Familie Sweetpee: GEFELICITEERD!!! Geniet! Zometeen laatste groei-echo, ctg en afspraak gyn..Hoop datie toch es gaat toucheren, want er gebeuren allerlei pijnlijke dingen onderin mijn buik ff weten wat het doet! Wel weer apart om het mannetje op beeld te gaan zien zometeen, spannend! Ik ga douchen, eten en dan die kant op.. Fijne dag allemaal, liefs Emma
trouwens het lijkt erop dat de meiden er sneller uit willen \/ hahaha ik kan beter maar niet zulke uitspraken doen.. straks wordt ik er nog voor gestraft
Nee die hele snelle bevallingen is ook niet alles maar om die 36 uur vd zus van minimuisje als vb te nemen daar wordt je ook niet vrolijk van. @emmaatje; Geniet van je korte echo en succes verder bij de gyn. @lauraatje De meiden lopen idd wel voor ja wordt nu ook wel tijd voor weer wat jongetjes haha
@ laura, klinkt als slijmprop. en idd, ik was met eerste nauwelijks naweeen en een moeilijke bevalling, met de tweede vlot, maar een week nare naweeen gehad... ben benieuwd. ga nu voor vlot zonder naweeen. @linda, wie weet, maar er zijn ook al aardig wat late, en ik word er ook een , dussss zal zo even checken. emmaatje, succes bij je apk!
laura klinkt idd als een gedeelte van je slijmprop... ik ga er vanuit dat ik dit keer alle records breek hihihihi ik hou de statjes wel in evenwicht hiero ben al flink over tijd dus dat scheeld alweer voor de stads en nu de bevalling nog hahahahaha ik ga er van uit dat het een lange word, maar als ik zo na die andere 2 kijk denk ik niet dat ik zo lang hoef te puffen en te hijgen :-D maar goed we houden gewoon met het ergste scenario rekening mee want tot nu toe zit alles tegen... laat ik maar eerst afwachten of ze me vandaag wel ubrhaubt gaan strippen en dan nog afwachten of het wel helpt want die pech zal ik ook wel hebben...
SWEETPEE: gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje! Erg mooie naam heeft ze gekregen van jullie. Geniet er samen lekker van!
Fam Sweetpee, Gefeliciteerd! En wat een mooie naam zeg! Emotioneel wel he, zo'n bevalling. Ik heb nog steeds als ik hoor of lees over iemand z'n bevalling kan ik weer helemaal volschieten. Het is zoiets indrukwekkends en het heeft mijn vriend en ik nog meer tot elkaar gebracht. Tja....het is echt iets onbeschrijfelijks. Groetjes Yvonne
papa en mama sweetpee, van harte gefeliciteerd en wat een super mooie namen zeg! heel veel geluk met jullie kleintje en ga er lekker van genieten, want de tijd gaat zooooo hard.. Daisy is nu alweer bijna 2 weken.. De tijd vliegt echt voorbij
Mr. en Mrs. Sweetpee, van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Super dat het zo snel is gegaan! Nou ben dus ook weer present na een nacht van max 3 uur slaap ofzo Ben blij dat ik een slaappilletje heb voor de komende nacht want ik ben nu al zo zenuwachtig haha. Meiden vraagje: Sinds het strippen dinsdag verloor ik nog steeds een klein beetje oud bloed. Niet veel hoor, steeds minder. Maar toen ik net naar de wc ging voelde ik iets lopen en kwam er een behoorlijke lading donkerbruin bloed uit in combinatie met een lading slijm... zou het de slijmprop zijn? Nu is m'n buik constant een beetje aan het zeuren. Van 1 kant denk ik.... Yes dat is goed! Maar las bij zwangerschap een verhaal over loslating placenta, dus haal me nu de meest enge dingen in het hoofd. Maar in zo'n geval zou het toch echt rood bloed moeten zijn.. toch? Nou ja, hoe dan ook, over anderhalf uur hebben we weer een CTG dus hoef nu niet naar het ziekenhuis te bellen. Maar ja, maak me wel een beetje ongerust @Emma, veel succes vandaag, geniet nog maar ff van je (hopelijk laatste) echo van je kleine knul!
