Hahaha ja ik pas ook een positiebroek nie meer, hij zakt van m'n kont af. Erg irritant! Gelukkig heb ik nog drie positiebroeken, waarvan idd twee met zo'n megabrede band die oneindig hoog is Maar een jas is wel een dillema, ik wil wel een die goed zit. Als ik nu een koop is de kans natuurlijk groot dat hij te klein is over een maand of twee.... Had vannacht trouwens een soort van krampjes/steekjes in mijn baarmoeder, voelde niet als bandenpijn....
Had hier alweer een tijdje niet gekeken, maar erg leuk te lezen dat er meer meiden zijn met dezelfde dilema's zoals die winterjas bijvoorbeeld....moet ik ook nog even over nadenken. Maar denk dat ik op zoek ga naar een goedkope jas in een maatje groter. Leuk te lezen dat sommige van jullie al positiebroeken hebben die te klein worden....zelf heb ik nog niet eens een positiebroek. Pas mijn oude broeken nog bijna allemaal (soms wel met bovenste knoopje open...haha) Ben ik de enige?!? Vind trouwens zelf wel dat ik al een buikje hebt, maar veel mensen zeggen ook tegen me dat ze nog niks zien! Mijn misselijkheid is bijna helemaal over gelukkig...alleen als ik niet op tijd eet of iets heel vies zie of ruik...komt het nog weleens boven. Gister naar de verloskundige geweest en het hartje voor het eerst gehoord; wat leuk was dat zeg! Ik lees dat veel van jullie zelf zo'n apparaatje hebben aangeschaft; misschien ga ik dat ook wel doen! Nou ik ga maar weer aan het werk! Groet, Deb
he hier ook alles goed. grappig ik zat laatst ook te denken over een winterjas. ik zag een leuke, maar dacht; nee wacht ik weet niet hoe mijn buik wordt straks. ach ik zie het wel, anders koop ik wel een grotere ofzo. heb trouwens een erg leuk boxkleed gekocht bij de WIBRA. jaha.... wit blauw groen en grijs geblokt. (4blokken) erg leuk en hip voor maar 5 euro. Beter!
Goh valt me trouwens op dat ik niet de enige was die opeens geen banner meer had....Ik vroeg nog aan mannetjelief of hij hem misschien had verwijderd Maar weer een reden om een nieuwe te maken 8)
Zo dan.. mijn buik heeft ineens een enorme spurt gemaakt dat het zeer doet! Ik zal vanavond een foto maken..Het is bij mij nu dus ook echt duidelijk te zien! En en en... pff.. de beeb was gisteravond zo druk! Vanmorgen toen ik wakker werd, kreeg ik ook een goedemorgen van binnen. Zou deze dan net zo druk zijn als Astrid.. hahahaha. Nou, we zullen wel zien!
mijn schoonzus is vandaag om 12.07 bevallen van een dochter genaamd Zoe! ze is 3100 gr en 50 cm. een kleintje dus. gelukkig voor haar want ze is zelf ook niet zo groot. we gaan er morgen heen, nu lekker een cadeautje kopen.
Leuk zeg! Gefeliciteerd met je nichtje! @ gupsie, Dat is wel wat zeg! Dat je je beeb al voelt! Ik voel nog steeds niks, zit met smart te wachten op de eerste "trappen" Marian
Ja.. ik zou zeggen aan de ene kant, geniet nog even van de rust en aan de andere kant hoop ik dat je het snel voelt Astrid (mijn eerste) voelde ik met 15/16 weken, deze al met 12, maar toen nog niet elke dag hoor. Sinds gisteren dus eigenlijk vrij vaak.
Ik ben 29 maart uitgerekend en dus ook een maart mamma. Mag ik met jullie mee kletsen? Verder feliciteer ik alle maart mamma's en de mamma's van de andere maanden ook. Groetjes, Mirielle
Hai Mirielle, welkom hier en geniet je nog van je zwangerschap? Ik lees net dat t hartje nog niet gehoord werd bij de vk. Kán voorkomen hoor, wees gerust!
Lastig he dat plassen. Ik slaap geen nacht meer door. Als ik 5 x uit bed moet heb ik mazzel, meestal is het vaker. Maar ja het hoort erbij.
welkom hier Mirielle en gefeliciteerd met je zwangerschap Pffff, ja dat plassen. Vervelend hoor Slaap ook geen nacht meer door. En wij hebben geen wc boven dus moet telkens die trap op en neer pfff Maar zo blijf ik wel fit
ik heb dat helemaal niet dat ik 's nachts moet plassen. gek...maar wel beter dus! ik heb wel dat ik 's morgens moet rennen maar verder niks te klagen dus. ik ga nu naar een verjaardag, haha buik showen.
@mirielle: Zozo 5+ keer eruit heb ik gelukkig niet, 2 á 3 x 'snachts eruit en dan ook gelijk als ik op moet staan. Het is wat...Maar als het goed is wordt het vanaf week 16/17 minder meende ik.
Zo, ik ben echt bagger..haha.. pff, verschrikkelijk! Ik heb vanmorgen al 2 uur geslapen (gelukkig sliep mijn dochter ook lekker haha). Ik ga niet koken vanavond. We eten pizza. Astrid heeft haar tv dagje.. ik ben op! Helemaal op! Ow voor diegenen die benieuwd zijn naar astrid ...HIER voor haar logje. Ik heb ook mijn buik weer online staan..klik hier voor mijn buikje met 16 weken! (ze staan ook op As haar log) Verder weinig te vertellen eigenlijk..