Lief dat je dat vraagt Lauraatje. Met Justin gaat t gelukkig al aan de beterende hand. T is zo sneu om m zo benauwd en verkouden te zien. Nu heb ik t.. bah.. Maar t kon ook eigenlijk niet uitblijven he die verkoudheid. Justin groeit echt met de week, zelfs ík zie t (en ik kijk als t ff kan elke seconde in de wieg hahaha). Ook heb ik nog steeds hoofdpijn, grr. Weet eigenlijk niet goed wie ik hiervoor moet bellen; de huisarts? de vk? of gewoon zelf bv een masseur oid bellen?
Wel fijn dat het beter gaat met Justin maar jammer dat jij er nou mee zit Ik zou even je huisarts bellen als ik jou was Ik kan me heel goed voorstellen dat je je ogen niet van je kereltje kan afhouden.. het lijkt me ook zo bijzonder.. ik vind het nog onwerkelijk hoor maar binnen 3 week heb ik toch ook mijn kindje
Ik ben ook weer terug uit de stad! Maar auw auw auw wat een kwellerij! Heb vanaf dat ik daar liep constant ongi-gevoel en nu nog steeds... Pff! Moet er wat voor over hebben, maar ja zo gaat de dag wel wat sneller als we even eruit zijn geweest! @ Anniek -> inderdaad zeg, dat ging snel met je buikje... Plop en weg is die! @ Patroeschka -> gelukkig gaat het al beter met Justin, en kan me voorstellen dat t sneu is om te zien, nu al ziekjes! Ik zou ook even de ha bellen... @ Lilly -> Joehoe de slijmprop aan het verliezen! Toch weer een tekentje! En jij ook een fijn weekend!
Hey allemaal, Alles goed hier?Heb niet alles teruggelezen, maar volgens mij zijn er opt moment geen meiden aant weeën wegpuffen hè? Caithlin en Jeroen: van harte met de meiden, geniet ervan!! (Denk niet dat ik vant weekend nog gezelschap kom houden op de kraamkamer, tis hier verdacht rustig in mijn buik!) Heb vandaag wel ineens ontzettende poetsdrang. Had Dettol gekocht voor de kraamhulp straks, maar ik heb hem zelf maar aangebroken...toiletten, deuren etc...hele huis ruikt ernaar, whahaha! Ik weet dat er meiden zijn hier die behoorlijk overtijd lopen, dus ik moet eigenlijk niet zeuren met mijn 38 weken, maar ik wil zooooooooooooooo graag bevallen, mag al een week of 6 nix meer, de enige momenten dat ik onder de mensen kom, is in het ziekenhuis, op de controles en verder alleen maar thuis zitten, nix doen!(mag nix meer ivm hoge bloeddruk..) Heb het gehad!Maar ja, als ik dan denk aan het ukkie in mijn buik, die dus nog wel veilig zit daar voel ik me ook wel weer schuldig. Hebben jullie dat ook?Of mag je eigenlijk gewoon wel legitiem zat zijn van het zwanger zijn? Zo...ff geklaagd, nu kan ik er weer ff tegen. Fijne dag allemaal, liefs Emma
Hier is hij weer: het laatst gepost lijstje! debje 26 laatst gepost: 6 mrt. 2007 Linda10280 laatst gepost: 6 mrt. 2007 (bevallen) Marian79 laatst gepost: 7 mrt. 2007 (bevallen) Mandy1 laatst gepost: 7 mrt. 2007 Timiris laatst gepost: 7 mrt. 2007 Jodi laatst gepost: 7 mrt. 2007 (bevallen) Marijke76 laatst gepost: 9 mrt. 2007 (bevallen) mammatje laatst gepost: 9 mrt. 2007 (bevallen) Leonietje24 laatst gepost:10 mrt. 2007 Sharon laatst gepost: 10 mrt. 2007 Mariska de Bree laatst gepost: 10 mrt. 2007 (bevallen) Diana82 laatst gepost:10 mrt. 2007 (bevallen) Cynthia85 laatst gepost: 11 mrt. 2007 Veertje1979 laatst gepost: 12 mrt. 2007 Cleo laatst gepost: 12 mrt. 2007 Mieke laatst gepost: 13 mrt. 2007 (bevallen) Roba77 laatst gepost: 15 mrt. 2007 Alkievalkie laatst gepost: 15 mrt. 2007 (bevallen) Madelief laatst gepost: 16 mrt. 2007 (bevallen) Fenniet23 laatst gepost: 16 mrt. 2007 Sweetpee laatst gepost: 16 mrt. 2007 (bevallen) Caithlin79 laatst gepost: 16 mrt. 2007 (bevallen) Mandytjuh laatst gepost: 16 mrt. 2007 (bevallen) Linda83 laatst gepost:16 mrt. 2007 Bar laatst gepost: 16 mrt. 2007 (bevallen) MSU laatst gepost: 16 mrt. 2007 Emmaatje laatst gepost: 17 mrt. 2007 Patroeschka laatst gepost: 17 mrt. 2007 (bevallen) Jolanda1976 