Maart 2007 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door susanne1979, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Gefeliciteerd Mandy met je knulletje! :D

nou de sex heeft toch één ding goed gedaan.. ik ben mijn slijmprop nu wel grotendeels kwijt :oops: (bah) en ik had weer flink last van voorweeën maar helaas het heeft niet doorgezet :cry: maar ja het kan natuurlijk ook overdag beginnen maar op één of andere manier heb ik altijd het gevoel dat het altijd snachts begint :)

Iedereen die een ziekenhuis of vk bezoek heeft.. veel succes! :thumup:

2. Emmaatje

Emmaatje Actief lid

12 jul 2006
    426
    0
    0
    Secretaresse
    Emmen
    Mandytjuh: Gefeliciteerd met juliie zoon!Geniet ervan!

Caithlin: succes vandaag meid, zal aan je denken!

Lauraatje: sex?hihihih...mijn mannetje vind het al weken eng, kan me de laatste x niet herinneren :oops: En als ik dan zeg, kom op schat, het kan de weeën opwekken!Dan hoeft ie helemaal niet meer, whahaha!

Ik heb hetzelfde:als ik `s ochtends wakker wordt,is het eerste dat ik denk:bah, weer niets gebeurt.En er inderdaad niet bij stil staan dat het net zo goed overdag kan beginnen. Raar hè..Nah ja, we wachten maar weer vrolijk af!

Fijne dag allemaal, liefs Emma

3. Angelaa

Angelaa Actief lid

20 jun 2006
    337
    32
    28
    Mandytjuh van harte gefeliciteerd met je zoontje. Wat een mooi manneke en super dat het zo snel is gegaan.

Emmaatje dat heb ik ook met mn manneke, hij moet echt niet aan sex denken en zeker niet wanneer hij weet dat het weeen op kan wekken, nou lekker opwindend zegt hij dan, hahahha.
    Maarre zelf moet ik er ook niet aan denken hoor.

4. Niet meer actief

ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook niet voor mijn plezier doe nu... ik wil gewoon heel graag bevallen... ben nu wel zat van die slapeloze nachten met valse weeën.. dus vandaar ;)

5. hardloper

hardloper Niet meer actief

gefeliciteerd mandy met Danio!

was t eerste wat ik zag dat ik beneden kwam, mijn man had me netjes op jou berichtje laten staan. en jeetje wat een gewicht :D hoop dat alles goed met jullie gaat. lekker koppie heeft ie :D

@kiowa, hij moet werken en daar moet ie om 7.30 beginnen, en dus moet ie om 6.00 h weg... :( ik mag dus niet al te snel bevallen, want als ie in de spits terug moet...oei... :D succes bij je apk :D

@ranjeewha, succes met je grote beurt vandaag ;) :D hoop idd dat het bij jou ook zo snel werkt. dat zou toch mooi zijn :D

goedemorgen lilly, jij bent nu toch echt de volgende op de lijst. zal voor je duimen [-o< :D en je mag er best doorzitten, zeker na zo'n nacht, en die paar dagen zijn er nog best veel als je niets meer kan en je beroert voelt! dikke knuffel voor jou :D

goedemorgen linda :D

dag minimuisje, succes met je ctg :D

@lauraatje, ja, dat is natuurlijk niet zo, maar dat gevoel heb ik ook. komt omdat bij mij de vliezen s'avonds braken. dus ergens denk ik gewoon dat het weer hetzelfde gaat, en dus s'nachts weeen enzo... :( tja, we gaan het zien :D

en jij ook een fijne dag emma :D , zie het al helemaal voor me, vrijen tijdens weeen :) ingewikkeld hoor, tja , je zal maar net bezig zijn :)

goedemorgen angela, tja, ik zie t wel zitten, maar mijn man gelukkig ook. alleen weet ik niet af ik al weeen op wil wekken, ik moet nog maar 5 dagen, en nu gaat ie wel weer even.... :-k :D

nou, ik heb beroerd geslapen, eerst lag de baby erg dwars, toen snurkte mijn man, en toen zat er een mug die ik dus ruim een uur heb lopen zoeken. was volgens mij weer stiekum naar buiten gevlogen voor ik het raam dicht deed. en verder kunnen mijn meisjes echt niets meer hebben. spanning... de jongste wilde dat ik een ballon op at (kon de baby mee spelen :) ) en de oudste wilde dat ik mijn mond open deed waarop ze naar binnen riep dat ie er wel uit mocht komen nu :) waarna ze me vroeg of ie er niet beneden uitkwam :)

ze zijn nu allebei naar school, even rust. :D

groetjes, lidwina

6. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

minimuisje... idd een drukke dag.. maja ik ga me kindje weer es zien hihih..! Jij ook Succes.!

