@Laura Beter joh..weet hoe je je voelt is idd wel een opluchting hoef je ook niet te blijven liggen als de vliezen breken!
Allereerst Fam. Sweetpee van harte gefeliciteerd met jullie dochter wat een prachtige naam. Geniet er maar lekker van. Fijn Laura dat het is ingedaald. Angelaa: Wat rot zeg dat je moeder in het zkh ligt. Veel sterkte en hopelijk is ze er gauw weer bovenop. Nog niks van Mandy gehoord? Ben benieuwd.
Ben ook benieuwd hoe het met Mandy is Hoop dat Wolf een berichtje plaatst als de kleine is geboren ( je weet maar nooit he, kan zomaar zijn dat ze spontaan is gaan bevallen onderweg ) Dit weekend is het goede weer voorbij. Balen he! Kreeg juist lekker veel energie door dat goede weer En nu krijgen we hele weekend regen en wind en kou brrrrr Word weer hele weekend binnen hangen helaas. Hoop dat we lekker weer krijgen deze lente en zomer. Lekker met de uk wandelen Verheug me er nu al op
Ja ook hier benieuwd naar hoe het met mandy is. en wie weet is ze inmiddels al wel begonnen. Heb ook nog niks van mn vriendin gehoord die heeft t iig niet in 3 uurtjes gered want die is al vanaf vanmorgen 4:00 bezig..pfff wel zei ze vanmorgen dat t heel druk was met bevallingen vandaag ze kreeg ook een ander vk omdat van haar eigen groep de vk al met de 2e bevalling bezig was..(was om 10:30) Dus wie weet is t baby boom dag..en volgen er ook op t forum nog wat bevallingen
Ik had wel honger op t eind maar er wilde niet meer zoveel in als voorheen Biancaaa. Hoe hebben jullie t eigenlijk geregeld met de kinderopvang voor straks?
ik had juist wel honger op het einde.. ik at echt 3 borden avond eten op terwijl ik vroeger amper 1 bord leeg at.. kinderopvang hebben wij nog niet geregeld omdat ik eerst nog werk moet gaan zoeken en weet nu natuurlijk nog niet op welke dagen ik ga werken. mijn moeder hgaat 2 dagen oppassen en mijn schoonmoeder 1 dag. dus misschien doen we helemaal geen opvang. of mijn moeder gaat 1 dag oppassen en we doen haar 1 dag naar de opvang.. maar dat moeten we nog even kijken
ik heb dat ook Bianca dat ik minder zin heb in eten. Heb soms wel eens van die hongeraanvallen. Maar echt veel gaat er niet meer in hihihi. Kinderopvang? nee niet nodig hier. Zit in de WAO dus blijf lekker thuis bij de kleine @Linda: spannend van je vriendin Hoop dat dr bevalling goed verloopt! Maar lijkt me niet leuk om op een Babyboom-dag te bevallen. Dan hebben mensen heel weinig tijd voor je en dan zijn ze al moe en zo van de andere bevallingen Nee, laat mij maar op een hele rustige dag bevallen
hé biancaaa, ik heb je hier nog niet gezien... ik heb je toegevoegd aan de lijstjes hoor! (krijg je een meisje, of is het nog een verassing? ik zet nog verassing neer, tot eventueel tegenbericht. ) en vorige week had ik dat ook nog, maar sinds een paar dagen eet ik wat af. groetjes, lidwina
@kiowa: dat is dan wel weer een voordeel dat je lekker met je kleintje kan thuis blijven Heb je trouwens al voortekenen van een bevalling of nog niet?
ja idd dat is echt een geluk bij een ongeluk Nope, nog totaal geen enkel teken van een naderende bevalling. Geen enkel gerommel ( behalve dan de dagelijkse kwaaltjes van krampjes en steekjes onderin de buik en af en toe harde buiken) En jij?
ja ik heb dus last van die voorweeën .. vooral snachts en soms komen ze best regelmatig en dan krijg je hoop maar al gauw zakt het dan weer af Overdag krijg ik af en toe een pijnlijke harde buik.. ongveer 1 in het half uur zoiezo... en last van indalen.. pijn helemaal onderin, vooral met lopen en bukken enzo... nou ja en ik verlies dus de prop, vandaag al heel wat stukken haha.. als ik dit zo lees IK WIL BEVALLEN.. KOM MAAR OP MET DE PIJN
heey dank je wel Het is nog een verassing wat we krijgen Owkeeej is nu echt vervelend aan het worden had namelijk de hele dag nog niet gegeten en dan maak ik net 4 broodjes klaar zit ik al moeilijk te doen bij het eerste broodje echt heel erg vervelend
hahahah die Laura Nou, ik ben er echt van overtuigd dat ik pas na 40 weken ga bevallen. Dus denk dat ik die wedstrijd dik van je ga verliezen Probeer ook eigenlijk nergens meer op te rekenen. Ik laat het gewoon op me af komen. Onze uk komt wanneer ie komt. Moet zeggen dat dat me beter doet dan elke keer valse hoop hebben elke keer als ik weer een krampje voel ofzo. Dus wil wel met je wedden dat JIJ zeker eerder gaat bevallen dan ik hihihi
heefte r misschien iemand een tip voor me Ben namelijk vroeger toen ik paar dagen oud was geopereerd net onder mn ribben. Volgens de VK heb ik daarom zo een last van mn ribben als ik zit. omdat er minder ruimte aan die kant is. Hebben jullie misschien ideeen hoe ik de pijn kan minderen?