Ik eet vanavond bonensoep mijn moeder bracht die gister mee. Moet vanavond weer alleen eten niks aan. Mannetje moet werken tot 22 uur.
Succes Sweetpee's Heel gauw hebben jullie je baby *jaloers* Wij eten bij mijn zus vanavond.. kip tandoori hmmm
is ook wel erg lekker Kip Tandoori. Ik ga straks lekker vroeg eten en dan ff ogen dichtdoen op de bank
Dames, Ik ga even offline. Net de verloskundige weer gebeld doordat de vliezen ineens gebroken zijn. Dus de verloskundige komt nu weer deze kant op... Maar we houden jullie zo wie zo op de hoogte ! Greetzzzzzzzzz
Die angst ken ik ook wel hoor. Dat is bij mij ook soms de achterliggende reden van mijn ongeduld. Elke dag langer dat hij blijft zitten kan er 'iets' gebeuren, zo voelt het soms. Je durft je pas helemaal aan dat gevoel van liefde over te geven als je kindje in je armen ligt en je kunt zien dat het echt goed is met hem of haar..... MAar weet je, toch sta ik mezelf toe te fantasseren over wat hopelijk komen gaat. Die angst blijft namelijk altijd bestaan denk ik. Eerst durf je pas blij te zijn als de 12 weken voorbij zijn, dan leef je naar de 20 weken echo toe, dan naar de 28 weken, dan is je kindje levensvatbaar. DAn 37 weken, dan is het echt af! En straks is het geboren en sta je 's nachts naast de wieg te checken of ie nog wel ademt. En als hij voor het eerst doorslaapt En dan voor het eerst naar school, als dat maar goed gaat........enz. enz. Angst, onzekerheid en zorgen horen bij het moederschap denk ik.
WOW, wat spannend! Ben echt blij voor de familie Sweetpee, maar hier toch ook weer een steekje van jaloezie
je moet maar zo denken lilly... onze tijd komt wanneer het komt De baby's komen zoiezo alleen ja wordt wel beetje ongeduldig ja hahaha en ik mag nog niet eens klagen want ik moet officieel nog 10 dagen... maar komt door die voorweeën...
Het word steeds spannender voor jullie nog ff en de gezinsuitbreiding is er. Heel veel suc6 Ik ga lekker eten en misschien dat ik vanavond nog wel ff ga bijlezen. Maar eerst ff lekker een tukkie doen na het eten. Veel liefs Fennita
Nou ik ga zo ook ff koken...... is de dag zomaar toch weer voorbij gegaan... Jaaaa LAuraatje is ook zo, er is er tenslotte nog nooit eentje blijven zitten he..... en wat is nou nog een weekje op de 41 weken die ik al gehad heb (eeeeeeeeh zucht een eeuwigheid )
Aaaaaaah wat spannend hier en eindelijk Sweetpee die gaat bevallen Is er een live verslag lig ik op bed..beetje jammer Ook las ik dat we voor de 600 pagina's gaan goed idee ik help wel mee :-D
hahah die lilly... ja is wel zo.. de laatste weekjes duren zo lang terwijl die andere 7/8 maand voorbij vlogen
Ja de laatste weken gaan idd wel langzaam ja terwijl ik eerst zei dat t allemaal zo snel ging Nu duurt t een eeuwigheid voor je weer een weekje verder bent. We hebben hier t vaak over die april mama's maar ik denk dat de oktober mama's dat ook wel gaan halen die zitten nu al over de 200 pagina's en die moeten nog een half jaar
WOW SWEET HET GAAT IN RAP TEMPO SUPER ! \/ \/ GO SWEETPEE GO \/ \/ ik heb maar besloten om een frietje te gaan eten kan het niet opbrengen om na de winkel te fietsen pffff lilly en caithlin die angst heb ik dus ook... bij onze jongste was dus ook in het vruchtwater gepoept en ze was flink overtijd en nu ben ik dat dus weer en ben bang dat ook dit ventje in het vruchtwater heeft gepoept... ben als de dood dat er iets gebeurd ik probeer er niet bij stil te staan, maar toch.
even een vraagje alweer ik hoop dat mijn kleine vanavond komt.. Omdat ik mijn moeder pijn wil doen..! tenminsten zo voelt het..! ik wil mijn moeder niet mee in het ziekenhuis. als ze dronken is., ik heb zelf naar boven gekeken.. om te vragen of ze mijn kleine vanaaf willen laten komen..! het doet pijn om dat te denken..., maar mijn gevoel zegt dit..! ERug heh vandaag heeft ze samen met mij.. het kamertje nog keer helemaal over nieuw gedaan, heeft nog wat gewassen,. heeft eten gekookt.. en ik krijg geen hap door mijn keel.. terwijl ze al die moeite heeft gedaan om te koken met d´r dronken kop.! pfff.. ben ik nu zo egoistisch?
nee hoor ranjee je bent echt niet egoistish je moet doen waar jij je het fijnst bij voeld. en om een dronken moeder naast je te hebben als je moet bevallen lijkt mij ook niet alles hoor... ondanks dat ze veel voor je gedaan heeft heeft ze toch weer haar belofte gebroken... dan vind ik ook dat jij je belofte kan breken meis. en voel je daar dan ook niet schuldig over knuffie van mij
Ik geloof dat ik de afgelopen tijd iets gemist heb over je moeder Ranjee Maar als kind van een alcoholische vader kan ik je vertellen dat alcoholisten de grootste egoisten zijn die er rondlopen.... Het is JOUW bevalling, doe het op JOUW manier. Je kunt het niet over doen en als het op wat voor manier dan ook verpest word door de aanwezigheid van je moeder dan zul je dit haar voor altijd kwalijk nemen. Zij neemt de beslissing om te drinken zonder rekening te houden met wat dit voor haar omgeving betekent, dus ga jij je nu alsjeblieft niet schuldig voelen over JOUW keuzes!
hoe zou het met sweetpee gaan? zou ze haar wondertje al in der armen hebben? pfffff wat spannend hoor...
Hoi dames, ben ik weer. Pfff weer rondje ziekenhuis gehad. Daar bijna 3 uur geweest Bloeddruk was weer te hoog. 145/95. Wel een uitgebreide echo gehad. 2 keer zelfs. Want beneden bij de gyn voor controle liep er een student mee en boven bij de verloskamers ook. Met uk was alles goed. Wel een extra half uur aan de CTG gelegen omdat ie plotseling wel heel rustig was. En het was heel druk bij de verloskamers. Waren ff 4 dames aan het bevallen Ook inwendig onderzoek gehad om te kijken of mijn vliezen nog heel waren ( zijn ze xtra voorzichtig mee aangezien ik streptokokken B bacterie heb ) maar ze waren nog heel. Dat werd trouwens gedaan door een arts in opleiding en deed best wel zeer. En ik HAAT al inwendige onderzoeken Ik raak daar echt compleet van slag af door huilbuien en angstaanvallen.......... maar dat komt door mijn incestverleden Maar op een of andere manier kan ik dat daar niet zeggen op het ziekenhuis Dus deze dagen worden weer xtra emotioneel pfffffffff......... @Familie Sweetpee : Spannend Zet 'm op Sweetpee! Hoop dat je een hele goede en voorspoedige bevalling zult hebben!