laatst gepost: 17 mrt. 2007 Anniek laatst gepost: 17 mrt. 2007 (bevallen) nancy74 laatst gepost: 17 mrt. 2007 Angelaa laatst gepost: 17 mrt. 2007 Ranjeewha18 laatst gepost: 17 mrt. 2007 Carla1980 laatst gepost: 17 mrt. 2007 (bevallen) Minimuisje laatst gepost: 17 mrt. 2007 Lauraatje laatst gepost: 17 mrt. 2007 guppienl laatst gepost: 17 mrt. 2007 Lilly laatst gepost: 17 mrt. 2007 Mama van Ryan laatst gepost:17 mrt. 2007 Kiowa laatst gepost: 17 mrt. 2007 Biancaaa laatst gepost: 17 mrt. 2007 timiris, niet meer online vanaf 7-3 en zou gestript worden... sharon, niet meer online vanaf 10-3 maar pc in de maak veertje, niet meer online vanaf 12-3 moest naar zh, ivm hoge bloeddruk. moest ze blijven? cleo, niet meer online vanaf 12-3, kreeg de 13e een keizersnee! groetjes, lidwina
Sharon heb ik gisteren nog op msn gesproken, ze is op 12 maart bevallen, maar dat zou ze vast snel zelf wel komen posten
@ Emma -> Er is momenteel zover ik weet niemand aan het puffen op dit moment nee En het zat zijn, heel normaal toch, je mag al een week of 6 niks en dat is ook al een hele tijd! Ik had er ook al genoeg van toen ik de 37 weken grens bereikt had! Dacht vanaf toen alleen maar eraan dat hij geboren mocht worden! Dus ik vind zeker dat je het zwanger zijn zat mag zijn hoor! Hij of zij komt toch wanneer hij of zij er klaar voor is dus hoe erg we ook hopen of het zat zijn, werkt toch niet mee (helaas!)
@ Minimuisje : Gelukkig maar...iedereen heeft van die goedbedoelde commentaren:"Tsja, de laatste loodjes meid he" / "Hoe lang MOET je nog?"/ "Hoe dan ook, het duurt nu écht niet lang meer" etc... En als ik dan sjagrijnig reageer zeggen ze ook nog: "Hormonen hè!" Whahahaha, als je me gek wilt hebben! Tis wel rustig hier vandaag...iedereen aan het shoppen?Of stiekum aan het bevallen...las gister nog dat er in het weekend gemiddeld meer bevallingen zijn, omdat vrouwen dan ontspannerer (?) zijn omdat manlief dan thuis is.Toch grappig, hoe de natuur werkt he. @ Lauraatje: van de week heb ik ook een goed gesprek gehad met uk, maar volgens mij issie nu al net zo eigenwijs als zijn vader, want hij zit nog steeds in mijn buik Misschien moet paps hem zelf ff toespreken @ Guppie: ook al last van nesteldrang en schoonmaakwoede?
nou ik heb met mijn vriend en de baby afsproken dat ik morgen om 15.00 beval.. het staat al op de kalender
Whahaha, ik hoop het voor je meid! Mijn zus en ik hebben (zonder dat we het van elkaar wisten) gedroomd dat ik op 21 maart beval!
LAURA en MIRANDA hihi jah idd ben er super trots op! hihi me BUIKFOTO hihi en dat 11dgn na de bevalling! nog 4 kg en zit weer op me gewicht voor ik zwanger werd! hihi heti s wel nog blubber hoor! hihi
minimuisje, bedankt voor de mededeling over sharon. ik heb het al veranderd op de lijstjes. lauraatje, op wat voor kalender staat het? een gewone weekkalender of heb je het alvast op de verjaardagskalender gezet? hoe dan ook, we duimen morgen om half drie voor je en verwachten om vijf over drie een berichtje hoe het is gegaan. en wat voor bubbelgame? emmaatje, wat apart dat je zus en jij over dezelfde datum hebben gedroomd. zou het waar zijn? anniek, fijn te horen dat het goed gaat daar. ennuh, blubber? da's logisch toch? de huid veert niet zo snel terug hoor. groetjes, lidwina
@lidwina: haha nee nog wel op een gewone kalender Ja op www.spele.nl en dan puzzelgames en dan bubbelgame en dan bubllez... je speelt dan tegen een ander en je moet als eerste het veld leeg hebben..dan krijg je de punten van de ander ook en anders niet maar het veld moet wel leeg anders ga je niet naar het volgende level... oh wat doe ik nou.. nu raken jullie ook verslaafd
@lauraatje, ik kan me voorstellen dat het verslavend is, heb het een half uurtje geprobeerd en vond het leuk. groetjes, Didier (man van lidwina)