Maart 2007 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door susanne1979, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Haha ja lidwina... Verklaar... Haha, volgens mij ben je de enige echte nu ;)

2. hardloper

hardloper Niet meer actief

nou ja, ik ben bang. dus heb ik bedacht dat zwanger zijn minder erg is dan bevallen. :(

groetjes, lidwina

3. Niet meer actief

@miranda: idd gewoon doen!

@lidwina: meid alles komt goed! mischien dat ik er wat makkelijk tegen aan kijk omdat ik eigenlijk niet weet wat ik moet verwachten maar je kleintje hebben is natuurlijk leukerder dan zwanger zijn..

Maar meiden ik ga mijn bedje opzoeken want dikke kans dat ik vanacht weer wakker ligt met voorweeën.. weltrusten en hopelijk zijn jullie allemaal bevallen morgen hihihi

4. hardloper

ik ga ook naar bed. ben moe en het zat.

groetjes, lidwina

5. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    CAITHLIN GEFELICITEERD MET JE 2 MEISJES SUPER !!!

SHARON GEFELICITEERD MET JE ZOON !!!!

Hallo hier ff een berichtje van mij...
    ik ben jullie nog mijn bevallings verhaal schuldig dus hier komt ie.
    nou zoals jullie weten moest ik donderdag om 11:45 bij de VK zijn eenmaal daar en dood zenuwachtig moest ik nog wachten tot 12:15 want ze liep behoorlijk uit...
    nou eerst buik kijken voelen bla bla bla en toen mijn bloeddruk! nou daar komt ie die was 141/101 :confused: nog een x meten en toen kwam hij op 141/98 pfff
    nou toen moest ze ook nog bellen of ze me wel mocht strippen
    ik moest eerst nog een x bloeddruk meten dus moest ik in de wachtkamer zitten en er ging een echtpaar tussen door voor controle!
    nou na een half uur was ik weer aan de beurt en hij was weer 135/98 dus moest ik maar weer rondje zh maken en werd dus niet gestript :(
    nou weer op na het zh alles was rendabel en mocht gewoon na huis...
    onder tussen was het half 4 en moest de vk weer bellen om door te geven van hoe of wat...
    ik moest om half 5 langs komen dan werd ik eindelijk gestript :D
    nou 5 u was ik pas aan de beurt en eindelijk was het dan zo ver ze zei je heb wel wat ontsluiting maar dat zegt niet veel want de weeen moeten doorzetten..
    nou ik nog na de winkel boodschappen gedaan... nog steeds niets geen weeen niks
    eenmaal thuis nog eten gemaakt kreeg nog visite en ondertussen begon het wel wat te rommelen maar daar liep ik al paar dagen geleden ook mee dus nee had niet het idee dat het iets zou zijn...
    ff gedouched en daarna na bed gegaan om 22:36 knapte mijn vliezen en moest nodug plassen mee dat ik plas krijg ik gelijk mijn eerste echte wee en gelijk om de 2 min...
    wolf kwam ff kijken hij vond me stil hihihi.
    ik kon niet eens meer praten van de weeen
    gelijk de vk gebeld en was binnen 10 min hier.
    ze keek hoeveel cm ontsluiting en had al 8cm ontsluiting :confused: en natuurlijk mocht ik niet meer na het ZH om te bevallen gelijk alles klaar gezet voor de bevalling...
    toen ze gevoeld had kreeg ik gelijk persdrang en ik mocht gelijk mijn best doen nou na de 2e persdrang was hij er !
    ik ben niet uitgescheurd of in geknipt niks!
    ze stond er verbaast van dat ik hem er zo makkelijk eruit kreeg hihihih :oops:
    dus al met al een snelle bevalling
    wolf moest trouwens weer assisteren, want ook dit keer was de kraamhulp nog niet aanwezig :)
    Danio heeft wel zijn sleutelbeentje gebroken omdat hij er niet snel genoeg door kwam ondanks dat ik maar 2 keer heb moeten persen.
    ook is hij erg miselijk geweest, maar dat is nu over gelukkig.
    verder verloopt borst voeding nog niet helemaal omdat ik een vlakke tepel heb kan hij niet goed toehappen en dat betekend dat ik nu al tepel kloven heb en erg gevoelige tepelhof heb pffff vooral als hij niet door drinkt :cry:
    maar voor de rest gaat het hier goed ik voel me ook goed alleen beetje moe omdat we veel heel veel aanloop hebben, ondanks dat we op het kaartje hebben gezet dat ze van te voren moeten bellen... maar goed wat we hebben gehad hebben we gehad niet waar?
    nou mijn verhaal is veel te lang geworden ik ga stoppen ( heb dit in 3 fases getypt druk druk druk hier thuis :D :) :p )

nou ik kom weer zo snel mogelijk kijken hier...
    veel liefs van mij en natuurlijk Danio

6. Niet meer actief

@mandy: wauw wat een verhaal! Toch wel fijn dat het allemaal zo vlot is gegaan.. tenminste lijkt mij dan he ;) Nou geniet van je ventje.. het is echt een schatje om te zien :D

Zoals je ziet aan de tijd heb ik weer één van mijn standaard slapeloze nachten met voorweeën die erg onregelmatig komen :rolleyes: de ene keer heel pijnlijk andere keer heel licht... vreemd hoor :(

Nou ga wel ff verder met mijn bubbelgame verslaving :)

7. Niet meer actief

he verdorie :( ik zie dat we de 600 ook niet hebben gehaald.. nou ja ga het maar niet in me eentje doen want dan vallen jullie waarschijnlijk bij pagina 598 al in slaap :-#

8. Niet meer actief

en daar was ik alweer :rolleyes:

