spannend hoor mister sweetpee wens vrouwtje veel sterkte en hopelijk zet het door. Nou Lilly ik ga nergens van uit hoor, met die weeën gezien mijn vorige bevalling ben ik nu heel wat gewend, en de slijmprop ben ik al bijna 2 weken kwijt en het rommelt ook al even, dus deze weeën kunnen ook zo blijven. Bij mijn vorige had ik onsluiting en weeën en de vliezen waren gebroken, en uiteindelijk trokken alle weeeën weg, en die waren heftig in zowel buik en rug en benen, en moest ik uit eindelijk toch nog ingeleid worden, en 41,5 uur nadat de vliezen waren gebroken kwam ons jochie pas. Dus ik ga nu nergens meer vanuit, al hoop ik het wel dat de kleine spruit komt heb er net als jullie genoeg van maarja heb ook 7 rot maanden gehad en zwaar zieknhuis in en uit. Laten we hopen dat die ooievaars ons ook eens gaan vinden, vooral nu met dit heerlijk weer.
Fenniet, kop op meid je kan nog op tijd bevallen hoor, of klopt je banner niet? Maar ik weet het, wachten duurt lang........ Vorige week op mijn uitgerkende dag zag ik dat de buuf bevallen was... Vandaag, precies een week later zag ik dat ze voor het eerst een ommetje ging maken met wagen en kids, men ik ben zo jaloers Dat had ik kunnen zijn denk ik dan. Maar zo moeten we natuurlijk niet denken. We moeten gewoon blij zijn dat we een (gezond) kindje in de buik hebben en binnen niet al te lange tijd mama worden. Sommigen doen daar jaren over.......anderen lukt het nooit..... Als ik daar aan denk schaam ik me altijd voor mijn geklaag. Dan denk ik, ik moet dankbaar zijn..... maar als je er doorheen zit is dat wel eens moeilijk, zeker met al die hormonen erbij
He er is opeens van alles gebeurd......... midden in mijn vorige bericht werd mijn hond terug gebracht en toen kotste ze ook nog eens op het tapijt, dus moest even poetsen. Plaatste mijn bericht en opeens is mister sweetpee daar! Wat grappig dat miss sweetpee je vraagt ons op de hoogte te houden En wat de rest ook zegt, als je er voor haar bent is al genoeg mister! Ben benieuwd wat de vk zo gaat zeggen, hoop dat jullie vandaag nog baby sweetpee in de armen mogen houden
ben niet nieuwsgierig hoor maareh, is de vk al geweest, hoe ver is de ontsluiting, mag er al geperst worden? tja oke, ik ben wel nieuwsgierig. hoop dat alles gewoon goed en snel en geweldig gaat, en dat jullie vanavond heeeeel gelukkig en ontspannen met zijn drietjes kunnen genieten.... en lilly, schaam je niet hoor, en klaag ook maar gerust. het is k*t als het niet lukt (twee van mij vriendinnen deden er 3 en 4 jaar over) maar daar kan jij niets aan doen, hoe graag je soms ook zou willen... en straks loop jij ook lekker met je kleintje buiten... groetjes, lidwina moet zo met de oudste naar zwemles. vind dat altijd wel heel zwaar, fietsen, dan het zwemgebeuren en dan weer fietsen, en eigenlijk nog boodschappen, want als ik er toch ben...dat lukt meestal trouwens niet en nu is het ook nog eens spannend hier....
Oh spannend Mr. en Mrs. Sweetpee Ben errug benieuwd wat de verloskundige zegt! Hoop dat je zo nog tijd hebt om te reageren nadat ze geweest is (of juist niet omdat de bevalling zo opschiet dat we vanavond al een berichtje kunnen ontvangen dat jullie paps en mams zijn geworden ) Btw. Ik lees heel veel meiden hier die zo praten over wanneer jullie kleintje er is. Zo bv van: over maximaal 1 of 2 weken ben ik mama en mag ik lekker met m'n kleintje knuffelen etc. etc. Ik durf dat echt niet he Ben veel te bang dat er iets misgaat ofzo... bah, niet fijn! Ik kan alleen maar hópen en duimen dat ik aankomend weekend m'n kleintjes mag knuffelen en dat alles goed is. Durf er echt niet vanuit te gaan!
