die van mij is juist wat rustiger nu... jemig nu ik zo op het eind loop word ik wel wat onzekerder en hoop ik dat alles goed blijft gaan... ik ben trouwens sinds gisteravond ook wat misselijk.. @kiowa: jullie zijn er dan vroeg bij ik zit nog in me ochtendkloffie
CAITHLIN GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTERS JENNIFER EN YASMINE wachten met smart op foto's groetjes, lidwina
hihihi ja, wij zijn vroege vogels Vind het wel fijn om vroeg boodschappen te doen. Dan is het tenminste niet zo druk. Het liefst doe ik zaterdags helemaal geen boodschappen. het liefst doordeweeks en dan ook zo vroeg mogelijk
ja nou wij gingen gisteravond en dat doen we vaak op vrijdagavond maar het was nu ineens druk Ik voelde me al niet 100% omdat ik af en toe voorweeën had en echt ff niks kon hebben.. juist dan gaat iedereen voor je voeten lopen en je stom aanstaren als je stil blijft staan
kiowa, tis hier nog droog! tja, omdat de eerste zo dun was ben ik er mee begonnen, maar ze worden per boek dikker hoor! de laatste was een beste pil! mijn man is nu in duin bezig, heb jij die ook gelezen? jolanda, geeft het even de tijd, misschien moet het nog even inwerken ik wilde ook wel, maar viel weeeer in slaap op de bank gister. de laatste tijd heb ik het meeste energie daarvoor overdag, maar met twee van die kruimels die ook in het huis zwerven is daar dan geen tijd voor laura, hoe meer ik op het end loop, hoe nerveuzer ik wordt.... enneh, vroeg kan niet anders. mijn meisjes zijn om 7.30 uur echt wel wakker, en dan wensen ze gevoed en gelaafd te worden aankleden vinden ze minder belangrijk... groetjes, lidwina
en hier is ie dan weer! 03-03 Mandytjuh geboren-->> Danio 15-03 03-03 Tamara geboren-->> Nizhoni 24-02 04-03 Patroeshka geboren-->> Justin 28-02 07-03 Lilly jongen 07-03 Mariska de Bree geboren-->> Danischa 05-03 08-03 Sharon jongen 09-03 Veertje1979 meisje 09-03 Linda10280 geboren-->> Jayden 28-02 09-03 mamma carola geboren-->> Demy 25-02 09-03 Ranjeewha18 jongen 11-03 Minimuisje jongen 12-03 Marian79 geboren-->>Martijn&Lotte 14-02 12-03 Mieke geboren-->> dylana-joy 05-03 12-03 Timiris Meisje 13-03 Madelief geboren-->> laura -->> 09-03 13-03 Jalea geboren-->> wonder 19-02 13-03 debje 26 jongen 14-03 Anniek geboren-->>Kyana 05-03 14-03 Mama van Ryan Meisje 14-03 mammatje geboren -->> daimy 09-03 15-03 Marijke geboren-->> Stijn 01-03 15-03 Jodi geboren-->> Marije, 12-02 17-03 guppienl jongen 17-03 Gupsie Meisje 18-03 Sweetpee geboren > Fayley 14-03 18-03 Diana82 geboren -->> valentijn 08-03 18-03 Carla geboren -->> Kyra 03-03 18-03 Bar geboren-->> Daisy 03-03 20-03 Roba77 verrassing 20-03 Cleo verrassing 13 mrt keizersnee! 20-03 Fenniet23 verrassing 21-03 nancy74 verrassing 23-03 MSU verrassing 24-03 Kiowa jongen 24-03 Lauraatje Meisje 25-03 Leonie jongen 26-03 Jolanda1976 meisje 27-03 Alkievalkie geboren-->> Fenja 23-02 27-03 Angelaa verrassing 28-03 Mandy1 (esther) verrassing 28-03 Biancaaa verrassing 29-03 Linda(83)jongen 30-03 Caithlin79 geboren -->>Jennifer en Yasmine 16-03 30-03 Emmaatje jongen 31-03 Toys verrassing 31-03 Cynthia85 jongen tot nu toe geboren: 15 meisjes 7 jongens en de jongens zijn inmiddels wel erg in de minderheid!
@jolanda: ja ik hoop ook dat het doorzet hoor... aldoor die steken onderin en nu heb ik ineens die misselijkheid en ongi gevoel erbij... trouwens gisternacht hadden wij ook sex en ben toen wel mijn slijmprop verloren.. die was al onderweg maar dit was het laatste zetje haha.. ik zou wel vaker willen maar het is gewoon niet te doen... elke ligging doet mij zeer.. het is wat haha @lidwina:ik lig nu ook niet graag meer in bed.. omdat ik mijn draai niet kan vinden maar ik kleed me meestal niet meteen aan Maar dat zal straks wel anders worden als ons kleintje er is
Goeiemorgen dames... Minimuisje is ook weer present, zonder beeb uiteraard... Had ook niet anders verwacht eigenlijk... Wel weer een belabberde nacht achter de rug met veel last van harde pijnlijke buiken, maar ja ook daarvan kijk ik niet meer op na al dik 2 weken bijna elke nacht hetzelfde... Pfff! @ Caithlin -> Gefeliciteerd met je 2 meiden! Over de bewegingen van de kleine, bij mij wisselt het heel erg... Ene dag wat drukker dan de andere dag, maar echt druk is het kleine mannetje niet meer. @ Laura -> dat je onzekerder word zo aan het einde, dat gevoel heb ik ook! Ben gewoon veel te bang dat ze me nu ook te lang laten doorlopen Vind het nu ook heel akelig... Alleen ik heb dat al een paar weken nu al... Maar ja helaas kan niemand daar wat aan doen.
