Maart 2007 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door susanne1979, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hardloper

hardloper Niet meer actief

hé gaan jullie er nu allemaal voor? spannend! :D blijf ik straks echt in mijn eentje over :(

2. jolanda1976

jolanda1976 Bekend lid

29 dec 2006
    919
    0
    16
    Telemarketing
    Arnhem
    Nou,ik blijf je wel gezelschap houden hoor :)
    Bij mij nog geen gerommel,nog geen pijntje in mn buik,niks van slijm of bloedprop dus zal nog wel ff duren :x

Groetjes Jolanda

3. fenniet23

fenniet23 Actief lid

22 jul 2006
    405
    0
    0
    Receptioniste
    Meppel
    Mijn slijmprop ben ik ook nog niet kwijt. Maar ik heb begrepen dat dat ook niet altijd hoeft?! Dus ik ben ook nog wel van de partij. :D

4. jolanda1976

jolanda1976 Bekend lid

29 dec 2006
    919
    0
    16
    Telemarketing
    Arnhem
    Gesellie :) :)

5. fenniet23

fenniet23 Actief lid

22 jul 2006
    405
    0
    0
    Receptioniste
    Meppel
    Maar goed, het mag van mij nu wel hoor! :D
    Overal last van hebben is ook niet alles. :(

6. Niet meer actief

ja die steken heb ik ook als ik opsta... dan zit ik een tijdje en dan ga ik staan en dan krijg ik steken en een pijnlijke harde buik *zucht* en die steken blijven constant wel als ik beweeg doet het zeer maar dat komt omdat ze bij mij nog niet helemaal ingedaald is ;)

7. fenniet23

fenniet23 Actief lid

22 jul 2006
    405
    0
    0
    Receptioniste
    Meppel
    De kleine is bij mij al wel volledig ingedaald. :D

Heb nu alweer zo'n keiharde buik en tegelijk krijgen ik steken. Auw. :(

8. MSU

MSU Actief lid

21 jun 2006
    258
    0
    0
    Oh, ligt het daaraan. Die van mij is ook nog niet helemaal ingedaald en vandaag kom ik bijna niet meer vooruit van de steken en het gevoel alsof "er iets uitvalt". :) :) :) Dan zal onze kleine ook wel aan het indalen zijn. Ik hoopte eerst dat de boel een beetje op gang kwam, maar indalen klopt meer bij de pijnen die ik heb...

9. Niet meer actief

ja dat kan heel goed...

Ik heb daarnaast alleen ook al last van flinke voorweeën vooral snachts en ben me slijmprop vanacht verloren ;)

10. jolanda1976

jolanda1976 Bekend lid

29 dec 2006
    919
    0
    16
    Telemarketing
    Arnhem
    Fenniet ja geloof ik graag ik heb het nu ook wel gehad hoor :(

Lauraatje ik heb ook last van die steken ook vooral als ik opsta en lang heb gelopen maar dan meer in mn schaambot.Erg vervelend maar ja :rolleyes:

11. fenniet23

fenniet23 Actief lid

22 jul 2006
    405
    0
    0
    Receptioniste
    Meppel
    Kijk dus het word ook spannend voor jullie! :D

12. fenniet23

fenniet23 Actief lid

22 jul 2006
    405
    0
    0
    Receptioniste
    Meppel
    En ik heb nog wel bepaalde datum dat de kleine absoluut niet moet komen. HAHAHA. 19 maart is mijn opa jarig, 20 maart zijn mijn schoonouders getrouwd en 24 maart ben ik zelf jarig. :D
    21 Maart vind ik wel een mooie datum, aangezien het voorjaar dan begint. Dus ik zit al steeds 21 maart te zeggen tegen de kleine zal mij benieuwen of de kleine daar naar luisterd. Of eerder mag ook maar dan morgen of zondag. ;)

13. jolanda1976

jolanda1976 Bekend lid

29 dec 2006
    919
    0
    16
    Telemarketing
    Arnhem
    Niet vandaag? :p

14. fenniet23

fenniet23 Actief lid

22 jul 2006
    405
    0
    0
    Receptioniste
    Meppel
    Ja nog veel liever. :D
    Mijn mannetje stuurde ook alweer een sms laat maar komen die kleine van ons.

15. Niet meer actief

@jolanda: ja die steken heb ik ook bij mijn schaambot hoor.. als ik voorover leun of buk dan is dat gevoelig..

Verder voel ik duidelijk die "voorweeën" aankomen.. eerst wordt me buik hard en dan begint de pijn onderin en trekt naar boven en dan moet ik het echt ff wegzuchten...

@fenniet: dus ik ben op jou verjaardag uitgerekend ;) Mijn vriend is 26 maart ook nog us jarig ;)

16. fenniet23

fenniet23 Actief lid

22 jul 2006
    405
    0
    0
    Receptioniste
    Meppel
    Ja je bent op mijn verjaardag uitgerekend, grappig hoor. Als de kleine van jullie dan ook nog geboren word op die dag is het helemaal leuk. :D

Aan de ene kant hoop ik dat onze kleine voor de 20ste geboren word, dan is het sterrenbeeld Vissen, anders is de kleine net zoals mij Ram en die kunnen koppig zijn. :oops: :(

17. jolanda1976

jolanda1976 Bekend lid

29 dec 2006
    919
    0
    16
    Telemarketing
    Arnhem
    Hahaha,dat dacht ik!

Nou..mn mannetje komt net binnen dus we gaan even naar het kerkhof want het is vandaag sterfdag van mn schoonvader.En daarna ff lekker chinezen.Misschien wekt het de weeen wel op het scherpe eten haha :p

Tot later maar weer :)

Groetjes Jolanda

18. Niet meer actief

die van mij is er ook... wij gaan ook ff eten!

eet smakelijk allemaal!

19. fenniet23

fenniet23 Actief lid

22 jul 2006
    405
    0
    0
    Receptioniste
    Meppel
    Ik heb het eten alweer op. Zit nou lekker onderuit, ga straks ff lekker een half uurtje de ogen dichtdoen.

20. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Nou Lauraatje dat klinkt idd spannend voor je!

Meiden die gaan eten eet smakelijk ;)

Mijn eten gaat nu de oven in, zijn een beetje laat want zwangere moeke kon d'r bed niet meer uit komen na haar middagdutje :oops:

Mijn bezoek aan de vk had toch nog 'iets' positiefs :confused:
    Mijn kindje is vandaag met 41 weken 2 dagen dan toch nog ingedaald :confused: (tromgeroffel \:D/ )

Helaas kon ze nog niet strippen want ik had geen ontsluiting, maar dat had ik ook niet verwacht want helaas heb ik nog voortekenen gehad zoals slijmproppen en voorweeen. Maar ze heeft een beetje zitten poeren in de hoop dat dat toch een beetje effect zal hebben.

Dinsdag hebben we in ieder geval een afspraak met de gyn, en hopelijk worden we dan woensdag ingeleid.
    Ergens hoop ik nog een beetje dat hij nog voor woensdag komt want dan mag ik thuis bevallen maar ja..... ik durf er niet te veel op te hopen anders ben ik bang dat ik weer helemaal in een dip raak als het dan niet zo gaat.

Dus zolang er geen voortekenen zijn houd ik het op een ingeleide bevalling volgende week :rolleyes:

Deel Deze Pagina