ik heb even een andere banner geplaatst, deze geeft tenminste aan hoeveel ik overtijd loop MSU, wat fijn voor je, zo'n schoonfamilie. geef mij er ook zo een. groetjes, lidwina
ik heb net even mijn bioritme gechekt, emotioneel kan niet lager, lichamelijk gaat gelukkig omhoog. ik weet niet wat ik nodig heb om te bevallen, maar ik hoop dat het laag is, anders wordt het pas april! ff gekeken hoe het bij de meisjes was, zat ook allebei op het dieptepunt. dat opent perspectieven! groetjes, lidwina p.s. mama van ryan, was de schoen lekker?
oh nee ik moet nog maximaal 20 dagen hmm ik ga 15.00 niet halen of er moet ineens heel wat gebeuren hahaha
Goedemorgen dames, Zozo bijna de 600, het schiet al op. Even een vraagje, gisteravond had ik veel witslijm verlies. Kan dat een gedeelte van mn slijnmprop zijn of is dat altijd een beetje bloederig?
Goedemorgen dames... Zo pff ben weer klaar met bijlezen heb niet overal op gereageerd maar ben wel weer helemaal bij Hier op zich wel lekker geslapen heb gewoon doorgeslapen tot 07.00 en daarna nog even tot 21:30 Heb wel weer last van pijn bij mn schaambot en loop daardoor nu echt als een omatje hoop toch dat de kleine snel komt want zie t niet zitten om nog 4 weken zo te lopen @Caithlin Gefeliciteerd met je 2 meiden!! @Sharon Gefeliciteerd met je zoontje @Lilly--->Beters ,wat fijn dat je kindje nu ook is ingedaald wel balen dat ze niet hebben kunnen strippen. @Ranjeewha -Voor jou ook snap best dat je teleurgesteld bent. @minimuisje Over het inleiden en dan de datum gewoon de 23e doen als dat zo uit komt..ik vind het helemaal niet egoistisch Snap niet hoe ze zo durven te reageren Gefeliciteerd (?)met je 41 wkn kan nu niet meer zo lang gaan duren. @lidwana Balen dat je tegen de bevalling opziet, maar je moet maar zo denken dat geen een bevalling hetzelfde is en een tweede vaak ook wat sneller gaat..Ikzelf had het vd week ook dat ik in bed lag en zat te denken van ..nou hier moet ik dus bevallen dan en dan allerlei situaties in je hoofd halen kreeg t er gewoon warm van haha dus dat doe ik ook maar niet meer. @mandythjuh Wat een verhaal dat heb je snel gedaan, en zo'n flinke jongen zonder scheur of knip en in 2 persweeen..dat doe je goed Wel zielig voor zn sleutelbeentje..hoe gaat t daar nu mee? @MSU Wat leuk dat je familie uit italie komt..dat belooft idd lekker eten @Lauraatje 15:00 is nog haalbaar hoor haha de trend bij het eerste kindje lijkt nu 3/3,5 uur te zijn Afgelopen maand al 4 voorbeelden van gehoord.. maar reken zelf ook op heel wat meer uurtjes hoor
nog maar 1 bladzijde...! behoorlijke klote nacht gehad.. 3 wakker geworden.. pfff.. en nog geen eens van voor weeen neejj de laptop van mijn vriend ging opeens aan.. het regende echt behoorlijk in Almere... bah.. en de wc trip hihih.. droomde ook best naar.. de moeder van me vriend was zwanger en beviel van een doodgeboren kindje... bah zeg! naja dames nog ff dan hebben we het doel bereikt hihih.. 600 pagina´s mandy lkkere bevalling hoor zo snel voor het gevoel dan
goedemorgen allemaal. Ben al een hele tijd wakker hoor Heb goed geslapen vanacht gelukkig Alleen zit er vandaag een beetje doorheen emotioneel Bah! Morgen weer voor mijn apk. Dit keer gaat m'n moeder mee. en heb er zo'n spijt van dat ik haar heb meegevraagd! BAH! Weet zeker dat ze dr eigen overal mee gaat bemoeien en op alle zusters en dokters daar commentaar gaat geven als het niet haar zin gaat. Pfffff............ heb zo de neiging om de afspraak voor morgen af te zeggen ! @Mandy: vlotte bevalling zeg! Wel zielig dat je uk zijn sleutelbeen heeft gebroken Sterkte iedereen die een slechte dag heeft
kiowa, zulke moeders ken ik. in mijn geval mijn schoonmoeder! die gaat dus ook nooit mee! (ik moet er niet aan denken) kan je niet zeggen dat ze zich nergens mee moet bemoeien en anders nooit meer mee mag? kan je vriend niet ook mee dat hij haar eruit kan gooien als het te erg wordt? sterkte meis en wie weet beval je vandaag, dan hoeft ze niet mee. groetjes, lidwina
hoi Lidwina, ja erg he zulke mensen pfff. Nee helaas mijn man kan niet mee. Daarom gaat mijn moeder mee. Vrijdag kregen we namelijk te horen dat ik maandag weer terug moest en in zo'n korte tijd kan hij geen vrij krijgen. Maar hij wil niet dat ik alleen ga ( stel dat ik weer een halve dag moet blijven en het hele ziekenhuis doormoet zoals vrijdag) dan heeft ie liever dat er iemand mee gaat. En ik heb alleen dan mijn meoder die met me mee kan gaan helaas Maar hij kan me wat want als dit nog 'n keer voorkomt dat ie niet mee kan dan ga ik echt wel alleen hoor! Is zoveel stress nu, alleen al als ik aan morgen denk pfff. Hihihi dat zei Richard ook : wie weet beval je wel vandaag en dan hoef je morgen niet Nou, laten we het hopen Zit me weer vol te eten aan choco eitjes Krijg er vreselijk het maagzuur van maar dat interesseerd me ff niet Maagzuur kan de boom in grrr
kiowa.. heerlijk he die verslavingen.. ik eet me rond aan doie snoephartjes maar die hand van mij blijft ze maar pakken hihih
zit ik hier een (voor)wee weg te zuchten, wil mijn dochter op dat moment limonade van mij, zegt mijn man: "nu even niet, mama is even aan het zuchten". gelukkig was de (voor)wee bijna weg. ik moest zo lachen... groetjes, lidwina
hihihihi ja verslavingen pfffff. Maar nu mag het he, we zijn zwanger Hahaha das een goeie van je man Lidwina Heerlijk van die dreuge opmerkingen!
oooohhhh, nog steeds jaloers! (choco-eitjes) groetjes, lidwina, die inmiddels 11 tickers op haar bureaublad heeft. over verslaving gesproken
zit ik nou al anderhalf uur op te wachten. telkens berichten tellen enzo. spannend hoor! groetjes, lidwina