Geinig, mijn lief heet ook Richard Ik heb de nieuwe van Tess Gerritsen gekocht, medische thriller Kan ik echt van genieten
ja ik mag ook niet zeuren.. jullie zijn al overtijd... maar komt gewoon omdat ik nou aldoor zo'n pijn heb met lopen en die pijnlijke harde buiken.. maar het is voor een goed doel We hebben straks een mooi wondertje in onze armen!
JAAAAAAA, NOU zijn WIJ eens een keer aan de beurt hoor! (mijn naam staat ook zo zielug boven in dat lijstje met al die geboren beebs erboven en eronder ) Ga mijn knulletje even streng toespreken onder de douche En als dat niet werkt dan moet de man toch aan de slag vanavond, al is het nog zo'n gedoe, haha
'zeuren' mag hier altijd hoor! Ik was er met 38 weken ook af en toe al helemaal klaar mee, en het is ook niet leuk als je veel klachten hebt! Dus schrijf het maar lekker van je af hoor! Nou nu ga ik ECHT douchen, haha (ow, mijn vriendin meld zich op msn.......hihi)
idd Lilly en Minimuisje jullie zijn nu aan de beurt! Dat moet gewoon! Hihihihi wat toevallig Lilly dat jouw lief ook Richard heet Wij gaan ff met de honden lopen ( jaja lukt me sinds een weekje om weer kleine stukjes te lopen ) En dan ga ik lekker douchen en dan duik ik zo m'n bedje in Ben vandaag trouwens enorm verslaafd aan thee geen kruidenthee maar gewone thee met suiker. Jammie wel raar dat het opeens zo opkomt die zin in thee hihihihi Welterusten iedereen! Hopen dat de wind de ooievaars in de juiste richting blaast
hallo dames.. wat een dag zeg... kreeg behoorlijke steken in de stad..Achjah... mja... ppff kindje mag best komen hoor maar ga nergens meer op [-o<.... ik zeg ook nu tegen iedereen dat zondag de dag is dat ik echt mijn kindje in mijn handjes heb,! lidwinda..., njah ik ben al behoorljk gek aan het worden hoor,! WIL MIJN KIND en SHARON FEFELICITEERD MET JE ZOONTJE..! veel plezier vanaafdames
tja,kiowa, kan je soms zo hebben, denk dat ik shoarma wil maar heb geen tomaat. gaat al wel weer beter hoor, meisjes zijn naar bed, dan krijg ik hopeljik een beetje rust... ooooohhh, paaseitjes... ikke ook hebben! veel plezier vanavond, mama van ryan tja lilly, denk dat ik gewoon te veel doe, en nog steeds niet de dingen waar ik s'nacht van wakker lig (administratie ) nu loopt mijn hoofd over, en mijn lijf protesteerd. nou ja, nog maar even. ik zal voor je duimen [-o< welkom bij de dipclub laura, dippen we gewoon gezellig samen en af en toe spuien doen we allemaal hoor, al zitten we 10 weken ervoor! mag! ranjeewha, ik hoop het voor je.
vind het trouwens behoorlijk ingewikkeld worden. vorige keren braken mijn vliezen, en verder weet ik het niet meer zo goed. nu zit iedereen hier zo te rommelen dat ik eigenlijk niet meer weet wat nou wat is, en wanneer ik nou begin en ik ben gewoon bang dat ik denk dat ik begin en dat het echt niet zo is, en dat ik gewoon mezelf voor de gek houd. en dus heb ik besloten om niet te beginnen, maar gewoon te wachten tot ik persweeen heb, want die begrijp ik tenminste...ik vind mijn lijf gewoon zo ingewikkeld en niet te volgen. er is gewoon helemaal niets logisch aan dat hele bevalgedoe! is gewoon niet wiskundig verantwoord! is het nog te volgen? geef mij maar een goede logiquiz groetjes, lidwina
Net belde mijn zus "uit belangstelling" zei ze al gelijk... Ze vroeg hoe het ging en hoe het dadelijk verder moest. Nu ik dus uitgelegd dat ik maandag gestript word en dat ik daarna een afspraak krijg voor ingeleid te worden. Gelijk kwam als antwoord: En stel je krijgt te horen dat je de 23e ingeleid kan worden doe je dat dan? (dan is haar vriend jarig) Antwoorde ik gelijk met ja! Hoe eerder hoe liever... Daar kreeg ik me toch commetaar op Ik snap dat haar vriend jarig is, maar snapt ze dan ook niet dat ik gewoon heel graag wil bevallen? Ze vond het onzin als ik dan ja zou zeggen en niet zou wachten tot na het weekend dan! Misschien allemaal weer stress om niks, maar ja de kleine kan ook uit zijn eigen op de 23e komen... Ik zit zelf ook met mijn eigen verjaardag, maandag word ik gestript en dinsdag ben ik jarig dus als het strippen effect zou hebben dan heb ik hele grote kans dat ik op mijn eigen verjaardag beval... Nou dat maakt mij echt helemaal niks uit! Ben gewoon klaar met het zwanger zijn! Ben ik dan egoistisch? Ik ben sowieso al onzeker en ben gewoon blij als ik dadelijk een gezond mannetje in mijn armen heb... Ik kan er gewoon niet tegen dat er alleen maar aan haar eigen word gedacht, zoals altijd! Toen ik net mijn moeder erover opbelde zei mijn moeder gelijk: als jij de 23e ingeleid kan worden dan ga jij voor de 23e! Als het echt zo zou zijn, dan zou ik heus wel vragen of het niet de 22e kan, maar ik vind dan het verschil tussen de 23e of na het weekend de 26e wel weer groot... Of zie ik het nu verkeerd? Weer gewoon weer stress om iets wat nog helemaal niks van zeker is! Grrrrrrr
nou ja wat ontzettend *&(^* is ze nou gek! jij bevalt wanneer dat jou bevalt! ga nou gauw fietsen zeg! toen ik zwanger was van mijn eerste zat ik ook met verjaardagen van broers en familie en mij, op het laatst vond ik eigenlijk alleen de mijne nog onhandig, maar och, als het maar komt. waar bemoeit ze zich mee! jij bent niet egoistisch! en succes met bevallen op de 23e sorry mischien heftige reactie van mij, mijn man wind zich er ook al over op probeer het van je af te zetten, je hebt nu zeker geen behoefte aan zulke dingen. knuffel, lidwina
hoi minimuisje, Ik vind dat je groot gelijk hebt hoor! Je zus moet niet zo zeuren Idd je kleintje kan ook uit zichzelf op de 23ste geboren worden. En wat is daar nou mis mee dan? Zo erg is dat toch niet? Hij heeftt toch geen patent op die datum Dus als ze zeggen de 23ste, : gelijk JA zeggen
Thanks voor de snelle reacties! Ik had het er net ook nog met mijn vriend over en we hadden allebei zoiets van als ze aan ons vragen of de 23e goed is gaan we gewoon voor de 23e! En inderdaad, zo'n ramp is dat toch niet, 2 verjaardagen op 1 dag? Door de reacties voel ik me wel weer gelijk beter! Danke dames! Jullie zijn top!
minimuisje...., GEWOON doen! en nee jij bent niet ego.. zoals ik het zie is het net andersom..., mja dat ben ik! dus als jij 23 je kindje in je armen kan krijgen gewoon doen meid!