat ik straks echt niet ga missen........ [-X