gefeliciteerd met jullie twee nieuwe aanwinsten cathlin75.... dames bedankt voor die opbeurende teksten...Lidwinda en lily... kus laura ik hoop het voor je..!
@miranda: vervelend he die nachten.. het enige wat mij doorheen helpt is de hoop dat het doorzet @ranje: dank je.. hoe is het met je?
Helaas... Maar die hoop heb ik vorige week echt opgegeven Ik wacht gewoon elke dag af en ga nergens meer vanuit... Ik heb vorige week van 1 vk en van 1 gyn te horen gekregen: ik denk dat het vandaag nog doorzet, vooral omdat ik al een kleine 2cm ontsluiting had... Nou helaas! We zijn alweer een week verder en nog niks. Maandag word ik gestript, en zelfs daar heb ik een hard hoofd bij... Misschien maar goed ook, ben gewoon veel te bang dat ik dadelijk nog een keer teleurgesteld word... Dus voor mij geen hoop meer, maar gewoon elke dag het beste ervan proberen te maken en in de week van 26 maart ingeleid worden als de bevalling dan nog niet vanzelf is begonnen!
laura..., heb der nu wel vrede mee... dat dit echt de laatste week met z´n twee word we gaan vollop genieten en veel dingen samen doen.. want tijd zullen we straks niet meer hebben.. dat komt straks wel als onze kleine wat meer ´gesetteld´is...! en wat jullie zeggen over dat je erg zenuwachtig bent... oeioeioei.. hier nog 1..., grr onzekerheid heh bah hihih... maar wij worden de beste moeders toch..! hier heb ik de afscheiding gevonden hoor pff heb maar een maandverbandje gepakt hahah en hoest met jou
haha dat is een goeie jolanda @miranda: ja nou dat is ook wel weer een goeie instelling toch.. ik denk ook gewoon steeds: binnen 3 week is ze er zoiezo.. Die hele 6/7 maand vloog voorbij en nu ineens vind ik elke week erg lang hahaha Nu ik dit typ wordt mijn buik weer keihard.. auww.. eerst wordt ie hard en dan komt de pijn @ranje: met mij is ook alles wel goed hoor alleen die laatste loodjes wegen toch wel erg zwaar haha @lidwina: hihi ja dan is het mischien wel handig zo'n hoog bed
Ik ga maar es douchen en aankleden.Heb nog een hoop te doen vandaag. Lees het straks allemaal wel weer.Wie weet halen we de 600 wel vandaag Groetjes Jolanda
zo, weer terug van boodschappen. Hihihi wat kletsen jullie zeg! Als jullie zo doorgaan halen we de 600 nog voor 12 uur vanmiddag Het was lekker rustig in de winkel. Maar geluk ook want ik kreeg last van voorweeen. AUW! Zitten in de rolstoel ging niet meer dus dan maar erachteraan sjokken Pff en door de pijn werd ik ook gelijk misselijk en duizelig Maar iig zijn de lichte boodschappen zijn binnen. Straks gaat mijn mannetje voor de zware boodschappen alleen naar de winkel @Lidwina: de serie Duin........ ff denken hoor. Waar gaat het ook alweer over? Als ik het gelezen heb dan is het een tijdje geleden Mijn favoriete schrijver is Tad Williams En die van je man? En jij, heb jij een favo schrijver? @Laura: ik denk ook maar zo: nog maximaal 3 weken en dan is de kleine er zeker! heb zo lang gewacht dus die laatste weekjes moet ik ook kunnen volhouden Maar makkelijk is het zeker niet! Word ook met vlagen erg onzeker. Vooral afgelopen week toen op dit forum iemand nieuw kwam en zei dat ze haar kindje had verloren door placenta loslating Brrrrr. dan word ik echt zo ontzettend bang!
Cathlin gefeliciteerd! Hier zijn wij net het bed uit, 09.30. De kleine kwam gisteravond om 00.30 en vanmorgen eerst om 05.30! dus we hebben heerlijk kunnen slapen, en nu zijn we eigenlijk een beetje aan het wachten wanneer ze weer wakker word ze slaapt al weer vanaf 06.00 uur. liefs Es
Goedemorgen allemaal Wat een slechte nacht gehad zeg. Werd om 3 uur wakker met gigantische steken in mn buik en het idee dat ik moest overgeven. heb uiteindelijk een half uur in de douche gewacht en toen was ik aan de diarree waar ik dagelijks last van heb. Heb nu weer flinke last van de ribben zoals elke dag Hoop echt dat het snel achter de rug is