Nee, ik niet. ik heb een level niet gehaald, toen stopte ik. ik denk trouwens sowieso dat vrouwen beter zijn in zulke spelletjes. groetjes, Didier
ja ik kan heel snel verslaafd zijn aan de meest simpele spelletjes.. maar goed zo gaat de tijd wat sneller
ik voel me niet zo lekker. gewoon een beetje pijn in mijn bekken en in mijn rug, ik heb de neiging om in bed te gaan liggen, maar dan komen de meisjes ook naar boven. ik heb geen weeën ofzo, ben niet aan het bevallen, maar het wordt me gewoon even teveel. ik ben ook nog van onder en van boven lek. ik word gek van mijn meisjes terwijl die gewoon lekker aan het spelen zijn. ik hoop dat jullie allemaal een betere dag hebben of aan het bevallen zijn. groetjes, lidwina p.s. het schiet niet echt op met de 600 op deze manier!
hoi Lidwina, Vervelend he dat je je niet lekker voelt. Helemaal moeilijk omdat je natuurlijk al kindjes hebt rondlopen Voel me ook niet lekker. Veel pijn in mijn blaas en onderin m'n buik. heb ook veel slaap. Geluk is dat ik kan gaan liggen wanneer ik wil Maar als ik dat doe dan kom ik de hele dag m'n bed niet uit vrees ik Direct ff lekker eten ( lasanja ) En dan lekker voor de tv hangen en vroeg naar bed Sterkte Lidwina! Hoop dat je je snel wat beter gaat voelen ( of gaat bevallen ) Groetjes Kiowa
Waar is Fenniet23 trouwens? die heeft vandaag nog niet gepost en is anders altijd van de partij. ook Linda83 heb ik nog niet gezien of MSU groetjes, lidwina
hoi allemaal dylan is geboren op 12 maart om 11.51 hij is 53 cm en weegt 3650 gram, ben in het ziekenhuis moeten gaan bevallen. heb 4 dagen rond gelopen met hevige ween. ze hebben we infuus gegeven op 11 maart om de ween heftiger te maken. mijn vliezen waren zondag gebroken om 12.00. ik ben wel ingeknipt heb flink wat hechtingen inwendig en uitwendig. het inknippen deed helemaal geen pijn. heb alleen nu last van de hechtingen. we moesten wel 2 dagen in het ziekenhuis blijven. mijn pols was veel ste hoog en dylan was wat geel. nou ik ga weer ik ga even liggen. voor de gene die nog moeten bevallen veel succes groetjes
sharon, gefeliciteerd met Dylan!!! heb de lijstjes al veranderd: 03-03 Mandytjuh geboren-->> Danio 15-03 03-03 Tamara geboren-->> Nizhoni 24-02 04-03 Patroeshka geboren-->> Justin 28-02 07-03 Lilly jongen 07-03 Mariska de Bree geboren-->> Danischa 05-03 08-03 Sharon geboren-->> Dylan 12-03 09-03 Veertje1979 meisje 09-03 Linda10280 geboren-->> Jayden 28-02 09-03 mamma carola geboren-->> Demy 25-02 09-03 Ranjeewha18 jongen 11-03 Minimuisje jongen 12-03 Marian79 geboren-->>Martijn&Lotte 14-02 12-03 Mieke geboren-->> dylana-joy 05-03 12-03 Timiris Meisje 13-03 Madelief geboren-->> laura -->> 09-03 13-03 Jalea geboren-->> wonder 19-02 13-03 debje 26 jongen 14-03 Anniek geboren-->>Kyana 05-03 14-03 Mama van Ryan Meisje 14-03 mammatje geboren -->> daimy 09-03 15-03 Marijke geboren-->> Stijn 01-03 15-03 Jodi geboren-->> Marije, 12-02 17-03 guppienl jongen 18-03 Sweetpee geboren -->> Fayley 14-03 18-03 Diana82 geboren -->> valentijn 08-03 18-03 Carla geboren -->> Kyra 03-03 18-03 Bar geboren-->> Daisy 03-03 20-03 Roba77 verrassing 20-03 Cleo verrassing 13 mrt keizersnee! 20-03 Fenniet23 verrassing 21-03 nancy74 verrassing 23-03 MSU verrassing 24-03 Kiowa jongen 24-03 Lauraatje Meisje 25-03 Leonie jongen 26-03 Jolanda1976 meisje 27-03 Alkievalkie geboren-->> Fenja 23-02 27-03 Angelaa verrassing 28-03 Mandy1 (esther) verrassing 28-03 Biancaaa verrassing 29-03 Linda(83)jongen 30-03 Caithlin79 geboren -->>Jennifer en Yasmine 16-03 30-03 Emmaatje jongen 31-03 Toys verrassing 31-03 Cynthia85 jongen tot nu toe geboren: 15 meisjes 8 jongens verwacht: nog 10 jongens, nog 4 meisjes, en nog 9 verrassingen groetjes, lidwina
Sharon gefeliciteerd met zoontje Dylan Guppien en kiowa hoop dat jullie snel wat beter voelen, en het is inderdaad lastig als je al kindjes hebt lopen, dan kun je toch niet de rust en alles krijgen die je wilt, ze zijn zo lief maar je kan eigenlijk niks hebben. Ik ga vast afsluiten even mijn zoontje verzorgen voordat Oma en Opa komen oppassen nouja spelen het houdt ze jong En dan even zelf opfrissen en opmaken en omkleden en dan ga ik maar eens een dansje wagen op de bruiloft. Iedereen fijne avond en tot morgen en slaap lekker alvast en degene die gaan bevallen vast heel veel sterkte en succes.
