Schaam je! In slaap vallen bij de film The Lord of the rings [-X Het boek heb ik ooit eens gelezen. Met heeeel veel pijn en moeite en zal het ook nooit meer doen! Hihihi want het is echt een vreselijk boek om te lezen ook hoor. :thumbdown: Yep, (bijna) alle fantasy boeken zijn erg dik. Vind ik ook wel fijn want lees al zo snel hihihi. en goedkoop zijn ze niet. Dus dan heb je nog wat waar voor je geld he
thanx lidwina nu ben ik weer een beetje op de hoogte Ons meisje is zo lief......kan de hele dag naar haar kijken, en huilen doet ze bijna niet (even afkloppen). Ik hoop dat het er voor jullie ook gauw op zit en dat we allemaal naar de maart mama´s kunnen verhuizen! liefs Es
thanx lidwina nu ben ik weer een beetje op de hoogte Ons meisje is zo lief......kan de hele dag naar haar kijken, en huilen doet ze bijna niet (even afkloppen). Ik hoop dat het er voor jullie ook gauw op zit en dat we allemaal naar de maart mama´s kunnen verhuizen! liefs Es
wat is het rustig hier zeg, de 600 blijft wel ver weg zo, is iedereen nu aan het bevallen ofzo nou ik ga zo in ieder geval vast afsluiten en dan lekker in mijn bedje kruipen. Slaap lekker iedereen
welterusten mama van Ryan ! Hier niet aan het bevallen hoor Wel veel pijn. Steken onderin. De kleine is ook zo ontzettend druk Echt niet normaal. Heb echt het gevoel alsof ie mijn blaas aan het kapot maken is Denk dat we dit weekend de 600 wel redden Het gaat hele weekend regenen dus wat moet je dan anders doen he
Zo...net thuisgekomen.Ben nog even met mannetje weggeweest.Misschien wel de laatste keer voorlopig Ga nu zo maar lekker douchen en bedje opzoeken. Welterusten allemaal Groetjes JOlanda
Nou...volgens mij slaapt iedereen al of aan bevallen Ik denk probeer er nog eentje voor de 600 Nu ga ik echt mn bedje opzoeken haha Groetjes Jolanda
hoi kiowa, mijn man is diep geschokt dat je de lord of the rings een vreselijk boek vind wij zijn lid van de bieb, want soms gaan er behoorlijk wat boeken door. gelukkig voor mijn man heeft mijn vader dezelfde smaak boeken, en die koopt ze wel, dus aanvoer van twee kanten! ik vind harry potter wel leuk, dat schijnt ook onder fantasie te vallen, heb de laatste al besteld. :-k misschien moet ik er toch maar eens eentje proberen... @madelief, heerlijk hè, en dat blijft! ik kan nog steeds in zwijmel naar mijn meisjes kijken en in je eentje voor de 600 is erg moeilijk. ik doe wel met je mee hoor! groetjes, lidwina
goedemorgen! Hier nog geen baby helaas Wel weer last van voorweeën gehad dus hopelijk hebben ze nut gehad straks... Nou ik ga nog steeds voor dit weekend om te bevallen dus wie weet vanmiddag of avond
nou, het is hier nog vroeg, dus alle tijd voor een smakelijk verhaal op de vroege ochtend ik moet een trap af als ik s'nachts neer de wc moet, en dat kan ik niet meer, dus heb ik een emmertje . zat er vanochtend bloed in... kon alleen niet echt slijm ontdekken zou het dan toch een prop zijn? nou, verder wel aardig geslapen, wel ook paar uur al piekerend wakker gelegen.... moet echt mijn administratie regelen.... verder nog niets nieuws ik wacht met spanning af wie er komen vandaag! groetjes, lidwina
hé lauraatje, ik hou t in de gaten hoor, spannend! ik ben vandaag trouwens 40 weken. . dus nu de vraag: lente-ram of zondagskind? oftewel: beval ik morgen of volgende week.... of volgende week zondag, dan is het een zondags-lente-rammetje groetjes, lidwina
leuk, de 2 ling van cathlin geboren! gefeliciteerd en dubbel genieten nu! hier is het nog rustig hoor, heb nog niet 1 harde buik gehad da afgelopen dagen, dus die beeb zal voorlopig echt nog niet komen...... helaas. woensdag is DE dag, maar die gaat gewoon babyloos voorbij let maar op...
@lidwina: Gefeliciteerd met je 40weken Ja ik weet niet hoe het bloed eruit zag? Ik had echt een dikke bruine sliert en de dagen ervoor wat dunne bloedsliertjes.. mischien dat ie er aan komt? @nancy: is de tweeling geboren? mis ik nu wat?
Wat goed van je Laura. Was er nog niet opgekomen om daar te gaan kijken hihihihi. Ik dacht ookal : mis ik nou wat? Wij gaan zometeen ff boodschappen doen. Hopen dat we het droog houden Hebben jullie dat ook dat jullie beeb de laatste tijd zo sterk is? De mijne is de hele tijd aan het draaien en schoppen en zo hard dat het nu echt zeer begint te doen Tijd om geboren te worden hihihihi @Lidwina: gefeliciteerd met je 40 weken meis
Goedemorgen dames, Cathlin>>>Gefeliciteerd met jullie 2 meisjes! Lidwina>>>Yes...40 weken gefeliciteerd Lauraatje>>>Spannend meid,hoop voor je dat het beetje door wilt zetten Hier verder niks bijzonders qua gerommel.Vannacht wel flinke sexpartij gehad in de hoop dat er weeen kwamen maar heeft niks opgeleverd .Kreeg erna wel een beetje zeurderig gevoel in mn buik,maar daar is het ook bijgebleven helaas Groetjes Jolanda
ow Lidwina, wat zag ik? heb ik je man geschokt? hihihihihi Harry Potter. Ja, is ander genre. Denk dat het valt onder kinder en jeugd fantasy. Ik heb de boeken van Harry Potter nog nooit gelezen maar volgens een vriendin van me moeten ze heel leuk zijn! Helaas zijn ze zo dun. Die heb ik binnen een dag of 2 al uit