@Lidwina, dat klinkt ook wel erg heftig hoor, zeker voor iemand met bekkenpijn (heb jij toch ook last van?) Ik heb tenminste toch al zeker 3 weken niet meer gefietst want de laatste keer dat ik dat gedaan heb.... nee was niet leuk Kan je oudste niet met een vriendje meerijden naar zwemles? En die boodschappen kunnen toch ook wel op een ander moment? Ik snap het wel hoor, ik ben ook altijd zo, als ik dan toch in de buurt ben dan doen we nog ff dit, en dan nog ff dat maar je bent nu HOOG HOOGzwanger en dan houd dat gewoon even op meid Straks kan dat allemaal weer! O, enne heb tapijtreiniger van HG, werkt perfect Alleen is het zo'n zware klus op het moment KAn niet wachten tot we over een paar maanden plavuizen krijgen hoor........ Enne ik ben helemaal niet benieuwd of de vk geweest is bij de familie sweetpee en wat ze gezegd heeft, en hoeveel cm ontsluiting er al is maar als iemand het kwijt wil ben ik een en al oor hoor, bij mij kun je het kwijt
liliy fietsen doe ik nog steeds hihih wel met schildpad gang maare het zit nog op de fiets.... niet elke dag hoor
Ik heb net 40 blz gelezen haha. Hier weinig te melden. Afgelopen maandag bij vk geweest alles was weer ok. Geen eiwitten suiker in urine, bloeddruk 135/85, kindje vast in bekken. Dus afwachten maar weer. Af en toe steken onderin mijn buik, maar verder niets. Ik had het vorige keer volgens mij ook al gemeld. Door het vocht doen mijn handen erg veel pijn en zal ik dus niet veel posten hier, maar ik lees zoveel mogelijk mee dames. Ik leef mee met jullie en denk aan jullie. Sweetpee zet 'em op meid. Zo ik ga nu eten maken. Tot gauw dames
grrrrrrrrrrrrrrrrrr weer mijn berichtje weg ! Mr sweetpee is de VK al geweest? en ? en ? en ? ja ik ben net zo nieuwsgierig als lidwina hoor misschien nog wel een graatje erger hahahahahha 8) hier nog steeds zelfde pijn snap er echt geen hout meer van DAMES WAT ETEN WE VANDAAG ? weet niet wat ik moet eten
Morgen mag ik ook weer naar de VK toe. Zal mij benieuwen of de kleine ondertussen de weg weet te vinden.
hi, De verloskundige is langs geweest en komt vanavond weer rond 19.00 uur. De verloskundige kon vertellen dat er een ontsluiting van 3 tot 4 cm is en vanavond komt ze om te kijken of het verder heeft doorgezet. Is dit niet het geval dan breken ze de vliezen.... Moet zeggen dat ik best een beetje overrompeld ben..... Greetzzz mister sweetpee
Ja dat kan ik mij voorstellen mister Sweetpee, zo is er niks aan het handje en zo ineens wel Spannend hoor. We wachten allemaal gespannen af.
spannend he mr sweetpee ? nou je weet in iedergeval dat je vanaaf je beeb in je armen hebt wees daar maar van overtuigt ! en uhhhh komt allemaal goed hoor mr sweet 4 cm ontsluiting al GO sweetpee GO
Kan me het wel voorstellen hoor, al zit je er nog zo op te wachten, als het dan echt begint is het natuurlijk toch onverwacht en ontzettend spannend. Nog een paar uur en dan is baby Sweetpee daar......weer een nieuwe wereldburger, dat is ook overweldigend! Veel succes en sterkte de komende uren, jullie kunnen het! We duimen hier met jullie mee!
wij eten kip dagschotel met broccoli, champignons, tomaat en krieltjes. Mij ontbreekt het de laatste tijd ook erg aan inspiratie dus ben erg van de pakjes Wel gezond met verse groente en zo maar dan hoef ik in ieder geval niet na te denken (normaal was ik altijd trots op het feit dat ik de koelkast kon opentrekken en binnen een half uur van niets 'iets' heerlijks op tafel zette )
Spannend! Al 4 cm ontsluiting voor sweetpee! Go girl! Sterkte ermee hoor en zet en zet hem op meid (en mister natuurlijk ook). Mandytjuh: Wij eten vanaaf witlof ham-kaas rolletjes uit de oven. HMmmmmm