Gefelciteerd Sharon! He Lidwina, niet jouw dag dus DAt gevoel had ik gisteren ook, en ik kan je zeggen dat het beter KAN worden. Vandaag voel ik me ondanks erge bekkenpijn toch een stuk beter. Gisteren kon ik alleen maar hangen, janken en slapen....... Ik hoop dat jij morgen ook weer een betere dag zult hebben, en voor nu, geef er maar lekker aan toe joh. Kun je je meisjes niet uitleggen dat mama zich niet zo lekker voelt? En Kiowa, ook al niet lekker Hoop niet dat je een blaasontsteking hebt... Enne mmmm, op de bank hangen en op tijd naar bed klinkt niet vervelend....heb een nieuw boek gescoord vanmiddag in de stad dus lekker onder de wol en lezen morgen. TENZIJ.... de baby komt natuurlijk. OOOOOOOOO, ik had me zo voorgenomen niet meer te hopen op een thuisbevalling, ben zo bang dat ik dan heel erg teleurgesteld zal zijn als ik toch naar het ziekenhuis moet..... Maar nu die slijmprop er uit is, en ik heb de hele tijd zo'n weeeg gevoel in mijn onderbuik en ik ben heel rustig en in mezelf.... en relaxter/vrolijker dan ik in weken geweest ben....dan ga ik toch denken.......zou het een teken zijn..... : : : [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<
ik heb nu ook ff een dipje.. last van me rug en af en toe harde buik... en verder wil ik gewoon graag bevallen.. maar ja heb het niet voor het zeggen
Sharon -> Nogmaals gefeliciteerd met Dylan! @ Lilly -> Ik hoop het echt voor je dat het doorzet! [-o< Ik kom net uit mijn bedje gerold... Was even een filmpje gaan kijken in bed en even een uurtje geslapen, voelde me vanmiddag ook al niet zo lekker ineens... Maar gelukkig nu alweer ietsjes beter En pagina 600 word moeilijk... Weekenden zijn altijd rustiger! Maar ja we kunnen 't proberen!
Lauraatje......tja graag bevallen willen we allemaal geloof ik Enne nee, voor het zeggen hebben we het niet, als dat zo was dan had ik mijn zoontje al 2 weken bij me gehad hoor, oh ja! Begrijp je gevoel wel hoor, wachten kan zoooooooooo lang duren....... Minimuis, hoop dat het voor jou nou ook eens een keertje doorzet Dat we elkaar morgen of maandag kunnen feliciteren, het word ##%^&%* :c: &$^#$#% toch wel een keertje tijd he Nou ik ga zo ff een douche pakken, heb zo'n pijn in mijn rug en dan lekker Bridget Jones kijken denk ik. Ken hem al maar toch leuk Als ik jullie niet meer zie een fijne avond en welteruste! En voor wie er gaan bevallen, HEEL VEEL SUCCES!
@Lilly : hoop echt dat je heeel snel bevalt meis Wat voor boek heb je gekocht? @Minimuisje: gelukkig voel je je wat beter Richard heeft paaseitjes gekocht dus zit me er een beetje erg misselijk aan te eten hihihihihi.