kijk, dat had ik wel verwacht Ukkie geboren bij familie Sweetpee YES! GEFELICITEERD FAMILIE SWEETPEE En wat een mooie naam! @Laura: ben jaloers joh. Lijkt erop dat je nu sneller gaat dan ik snif snotter Succes met de APK vanmiddag @Emmaatje: zie dat jij ook APK hebt. Maar je zal al wel weg zijn Maar toch succes gewenst Heb vanacht ook heerlijk geslapen! LIjkt wel of dat iedere nacht beter gaat. eerst werd ik nog met elke draai wakker van de pijn maar nu helemaal niet meer. Overdag gaat het ook beter met de pijn. Raar hoor :-k Over snelle bevallingen. Ja, zoiets heb ik ook gehoord dat als je een snelle bevalling hebt dat je dan veel meer last hebt van naweeen. Mijn moeder had het iig wel. Las ook iets over moeders en schoonmoeders die babyspullen kopen. Pfff breek me de bek niet open hihihi. Hier bleven ze aankomen. En dan niet 1 of 2 dingen maar gelijk dozen vol En die mutsen bleven maar kleertjes kopen van maat 50-56 hihihihi En dan ook bijna alleen maar mouwloze rompertjes. Daar heb ik er nu ca 40 van ofzo hihihi Dus ik moest op een gegeven moment ze echt verbieden om nog meer kleren te gaan kopen voor de kleine Oja, en weet niet hoeveel nachtlampjes de kleine nu al heeft hihihi zou niet weten wat ie er mee moet doen hoor
dank je kiowa.. Zal straks wel vertellen hoe het is gegaan! Ben nu gewoon zenuwachtig maar dat komt omdat ik normaal nooit wat heb.. maar in 1 week tijd kan er een hoop gebeuren.. * oranje/roze urine met slijm * pijnlijke voorweeën * indalingspijn (hopelijk is dat het) Ik vraag me af of ze me inwendig wil onderzoeken of doen ze dat niet bij deze klachten?
gefeliciteerd met je dochter fam sweetpee :-k het is toch algemeen bekend dat jongentjes achter liggen
wow Caithlin dat klinkt eng Maar ik geloof dat als de placenta loslaat dat het dan helderrood bloed is en niet donkerbruin. En je krijgt dan echt vreselijke hevige krampen in je onderbuik ( tenminste dat las ik op googgle zoeken) Snap helemaal dat je daar gelijk aan denkt. Sinds ik dat verhaal heb gehoord spookt dat zeker minimaal 1 keer op een dag door m'n hoofd Succes met de CTG straks! Enne........als je het toch niet helemaal vertrouwd dan bel je nu toch gewoon! Vinden ze echt niet erg hoor!
AAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah mn vriendin is begonnen Heeft vanacht om 04:00 de slijmprop verloren en heeft nu om de 3/4 min weeën.Ben echt zo benieuwd Ik mag straks meteen komen kijken zit nu gewoon in de zenuwen hahaha Hoop maar at t snel geboren wordt!
@Laura: meestal doen ze dat niet met die klachten die jij hebt. Het hoord er gewoon bij Zelfs bij mij deden ze niet echt inwendig onderzoek. Alleen kijken naar de vliezen dus niet om te kijken of de baarmoeder al verweekt was ofzo ( hebben ze 1 keer gedaan toen ik valse weeen had maar toen was ik minder lang zwanger dan nu ) Maar goed, je weet nooit he Merk wel dat ze overal andere regels en ideeen op na houden Dus wie weet gaat jouw vk wel even kijken hoe het er allemaal voorstaat daar beneden
caithlin dat zal best die slijmprop wel is kunnen zijn want zoals jij verteld had ik dat ook... inwendig onderzoek gehad beetje oud bloed verliezen en dan in ene die prop en bij mijn was het oude bloed zeg maar ook bijna helemaal verdwenen...
@ Caithlin -> idd bij loslaten placenta verlies je echt helderroodbloed... Gewoon anders even bellen bij ongerustheid! @ Laura -> ben ook bang dat ze geen inwendig onderzoek doen, die dingen wat je opnoemt horen er helaas bij. En van die inwendige onderzoeken ga je vaak nog meer rommelen, dus dat is ook niet zo prettig... Pff ik heb zin om wat te gaan doen met dit lekkere weer, maar ik zou echt niet weten wat! Gelukkig is mijn mannetje al om 1 uur klaar met werken dus misschien heeft hij wel een leuk ideetje! Meiden die op APK moeten -> succes!