Lauraatje..., nouw lkkr tog hihih..! heeft het toch iets opgeleverd..! we hopen natuurlijk op meer eh

7. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

lidwinda.. wat een sgeet die man van jou zeg

8. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    Caithlin79 jij bent er echt lekker vroeg bij hihi

mandy, gefeliciteerd met je zoontje ! eindelijk heeft het dan toch doorgezet! tis idd een grote knul, maar zo te lezen klinkt het of het erg goed met je gaat..
    ga lekker genieten van hem :)

9. hardloper

@ranjeewha :D ja hè :D

10. Niet meer actief

hihi wat kunnen kinderen leuke uitspraken hebben he

11. Biancaaa

Biancaaa Fanatiek lid

22 mei 2006
    1.852
    0
    0
    Flevoland
    goedemorgen allemaal.
    Pff zit er echt doorheen zeg.

12. Niet meer actief

lucht je hart ;)

13. Biancaaa

Biancaaa Fanatiek lid

22 mei 2006
    1.852
    0
    0
    Flevoland
    Kan niet goed meer slapen overal last van en de hond die ons continu wakker maakt door aan de deur te krabben want die wilt ook op bed.
    Giga zere ribben, en last van mn rug.. pff word er nu gek van

14. hardloper

@lauraatje, ik probeer ze op te schrijven , maar je hebt zoooo vaak geen pen of papier, is eigenlijk heel jammer, want soms zijn ze gewoon zoooooo leuk :D

@biancaa, vervelend meis, kan je hond niet achter nog een deur, zodat je een buffer hebt qua krabben? tja, aan de rest kan je niet meer doen dan uitzitten, en vooral hier posten, je kan het maar even kwijt zijn... hou vol ,nog maar even. :( :)

groetjes, lidwina

15. Niet meer actief

vervelend bianca... ik slaap ook niet lekker meer door die voorweeën..

Trouwens komt ook niet echt een eind aan mijn slijmprop... pff bah

16. Mv 3 wonders

Mv 3 wonders Actief lid

19 apr 2006
    276
    0
    0
    Ondernemer
    Gelderland
    Mandy en familie van harte gefeliciteerd met jullie zoontje en mooie naam hoor.

Moet zeggen dat we wel allemaal kindjes krijgen met leuke aparte namen die je niet veel hoort.

Hoe gaat het met de rest van de dames trekken jullie het nog een beetje ?

kom straks nog even terug ben even naar het Consultatie buro met mijn zoontje.

tot straks en degenen die voor apk mogen succes, en de rest van de meiden succes mocht je gaan bevallen :) :)

17. MSU

MSU Actief lid

21 jun 2006
    258
    0
    0
    Pff vandaag eindelijk 39 weken. Voor mij hoeft het niet meer hoor. Het rare is dat als mensen vragen: hoe lang moet je nog ? Dan zeg ik: in theorie 1 week maar ik ga van drie weken uit ?! Hoezo gek aan het worden ? Dat komt doordat mijn eerste ingeleid is (10 dagen te laat) en ik de dagen na de uitgerekende datum erger vond dan de dagen ervoor. (het lange wachten) Het is net of ik me nu automatisch instel op de max periode. Gek he ? Hier is het merendeel ook te laat of lees ik dat nou verkeerd ?

Gefeliciteerd Mandy! Ik moet zeggen: je geeft me hoop. Tegen mij zeiden ze gisteren dat de baby nu al over de 8 pond is. Ik maakte me er een beetje zorgen over maar nu ik het geboortegewicht van jouw kindje lees en hoe goed het met jullie gaat \:D/ ben ik er ook iets rustiger op.
    Geniet ervan ! ;)

(kleine voetnoot) eigenlijk ken ik niemand van dit forum persoonlijk, maar zo voelt het niet. Leuk dat je over dezelfde dingen kunt kletsen !

18. Biancaaa

Biancaaa Fanatiek lid

22 mei 2006
    1.852
    0
    0
    Flevoland
    jaa inderdaad hier even je hart luchten enzo is altijd wel even lekker en fijn om tehoren dat je niet de enige bent.
    Jaa dat zou een oplossing kunnen zijn maar hij kan altijd zo lekker piepen dan dus jah daar word je niet veel vrolijker van maar kijken het vanacht weer even aan.
    Heb trouwens net nog gehoord dat ik tante ben geworden :D Pff als je dat dan hoort kan je al helemaal niet meer wachten zeg

19. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    mandytjuh gefeliciteerd met jullie mooie knulletje!
    lekker gaan genieten nu.

20. hardloper

wauw mama van ryan, das ook een op het nippertje afspraak! :D

hallo msu, nee hoor, er waren tot nu toe 19 kindjes voor de uitgerekende datum, en maar 9 kindjes na de uitgerekende datum. ik denk dat het lijkt of we allemaal te laat zijn, omdat er al vrij vroeg mensen aan het rommelen waren, en dan zit je er gewoon door, en ga je vlot uit van bevallen met 37 weken, zeker omdat dat zo vaak gebeurde.... en bij mij vragen ze nooit iets, en belt er niemand en komt er zeker niemand langs, maar ze vragen dan gelukkig ook niet of ik al gek aan het worden ben :D daar zou ik geloof ik gek van worden. en ik ga ook uit van te laat hoor! en heerlijk dit kletsen hè, ik vind het hier geweldig!

bianca, gefeliciteerd met je nichtje/neefje! op naar je kindje! :D

groetjes, lidwina

Deel Deze Pagina