Maart 2007 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door susanne1979, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

vervelend biancaa....

kiowa erug he die verhalen.. gelukkig was gisteren alles goed met de placenta!

laura.., heb jij hewt gevoel ook dat mensen denken dat je je aansteld omdat je nog zo jong bent

2. Ranjeewha18

ppf lig nog op mijn bed.. maar heb toch last van mijn rugje...

3. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    Laura ligt het aan de naam ;)

4. Mv 3 wonders

Mv 3 wonders Actief lid

19 apr 2006
    276
    0
    0
    Ondernemer
    Gelderland
    Caithlin gefeliciteerd met jullie twee dochtertjes

hallo goeiemorgen, zo even lekker bij de kapper geweest en ben weer opgeknapt :) :) voor zo ver het nog kan :) :)

verder de weeën zoals de ctg aangaf komen om de 10 a 8 minuten maar verder dan dat gaat het niet.
    Moet vanavond maar met de voetjes van de vloer, als ik me zoals nu voel hebben we vanavond een bruiloft, wie weet als ik hard genoeg dans breken me vliezen wel :) :)

Hoe is het met de rest van de dames ?

Nou als we vandaag geen 600 redden met dit slechte weer, eet ik mijn schoen op :) :) ;)

zo maar even boodschapjes doen dan hebben we dat weer binnen en dan lekker rustig dagje van maken.
    En dames nog bijzondere plannen voor het weekend behalve dat we allemaal willen bevallen. ;)

Groetjes Sonja

5. Ranjeewha18

mamma van ryan.. veel op en neer springen heh.. misschin helpt het

6. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    nou, nog maar 8 pagina's tot de 600.
    Dat moeten we wel redden ;)
    Of we moeten spontaan allemaal tegelijk gaan bevallen :p

Geen plannen voor het weekend hier Sonja.
    Jij hebt een bruiloft vanavond las ik.
    Gezellie joh :)
    wens je alvast veel plezier toe voor het geval ik het vergeet ;)

7. Niet meer actief

@ranje: Nee dat niet echt maar ik wordt wel vaak nagestaard en je hoort ze denken: die is nog jong!

@madelief: nu je het zegt ;) Ik was ook een makkelijk kind :) Hoop dat ze het van mij overneemt haha

8. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    hahaha hoop het, ze slaapt nog steeds.........

9. Niet meer actief

10. Ranjeewha18

wat is het stil.. jullie zijn toch niet aan het bevallen heh..
    naja mag wel hoor.., als jullie maar wel blijven kletsen hiero.. strax in zit ik me uppiej! hihih
    ga ik in me eentje de 700 of de 800 halen hihih

11. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Ranjee -> hier geen beginnende bevalling hoor! ;) Was me gewoon effe lekker douchen en aankleden. Gaan zo nog effe de stad in, even eropuit... Hopelijk blijf je niet teveel last houden van je rug... Lekker vervelend kwaaltje!

@ Laura -> ik ben bijna 24 maar ik zie er heel jong uit en ik word werkelijk bijna overal nagekeken! Ik trek me er niks van aan, maar soms als ik mijn dagje niet heb zou ik het liefste er meteen wat van willen zeggen!

@ Es -> Lekker dat de kleine al zo gemakkelijk is! ;)

@ Sonja -> veel plezier alvast vanavond! Flink de voetjes van de vloer en vannacht bevallen... Hihi! Je zei ook dat de CTG aangaf dat de weeen om de 8 a 10 min kwamen... Ik heb vorige week 4 CTG's en deze week 2 CTG's gehad... En elke CTG had ik dat ook, elke keer om rond de 10 minuten had ik weer een behoorlijke piek! Maar ja buiten dat schiet het hier ook niet op...

12. Angelaa

Angelaa Actief lid

20 jun 2006
    337
    32
    28
    Mogguh dames

Caithlin van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie meiden, geniet er maar lekker van.
    Ik ben sinds gister ook wat slijm aan het verliezen. Niet echt veel, maar iedere keer een beete. Kan dit de slijmprop zijn (een begin)?
    Ik ga nu douchen want ik ga weer naar het ziekenhuis om mijn moeder op te zoeken, die ligt nog steeds in het ziekenhuis. Gaat gelukkig wel iets beter met haar.
    Fijne dag.