Volgens mij hebben jullie een betere nacht gehad als mij of jullie zijn allemaal bevallen :)

Ik heb een beetje een raar gevoel.. vanacht veel voorweeën gehad en weer een soort prop verloren alleen nu helder.. nu ook aldoor heldere afscheiding... ik hoop zo dat het vandaag gaat doorzetten [-o<

9. hardloper

jeetje mandy, dat was vlot, daar teken ik voor hoor! :D

hallo lauraatje, vandaag gaat het ons zeker lukken hoor, die 600... :D

niet zo'n bijster goede nacht gehad. af en toe voorweeen. vind ik maar niets. als ze niets doen hoef ik ze ook niet. net als met naweeen. zo'n onzin :( maar goed, kan er verder niets aan doen. :D verlies nog steeds bloed. maar mijn vliezen zijn nog heel, dus ga nog maar uit van mijn prop. zou wel aardig zijn als mijn kleintje wel af en toe zou schoppen ofzo, want door die zere buik voel ik m niet. :( ik heb bedacht dat ik vandaag maar erg rustig aan ga doen, dat scheelt misschien, en dan ga ik me maar weer vasthouden aan mijn tweede bevalling, want ik begin m toch weer te knijpen, mijn eerste ging niet goed, en daar ben ik telkens toch weer mee bezig. ik ga dus maar lekker op de bank kijken naar mege mindy en de badbrigade, alvoor het de beurt is van bambi enzo :)
    groetjes, lidwina

10. Niet meer actief

ah er is iemand wakker :D Goeiemorgen! Ik heb maar een paar uurtjes geslapen vannacht... Komen jou weeën ook met regelmaat of niet? Die van mij niet echt.. ik houd het bij hoeveel minuten er tussen zitten en het gaat een beetje zo:

11,10,10,15,7,6,10,7,6,8,6,6,13,8,14 enz :p

Maar ze doen nou niet echt heel zeer.. ik heb weleens van die dagen dat ze echt heel zeer doen...
    Het moet wel even doorzetten want het staat al genoteerd op de kalender haha

11. hardloper

met potlood? :) :D nee, geen regelmaat, maar ook elke keer anders, dan doen ze onwijs zeer, dan zijn ze gewoon vervelend. weet niet goed wat ik daar nou mee moet. baby was al ingedaald en alles, dus nut heeft t niet. mag van mij wel stoppen, of gewoon doorzetten. vind het wel moeilijk om de tijden bij te houden. gister gezocht op internet, en daar stond dat echte weeen minstens 1 min. duren, en oefenweeen maar 40 sec. maar ik weet ook niet precies vanaf waar je moet timen... tja, het blijft zelfs met de derde voor mij een onbegrijpelijke materie. :) nou, nog maar twee weken uiterlijk. alhoewel ze hadden gezecht me volgende week op gang te brengen ivm gewicht, maar dat moeten we nog maar zien... :)
    wat is het nog rustig hè, zouden we het met zijn tweeen ook redden tot 600? is maar 15 berichtjes per persoon, moet toch lukken :)

12. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goeiemorgennnn!

Hier redelijk nachtje gehad...

@ Mandy -> op die manier wil ik ook wel bevallen maandag nadat ik gestript word! :) Wat een vlotte bevalling zeg!

@ Laura -> er moet toch wel langzaam regelmaat in komen, anders red je dadelijk 15:00 uur niet om te bevallen :p Maar wel balen hoor zo'n nachten... Heel herkenbaar... Vermoeiend gewoon!

@ Lidwina -> kan me voorstellen dat je nu opziet tegen de bevalling als de 1e ook niet zo geweldig is gegaan... Blijft toch in je achterhoofd. En net als Laura zegt, ik zie ook niet op tegen de bevalling omdat ik ook niet weet wat me precies te wachten staat. Ik ben wel bang dat zodra het begint de angst toch een beetje toeslaat hoor!

13. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    :whistle: Jeejj de 41 weken gehaald! :whistle: Nog hooguit een week! :)

14. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Volgens mij kan iedereen beter uitgaan van de 42 weken, dan vallen de laatste weken ook niet zo zwaar met wachten hihi!

15. Niet meer actief

ja dat is eigenlijk ook beter... nou nog maximaal 15 dagen ;) :p

16. hardloper

@minimuisje, gefeliciteerd met je 41 weken! :)

hee, nu gaat het makkelijker, die 600. ieder nog maar 7 berichtjes! (met deze drie dan)

ik hoef nog maar 13 dagen! ;)

groetjes, lidwina

17. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

18. MSU

MSU Actief lid

21 jun 2006
    258
    0
    0
    Zo doet ik dat ook maar. yeah, nog maar drie weken. (max). Ik kan bijna niet wachten. Mijn schoonfamilie komt over drie weken uit Italie over en dat worden we lekker verwend met italiaans eten ed en een schoonzusje en schoonmoeder die alles weten van kleine kinderen ed. Heerlijk vooruitzicht (ook voor mijn vriend en zoontje van 3). Ik kan niet wachten. Kan ik me lekker focussen op mijn kinderen (ipv 1 : wat klinkt dat gezellig he?) terwijl ik mensen heb die mijn huishouden ed draaiende houden. Heerlijk! \:D/

19. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik was net bij de april-mama's effe gaan spieken, daar beginnen de rommelaars ook al op gang te komen! Wel grappig om te lezen... Zo zaten wij 2 weken voor maart ook al met de meeste hier!

20. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ MSU -> inderdaad een leuk vooruitzicht! Hopelijk is de kleine er dan ook een dikke week ofzo, zodat je tenminste al lekker een beetje op rust bent gekomen voordat ze komen!

Deel Deze Pagina