Oh dat is wel al een beetje een geruststelling Mandy, dat het bij jou eigenlijk net zo was. Het bloeden is nu ook weer bijna opgehouden gelukkig, was echt ff zo'n 'scheut' om het zo maar te zeggen Ik ga niet naar het ziekenhuis bellen want dan gaan ze toch zeggen dat ik langs moet komen en over 3 kwartier stappen we sowieso al in de auto dus zo lang kan ik ook nog wel wachten. Verder heb ik beide kleintjes alweer voelen bewegen dus die geruststelling heb ik ook al. @Kiowa, ik las je verhaal over die inwendige onderzoeken van artsen in opleiding en ik moet zeggen dat ik het wel erg aso vind dat dat daar bij jullie in het ziekenhuis gebeurt zónder dat ze van tevoren vragen of je het daar wel mee eens bent! Hier lopen ze ook met 7 gynaecologen en krijg je ook regelmatig een andere maar dan zijn dan wel afgestudeerde mensen waar je je een stuk meer bij op je gemak kunt voelen. Misschien is het een tip om je man in te lichten dat je dit níet wilt tijdens de bevalling? Die tip kregen wij op de zwangerschapscursus. Het schijnt dat je tijdens de bevalling echt schijt hebt aan wie er aan je zit, maar achteraf kun je je er wel erg naar door voelen dus is het op dat moment een beetje de taak van je man om ervoor te zorgen dat alleen kundige mensen je toucheren (zo heb ik het ook met m'n vriend afgesproken, voel me ook erg onprettig als ze me inwendig onderzoeken en dan heb ik nog niet eens zo'n naar verleden als jij) @Minimuis, het is zeker mooi weer! Volgens mij de laatste dag dat het zo mooi is dus geniet ervan zou ik zeggen Hier wordt vanmiddag het huis goed schoongemaakt door m'n vriend en moeder. Hoeven we iig niet bang te zijn straks thuis te komen met de beebs in een vies huis
hoi Caithlin , gelukkig voel je je beebs goed Hoef je je daar ook geen zorgen om te maken iig ben je nu die slijmprop zeker kwijt Goed idee van je over dat mijn man laten zorgen dat niet iedereen zomaar gaat voelen enzo tijdens de bevalling. Ik zal het vanavond met hem over hebben. Ik wist trouwens in eerste instantie ook niet dat het een vent in opleiding was. Ze zeggen altijd zo snel hun naam en wat ze zijn. Pas toen ik in het kamertje lag en er een vrouw bij stond die aanwijzingen gaf aan hem toen had ik het pas door Laat je vriend en moeder maar lekker poetsen Ga je lekker op de bank liggen en aanwijzingen geven hihihihi Zo van : oja, achter en in de koelkast moet ook gepoets worden en achter het gasfornuis. En vergeten jullie alle ramen niet ?
ja klopt caithlin echt een scheut en ineens houd het practies op... veel succes straks in het ZH ik moet ook straks na de VK toe echt ik hoop ene kant dat ze me doorstuurd na het ZH pffff ik heb zo'n steken in mijn buik niet alleen zoals gisteren alleen in mijn zijkant van mijn buik, maar nu van boven rondom en onder in mijn buik en trekt door na mijn rug... en mijn voeten en benen zijn sinds 2 a 3 dagen mega gezwollen jeetje en pijn dat ze doen... maar goed ik had me voorgenomen om vandaag niet te zeuren... pffff komt omdat ik best zenuwachtig ben ik had ook al eng gedroomd ja eng eng... ik droomde dat ik een infuus ingebracht kreeg en als ik ergens bang voor ben zijn het wel naalden, en die infuus was een hele dikke naald die kregen ze er bijna niet in pffffff nou ik werdt zwetend wakker jeetje moet er niet aan denken...
Mandy, ik zou het echt te gek voor woorden vinden als ze je nog langer door laten lopen zonder iig te strippen oid. Dat kan toch niet! Ik herinner me dat jij een van de eersten was hier die al begon met rommelen en de verwachting van een grote baby etc. (volgens mij had ik zelfs voorspeld dat jij als eerste zou bevallen, kun je nagaan hoe lang geleden dat gerommel alweer was ) Succes iig straks! Haha Kiowa, das wel een goed idee Maar moet zeggen dat ik me altijd mega schuldig voel als ik anderen hier aan het werk zie terwijl ik zelf geen reet uitvoer. Dus denk dat ik maar netjes blijf
hihihi klopt caithlin dat was in week 34 van mij toen moest ik al continu rondje ZH maken en week 35 zeiden ze dat ik alles klaar moest hebben want de beeb kon ieder moment komen... en bij die echo van week 34 zeiden ze al dat hij toen al 3600gr woog pfffff nou en ik zit nu dus in week 41.5... en aangezien ik vandaag weer die troela krijg verwacht ik niet dat er iets spannend gaat gebeuren
oja Mandy , jij moet vandaag ook naar de vk he. Spannend hoor! Ik [-o< zo voor je dat ze iets gaan doen vandaag! Enne : gewoon alles zeggen he waar je pijn hebt enzo. Maak het gelijk ff 2 graden erger en neem Wolf mee om het allemaal te bevestigen Succes meis! Hoop dat je vandaag nog gaat bevallen Brrr enge droom hoor Lang leve de hormonen he
Kun je geen traantjes faken? Doet het vaak erg goed (nou ja, waarschijnlijk wel beter bij mannelijke artsen )
pffff aan wolf heb ik vandaag niet veel denk ik... ik denk dat hij denkt dat het vandaag gaat gebeuren want hij ligt nu nog op bed ( zal het wel te horen krijgen waarom ik hem niet geroepen heb maar goed) ik denk dat hij nu alle energie aan het besparen is want mocht het zover komen loopt hij straks zijn benen onder zijn kont vandaan hihihihi ik moet over 10 min rifka van school halen dan moet hij toch opstaan want ik neem haar natuurlijk niet mee na de VK als ik daar met mijn benen wijd lig ihihihihihi
aha nog beter, neem Rifka mee naar de vk Paar wallen onder dr oogjes schilderen. Aan een uitje laten snuffelen voor de traantjes En dan heel lief laten kijken en laten zeggen : asjeblieft mevrouw help mijn moeder, ze heeft zo'n pijn. En als zij pijn heeft dan vind ik dat zoooo errug! Kan nie meer slapen of spelen
@ Mandy -> ik zou echt op je strepen gaan staan als ze je afwimpelen met te druk of weet ik veel wat! Je bent al bijna 2 weken overtijd, word toch wel tijd dat ze iets gaan proberen! En ik zou als ik jou was ook gelijk vragen voor wanneer ze anders gaan inleiden! Toch wel fijn als je weet waar je precies aan toe bent zo aan het einde van de 41e week!
hihihi kiowa toch... nehhh vind het al sneu voor de kids, want normaal willen ze graag dat er kindjes bij ons spelen of dat ze bij een vriendje of vriendinnetje gaan spelen, maar ik loop nu dus al een dikke 2 a 3 weken te roepen dat dat nu niet gaat voor hetgeval we naar het ziekenhuis moeten anders moeten we eerst de hele buurt afrijden om ierdereen op te halen of weg te brengen pfffff gelukkig begrijpen ze het wel, maar het blijft sneu!
ik weet het minimuis, als er vandaag geen tijd is word ik moergen of zaterdag gestript... en als dit allemaal geen effect heeft word ik dus begin volgende week door gestuurd na de gyne..
dames ik ben er vantussen als ik om 13u nog niet gepost heb dan moest ik weer eens voor de verandering rondje ZH maken... tot straks.