Helleu dames, Jullie zien me niet zo vaak hier,maar zal mn best doen om eens wat meer te posten hier .Voor diegene die al bevallen zijn ook namens mij gefeliciteerd.En voor diegene die aan het rommelen zijn of die overtijd zijn hele veel s6 Ik moet zeggen dat er bij mij nog niks aan rommelen is jammer genoeg.Denk dat ik te graag wil ook hahaha Groetjes Jolanda
ik stop er ook mee vandaag.. slaap lekker en voor degene die moeten bevallen (hopelijk ik ook haha) heel veel succes!
Ja,ik ga ook maar es afsluiten.Lekker douchen en dan nog ff boekie lezen in bed Trusten allemaal...of s6 voor wie moet bevallen Groetjes Jolanda
dames voordat ik ga bevallen wil ik nog wel pagina 600 mee maken hoor ! het gaat nog steeds de goede kant op, maar daar ben ik nu ff niet hier voor... weet je wat de gyne trouwens vanmiddag uit zijn eigen zei? hij voelde mijn buik en riep gelijk Oh maar dit is echt geen 8 ponder hoor ! ikke zo beteutert kijken en wolf vroeg van hoezo dan? nee hoor hoogstens 6 a 7 pond! meer niet ik was gelijk weer wat vrolijker nou toen kreeg ik die echo en daar bevestigde hij het weer... hij zei natuurlijk zit er een marge in maar het is maar een kleintje! maar toen schoot ik eigenlijk ook wel weer in de stress want ik haalde de oude grafiek erbij en vroeg of hij dan niet gegroeid was of zo maar hij stelde me gerust en ze dat kunnen 2 dingen betekenen of er is niet nauwkeurig gemeten toen of toen had je ventje een groeispurt en nu loopt hij netjes op schema ! maar meid wees niet bang alles functioneerd prima en ziet er perfect uit... nou pak van mij hart natuurlijk... zo onder tussen weer 2 x weg gepuft gaat goed. oh ja en mijn mams ligt in het ziekenhuis de arts vertrouwde het niet ze moest gelijk komen en wer gelijk daar gehouden ze had druk op der borst en het gevoel alsof haar adem afgeknepen werd... tot nu toe ziet het er goed uit en mag ze morgen naar huis toe gelukkig...
nou dams jullie houden het nog goed vol hiero! Jullie beebs snappen nog niet dat ze "over datum zijn" hihi vind het wel spannend zeg! SWEETPEE gefleiciterd met je dochter meid! MANDY meid suc6 ik hoop dat het nu echt eens dorozet voor jou! zal de hele nacht aan je denken! FFupdatje alles gaat heir goed ons meisje slapa nu snachts wel redelijk, wel met 2 voedingen maar dt maakt niks.... ik baal alleen een beetje want ben avndaag naar de huisarts geweest en nu heb ik een pees ontstoken in me pols en krijg fysio als dat niet helpt moet ik geopereerd worden en volgens de fysio ius de fysio heel hjeel pijnlijk en zal het waarschijnlijk opereren worden... had er in de zwnagrecshap ook al last van maja ik gooide het steed sop het vocht... grr noujah... verder gaat alles super en ik voel me goed...
welkom terug Jolanda1978! ik heb je weer toegevoegd aan de lijstjes! @mandytjuh, wat fijn voor je dat de gyn dat uit zichzelf zei! wel balen van je moeder joh, ik hoop dat ze toch nog een boel meemaakt van jouw bevalling [-o< het klinkt nl alsof je toch wel echte weeën hebt, maar ja, dat zegt geloof ik niet alles... @anniek, fijn dat alles goed gaat met je kindje! ik hoop dat het meevalt met je pols [-o< nou dames, ik ga ook slapen. welterusten allemaal groetjes, lidwina
@ Mandy -> Ik duim echt voor je dat het doorzet nu! Dus succes vannacht! En wat een opluchting voor je dat je hoorde dat het geen 8 ponder is maar een stuk lichter! Weer een hele opluchting! En hopelijk is je moeder weer snel opgeknapt! Beterschap... @ Caithlin -> ook heel veel succes morgen... Hopelijk kan je toch een beetje slapen vannacht! Spannend hoor, maar morgen ben je mama! @ Ranjee -> jij ook alvast succes morgen! Hopelijk helpt het strippen ook bij jou en gaat de bevalling snel beginnen! @ Anniek -> leuk om te horen dat het goed gaat! Alleen wel minder van je ontstoken pees... Ik verwacht trouwens niks meer van een eventuele aankomende bevalling... Vorige week 2 inwendige onderzoeken gehad, waarbij bij 1 onderzoek werd vastgesteld dat ik al een kleine 2 cm ontsluiting had en ze verwachten dat het dezelfde dag nog zou doorzetten... Nou totaal niks daarna gebeurt helaas! Maar ja toch wel een beetje balen, maar ja niks aan te doen! Dus ik verwacht niks meer totdat ik echte weeen voel! Maandag word ik gestript, maar zelfs daarbij verwacht ik niks. Ik denk dat ik zo niet al teveel teleurgesteld wordt... Heb nu ook al bijna 2 weken last van veel harde en soms erg pijnlijke buiken en ook vaak dat ongi-gevoel... En nog geen beeb... Genoeg geklaagd nu... Pff lucht toch een beetje op! Ik ga nu lekker mijn bedje opzoeken... Iedereen een goeie nachtrust gewenst of een puf-nacht Groetjes!