LIEFS Angelaa

13. Ranjeewha18

haha minimuisje... naja we lopen wel een beetjuh gelijk op heh...
    hahaha ga zo ook lkkr naar de stad heen en weer misschien helpt het...
    veel lopen..
    succes... in de stad

laura ooh gelukkig,,,. ze kijken je idd raar aan.., vind het wel grappig.. in de stad..
    vooral de jongens kijken veel hahahah..! en schrikken zich te ´pletter´hahah achja..!

14. Ranjeewha18

fijn dat het al wat beter gaat met je mams! jij ook een fijne dag..
    hier zijn we ookal bezig met de maandverbandjes.. want inlegkruisje helpen niet meer tegen al dat slijm

15. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    CAithlin van harte gefeliciteerd met je meiden!
    Hopelijk heb je een prachtige kraamtijd ;)

Dames ik ben vannacht begonnen met het verliezen van mijn slijmprop :) Wat een ranzige smurrie is dat zeg :rolleyes:

Hoe dan ook dat geeft me nu dan toch weer een beetje hoop dat het misschien toch nog gaat gebeuren voor dinsdag/woensdag, maar ja ik weet ook dat sommigen van jullie die prop al weken geleden zijn verloren.......

Nou ik ga jullie voorbeeld volgen en ook ff lopen ;)

Fijn weekend allemaal :D

16. Niet meer actief

nou ik ben net weer terug van een stukje wandelen.. het valt me zo zwaar... krijg nu ook aldoor last van me onderrug..

Maar heb met me kleintje afgesproken dat ze vandaag of morgen komt.. ze gaf me een duidelijk signaal toen ik dat zei hahaha

17. hardloper

hardloper Niet meer actief

@kiowa, hij zegt tolkien :) , nee hoor zegt ie, hij zou t niet weten. ik trouwens ook niet. ik lees meer in vlagen en themas. laatst bezig met geloofsboeken, maar sinds ik best zwanger ben ligt dat stil. heb niet echt meer de rust om zoiets door te werken... baby heeft de hik. :)

@mama van ryan, glij dan maar niet uit over het vruchtwater, ik zie iedereen al glibberen en gaan :) en pas op, anders stop ik met posten, dat zijn toch wel dingen die ik mee wil maken :) heb je lekkere schoenen? :) trouwens, het is meestal wel rustiger in weekend... veel plezier vanavond

@ranjeewha, als dat lukt sluiten ze je volgens mij op, 200 pagina's in je eentje, dat zijn 3000 berichtjes. :) och, is weer eens wat anders dan in jezelf praten :)

@angela, wat fijn dat het wat beter gaat met je moeder, die wil natuurlijk niets missen straks :D

jeetje, wat een ranzige bende zeg, die prop, waarom is het niet gewoon plop, klaar? ik lek me het apezuur. nou ik ga niet wandelen, want dat kan ik niet, dus ga maar weer verder met de was. kinderkamer is trouwens wel gedweild, en toen heeft mirre het raam ook nog maar gedweild, dus ik moet zo nog maar wel even lappen. :D
    en het eerste kaartje is een feit! daar is mijn man nu mee bezig :D

groetjes, lidwina

18. Niet meer actief

Ja vervelend het dat het niet in 1x eruit komt.. Nou ik ben er nu wel vanaf volgens mij.. gelukkig maar :D Ik hoop alleen dat het een teken is dat het niet lang meer duurt...

Hoe zit het bij jou eruit? helder of niet?

19. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Caithlin van harte meid! Jennifer en Yasmine, mooie namen en apart hoor, geniet er lekker van!

Meiden echt.. die 600 pagina's redden we/jullie heus wel hoor. :-k hmm klinkt ook lekker opbeurend haha. Ik hoop van harte dat iedereen hier is bevallen vóór de 600 pagina's, dat klinkt beter toch? :oops: ;)

20. Niet meer actief

hihi ja dat klinkt goed :D

Hoe is het met justin?

Deel Deze Pagina