Hahahahaha inderdaad zo'n ranzig gevoel dat je het VOELT lopen brrrrr. Ik zal ook blij zijn als alles daaronder weer bij het oude is!
Nog even over bezoek aan de gynaecoloog en inleiden etc...... Nou heb ik me ook voorgenomen dat als ik daar volgende week zit dat ik dan ga zeggen dat ik het niet meer trek op deze manier maar tegelijkertijd ben ik eigenlijk wel bang Ik had me helemaal ingesteld op een natuurlijke bevalling en ook al weet ik dat het niet lekker is zo'n kind eruit werken ben ik daar niet bang voor. Omdat je lichaam het dan zelf opwekt en er uit werkt zeg maar..... Maar om nu met allerlei middeltjes en eventueel een infuus aan de gang te moeten in zo'n kille verloskamer met draadjes op je buik en op je baby... Aan de ene kant heb ik zoiets van dat kind moet ERUIT en het maakt me niet uit hoe, aan de andere kant ben ik als de dood voor een ziekenhuis bevalling Iemand tips of advies?
Nou welke site dat is..... maar misschien niet zo handig om dat hier neer te zetten want dan geen we natuurlijk allemaal massaal kijken
Plaats die site hier maar niet. Ik kan je garanderen dat je dan ook een ban krijgt. Ik weet er verder het fijne niet van (en het boeit me ook niet zo) maar wat ik ook heb begrepen is dat er een heleboel januarimama's zijn gebanned omdat ze een eigen forum begonnen waren en dat hier op het forum vermeld hadden. Ik bemoei me er verder maar niet mee, vind het hier veel te leuk @Lilly, van 1 kant kan ik het me wel voorstellen dat je daar tegenop ziet. Maar aan de andere kant.. tja, als het zo is dan is het zo toch? Ik heb ook niet de keuze gehad om lekker thuis te bevallen ofzo.. nou ja, het zij zo! Het belangrijkste is toch dat de kleine er gezond en wel uitkomt en als het voor jou beter is om in te leiden, kun je daar maar beter gewoon aan toegeven. Moet zeggen dat ik ook wel tegen inleiden opzie hoor. Vooral omdat ik al zo vaak gelezen heb dat de pijnen dan veel erger kunnen zijn en veel grotere kans op een weeënstorm enzo Maar aan de andere kant ben je wel op een heeel veilige plek en mochten er complicaties optreden zijn alle benodigdheden en medisch personeel in de buurt!
meiden ik ga ff een uurtje plat dan kan de oudste ff op de laptop... pfff heb het helemaal gehad bah. sweet zet m op he meid mocht ik je niet meer spreken voordat je na de VK toe gaat... tot straks
Laten we dat nu maar niet gaan doen he.. Maar neem maar van mij aan dat ik me er toch n beetje voor schaam dat er dus mensen van die site hier nu geband zijn. Dan voel ik me alsof ik me tja.. verdedigen moet terwijl er ook normale en leuke onderwerpen waren hoor!
Hey jij nog hier! Hopelijk duurt het voor jou niet lang meer voor je kunt gaan herstellen Ja kan niet wachten tot alles weer gewoon functioneerd daar beneden. Heb zoooooooooooooo'n zin in een heerlijke, lange, ongecompliceerde :c: partij.... zucht
@lilly: ik ben ook ingeleid met de eerste en heb niets gemerkt van een weeenstorm. Bij mij waren ze heel goed op te vangen en het voordeel van inleiden is dat het vaak niet zo lang duurt als een "natuurlijke" bevalling. Stiekem hoopte ik er ook op dat ik ingeleid zou worden aangezien het me niets lijkt om thuis te moeten bevallen. Nu zal ik blij zijn als het wordt geboren of het nu thuis of in het zk huis is. Door die harde buiken begin ik het zat te worden, maarreh als ik de anderen zo hoor over gerommel enzo , dan vrees ik dat het nog wel ff gaat duren.... Nou ja, mijn vader zegt altijd: houd moed kameraden. Het is maar tijdelijk......
Een vriendin van mij is 1 keer ingeleid en en 1 keer thuis bevallen en die vond de ingeleide keer ook niet meer pijn doen als de andere....het is ook niet de pijn waar ik tegen op zie. Ik kijk er gewoon tegen op om in het ziekenhuis te moeten bevallen...maar goed. Mandytjuh, hoop dat je een beetje bijkomt van het liggen. Sterkte
JAAAAAAA, ik ga voor de 600 pagina's vandaag, al moet ik het in mijn eentje doen Wilde net zeggen dat ik even in het zonnetje wilde gaan zitten, is de zon weg..... Nou dan maar ff kijken of er wat op tv is en iets ETEN, dat hebben we toch alweer 2 uur niet gedaan hahaha
You Go Sweetpee, spannend man, uh, vrouw. Ik hoop zo dat het voor je doorzet meid. [-o< Ik ben vandaag wat laat, kan niet helemaal op gang komen! Lig nu ook op de bank, een zwaar @#$*&^^$ nacht achter de rug. Heb de hele nacht niet geslapen, en dan vanmorgen om 8 uur val je in slaap en dan laat die lieve man van mij om half 10 de wekker aflopen. De kleine was vannacht onwijs druk en ik had steeds steken onderin de buik en rug. Geen fijn gevoel. Ik verlies wel steeds slijm maar er zit geen bloed bij. En om het half uur naar het toilet.
vervelend he die gebroken nachten.... ik sliep ook eindelijk toen de wekker ging voor mijn vriend om 6 uur... nou ja daarna nog ff geslapen tot 8 uur ofzo dus maar een paar uurtjes geslapen... Nou ga vanavond maar eens voor sex.. wie weet of het helpt