Mandy hopen dat t doorzet, Caithlin heel veel succes morgen en Ranjeewha hopen dat t strippen gaat helpen! En de rest van de meiden die nog moeten bevallen toi toi toi vannacht. Ga ook zo mn bedje in. Justin ligt ook net dus ik moet uurtjes pakken nu t kan. Weet nl niet wat ie vannacht gaat doen ivm zn verkoudheid.
een hele goede dag dames... nou die gyne had het dus niet bij het rechte eind want ik ben dus bevallen om 23:10 van een gezonde jongen genaamd DANIO en schrik niet hij weegt 4780gr ! en is 56cm groot he? maar goed alles gaat prima alleen wilde hij niet aan de borst maar goed dat komt ook nog wel voor elkaar... zoals je merkt ben ik nog lekker fit voel me goed maar toch ga ik ff proberen te slapen ik laat jullie in de loop van de dag nog wel weten hoe de bevalling is gegaan ja valt niet veel te vertellen hihihihi want was weer in rap tempo nou tot horens maar weer liefs een trotse mama en papa natuurlijk!
Whaaaaaa, ben ik de eerste die dit goede nieuws mag lezen! Van harte gefeliciteerd Mandy Super dat het heeft doorgezet en idd wat snel weer zeg! Dat doe ik je vast niet na Klinkt als een hele grote knul idd, en een prachtige naam. Ga nu maar lekker genieten meid! En voor de rest.. bedankt allemaal voor het succes wensen. Ben natuurlijk alweer aso vroeg wakker, slapen? Wat is dat Pffff nog een paar uurtjes... hihi
Mandytjuh, gefeliciteerd met Danio!!! hier is het bijgewerkte geborenlijstje: 03-03 Mandytjuh geboren-->> Danio 15-03 03-03 Tamara geboren-->> Nizhoni 24-02 04-03 Patroeshka geboren-->> Justin 28-02 07-03 Lilly jongen 07-03 Mariska de Bree geboren-->> Danischa 05-03 08-03 Sharon jongen 09-03 Veertje1979 meisje 09-03 Linda10280 geboren-->> Jayden 28-02 09-03 mamma carola geboren-->> Demy 25-02 09-03 Ranjeewha18 jongen 11-03 Minimuisje jongen 12-03 Marian79 geboren-->>Martijn&Lotte 14-02 12-03 Mieke geboren-->> dylana-joy 05-03 12-03 Timiris Meisje 13-03 Madelief geboren-->> laura -->> 09-03 13-03 Jalea geboren-->> wonder 19-02 13-03 debje 26 jongen 14-03 Anniek geboren-->>Kyana 05-03 14-03 Mama van Ryan Meisje 14-03 mammatje geboren -->> daimy 09-03 15-03 Marijke geboren-->> Stijn 01-03 15-03 Jodi geboren-->> Marije, 12-02 17-03 guppienl jongen 17-03 Gupsie Meisje 18-03 Sweetpee geboren > Fayley 14-03 18-03 Diana82 geboren -->> valentijn 08-03 18-03 Carla geboren -->> Kyra 03-03 18-03 Bar geboren-->> Daisy 03-03 20-03 Roba77 verrassing 20-03 Cleo verrassing 13 mrt keizersnee! 20-03 Fenniet23 verrassing 21-03 nancy74 verrassing 23-03 MSU verrassing 24-03 Kiowa jongen 24-03 Lauraatje Meisje 25-03 Leonie jongen 25-03 Jolanda1978 meisje 27-03 Alkievalkie geboren-->> Fenja 23-02 27-03 Angelaa verrassing 28-03 Mandy1 (esther) verrassing 28-03 Biancaaa verrassing 29-03 Linda(83)jongen 30-03 Caithlin79 2 verrassingen 30-03 Emmaatje jongen 31-03 Toys verrassing 31-03 Cynthia85 jongen tot nu toe geboren: 13 meisjes 7 jongens groetjes, Didier (man van lidwina)
Mandy : GEFELICITEERD MEID Wat een prachtig begin van deze dag En wat een flinkerd zeg. Niet alleen in gewicht maar ook in lengte Mooie foto's ook! Wat een lekker bol toetje Ow en Wolf natuurlijk ook gefeliciteerd met je zoon En de meiden gefeliciteerd met jullie broertje Was het wachten vast en zeker meer dan waard @Caithlin: succes vandaag meis! Ik zal aan je denken Heb je nog een beetje kunnen slapen met de slaappil ? Zo te zien niet want je poste al om kwart over 4 hihihi @Didier ( man van Lidwina) : bedankt voor het lijsje Jij bent er ook lekker vroeg bij vandaag Ik werd wakker van de honger hihihi. Dat krijg je als je savonds om 5 uur voor het laatst hebt gegeten en dan maar 2 bammetjes Maar ik moest er toch vroeg of want moet om 9 uur alweer voor mijn apk
wow MANDY GEFELICITEERD MET DANIO \/ CAITHLIN79 jij word vandaag ook moeder van twee spruitjes..! mooi hoor.. DIDIER mooi lijstje zo op de vroege ochtend KIOWA wat ben jij vroeg op zeg.. vervelend he dat hongerige geoel als je opstaat hihih.. ikke ook weer wakker.. moet vandaag 10.30 naar het ziekenhuis.. om te kijken hoe het met de gezondheid staat van mijn kindje.. de CTG-scan.. en misschien al in overleg gaan met de gynaegoloog voor het inleiden enzo... en...... om half 5 naar de apk keuring om te strippen,,, laten [-o< hopen dat het dan ook zo snel gaat als mandy groetjes
Van harte gefeliciteerd met Danio MAndytjuh en wat fijn dat je je zo goed voelt en dat het zo snel is gegaan!
@Ranjeewah, succes straks bij de vk en hoop dat het strippen werkt! @Caithlin HEEL VEEL sterkte, zet hem op! @Kiowa, eet smakelijk @Didier/Lidwina, wat een mooi lijstje weer Ik heb echt verrot geslapen. Het winkeluurtje heeft zijn tol geeist van mijn lijf, kan niet meer zitten/liggen van de pijn Ik denk dat ik vandaag ook niet zoveel hier zal zijn. Het word me een beetje te veel. Ik bedoel het niet lullig hoor maar al die beebs die maar geboren worden, meiden die wel gestript worden, beebs die eerst niet indalen maar dan toch nog even wel........Zit mezelf gewoon te kwellen hiero Ik moet straks naar de vk maar verwacht dat ik pas volgende week bij de gyn terecht kan en dat ze op z'n vroegst woensdag/donderdag zullen inleiden. Ik weet het, zijn maar een paar dagen, maar op dit moment voelt het als een onoverkomelijk lange tijd
Wat een drukte hier op de vroege morgen hahaha @Mandytjuh GEFELICITEERD MET DANIO! @Caithlin Nogmaals succes vandaag @Ranjeewah Succes bij de gyn en hoop voor je dat het strippen bij jou ook zo snel effect heeft! @Kiowa Ook succes bij de apk @Lidwana enDidier Thanx voor t lijstje @Lilly Kan me voorstellen dat je t zat bent hoor..heb dat ook wel eens.Laatste keer zwangerschapsgym ben ik niet eens geweest omdat ik die dag bij vk was geweest en toen de kleine ook nog niet was ingedaald. Ik had gewoon ff geen zin in al die blije verhalen van anderen..denk dat iedereen wel eens zo'n bui heeft. Hoop dat je je snel weer wat beter voelt..succes bij de vk!Ennuh ga zeker duien dat je kindje nu wel is ingedaald
Dankjewel Linda Maar voel totaal geen verschil aan mijn buik en heb me er al bij neergelegd dat hij gewoon wel goed zit zo en gewoon niet wil indalen.... Als de bevalling nou gewoon eens begon dan was het niet zo erg, het is gewoon balen dat ze door dat niet indalen ook niks voor je kunnen doen
@ Mandy en gezinnetje natuurlijk -> GEFELICITEERD! Ik had al gehoopt dat het doorzette gisteravond maar dat het zo snel zou gaan! Super toch, geniet er lekker van en vond het wel grappig dat jezelf gereageerd had op de site! En wat een flinkerd zeg! Toch iets zwaarder dan verwacht...! En hele mooie naam! @ Lilly -> Doe lekker rustig aan meid, ik snap echt dat je erdoorheen zit... Probeer wat afleiding te zoeken en hopelijk voel je je snel iets beter of beval je snel van jullie kindje... @ Ranjee -> Succes vandaag! Drukke dag! @ Didier -> =D> voor het lijstje! Ik mag ook zometeen weer naar het zkh, maar vandaag alleen voor een CTG. Groetjes Miranda