pff heb echt een dipdagje... weer ontzettend weinig geslapen en dat gaat nu wel opbreken... Ik heb trouwens vannacht weer een slijmprop verloren. nu helder en verlies nu ook aldoor slijm... ik hoop dat het een goed teken is moet er niet aan denken nog 2 week zo slecht te slapen
Jeeeeejj toch nog gehaald! Haha! @ Ranjee -> wat een droom... Pfff! Ik heb hier ook op tafel choco-eitjes staan, maar heb er nog altijd geen zin in gehad eigenlijk... @ Kiowa -> dan maar hopen dat het morgen niet al te lang gaat duren in het zkh! Maar ja alleen gaan zou ik nu ook niet voor kiezen...
Goedemorgen! Hier een lekker uitgeslapen Lilly Was wel een teleurstelling om weer wakker te worden MET buik Minimuis, mijn lief en ik waren zwaar verontwaardigd over de reactie van je zus Laat ze lekker door de :c: zakken en beval lekker op de 23e, of eerder natuurlijk Over lekker eten.......ik zit hier aan de beschuit met VERSE AARDBEIEN! JAAHAAA, de eerste dit jaar. Heb er 2.50 euro voor moeten betalen maar dacht dat het na 42 weken zonder wijn/bier wel een keertje mocht, Meiden met dipjes, ik leef met jullie mee en begrijp het heel goed. Het is gewoon emotioneel en lichamelijk te veel van het goede zo af en toe Maar ik weiger dit weekend in een dip te raken..... Ik heb al van alles gedacht, dat het aan mij ligt, dat ik blijkbaar niet 'normaal' kan bevallen, dat er iets mis is met het bevallingsmechanisme dat niet helemaal goed is...... En ik schijt in mijn broek voor het inleiden maar ik heb besloten er niet meer over na te denken. Ga zo veel mogelijk de deur uit en klets lekker tegen mijn beebje in de buik, vertel hem hoe mooi het is buiten en dat ie niet weet wat ie mist Ga zo dus weer langs het ijsselmeer strompelen met man en hond en genieten van de zuinige zonnestraaltjes die hier nog door de wolken heen komen
Ik wil je niet ontmoedigen ofzo, maar ik slaap al dikke 3 weken nu zo slecht met veel last van voorweeen... En slijmverlies... Laatste dagen valt het gelukkig mee, maar heb er ook heel veel last van gehad, kwam echt met klodders eruit... Probeer de moed erin te houden en blijf nuchter denken dat het nog wel even kan duren... Ik denk dat je op die manier het makkelijkste de laatste weken doorkomt! Wachten duurt gewoon echt lang nu... Succes meid!
Verlies net ook een boel slijm. Pfff begin steeds meer moeite te krijgen met plassen. Zit onderhand echt jankend op het toilet Voel dat ik moet plassen maar het wil er maar gewoon niet uit komen Ik pers en pers maar komt niks. En dan opeens uit het niets begint de urine te lopen. Heb er gewoon geen controle over. Het is wel urine want heb het opgevangen. Heel raar en zeer pijnlijk En tot overmaat van ramp belt net mijn schoonmoeder met de mededeling dat nichtje van mijn man vrijdag bevallen is van een jongetje Wil het ff niet horen allemaal hoor
Nou die zonnestraaltjes hier zijn ver te zoeken... Het hagelt en regent zelfs op dit moment... Het gaat van het ene in het andere uiterste! En nog bedankt voor het reageren op mijn bericht over mijn zus... Wij maken er ons ook niet meer druk om, maar toen ze gebeld had heb je toch gelijk weer van die gemengde gevoelens erover en was gelijk een beetje emo erdoor... Gelukkig ben ik niet egoistisch en als het moet/mag gaan wij voor de 23e!
Even een tip, die natuurlijk niet voor iedereen hoeft te werken maar goed. Ik heb ook een paar weken ongelovelijk klote geslapen en dat helpt niet bepaald tegen de dipjes die je zo zonder slecht slapen ook al hebt. De afgelopen dagen slaap ik echter een stuk beter Ik ga eerst lekker lang douchen, op een krukje en dan lekker heet die douche op je zere rug en/of buik........ Dan ga ik op bed zitten met mijn man achter me die me dan nog zeker 30 minuten heerlijk masseerd met olie........ Dan nog een keertje plassen, 2 paracetamol erin en dan installeer ik me met zo'n 4 kussens overal op, onder en tussen zo makkelijk mogelijk op mijn zij en slapen maar......... Het heeft wat voeten in de aarde maar meestal slaap ik dan in ieder geval een paar uur goed. Soms word ik alsnog wakker, tja dat is dan erg jammer maar vannacht viel ik ook weer snel in slaap.
@kiowa, dat klinkt als een blaasontsteking. laat er alstjeblieft snel naar kijken! groetjes, Didier (man van lidwina)
Zo meiden, eindelijk de 600 pagina's gehaald! Hier gaat alles goed. We hebben een superzoet kindje. De gebroken nachten zijn wel erg wennen, maar hoort er bij he? Meiden, zet hem op! Hopenlijk bevallen jullie snel! Liefs Yvonne
Kiowa, probeer vooral NIET te persen als je gaat plassen maar te ontspannen! Ga op de wc zitten en adem diep uit door je mond terwijl je je helemaal in elkaar laat zakken als het ware met je handen op je buik. Diepe zucht zeg maar. En neem er ook de tijd voor, het hoeft niet snel te komen. zo heb ik het van mijn bekkentherapeut geleerd..... Meid het is echt niet JOUW dag vandaag Hoop dat je iets kunt vinden om te doen waar je door ontspant, meis... Dikke knuffel Lilly
@miranda: ja ik weet het en ach wat zijn nou 20 daagjes... oke lang dus hahaha.. nee ik wacht rustig af.. hoop alleen wat beter te slapen.. @kiowa: wat vervelend die pijn.. en het is geen blaasontsteking? @lilly: fijn dat je zo lekker hebt geslapen! Oke dan op naar de 700
dankje voor de tip Lilly Ik zal het proberen! En ook bedankt voor de knuff Knuff terug ! Het is trouwens geen blaasontsteking want daar is vrijdag nog op nagekeken omdat ik toen ook al die klachten had. Het is ook net of er iets voor de uitgang van de plasbuis zit zeg maar. Heel raar, dat gevoel heb ik dan. En dan opeens dan voelt het alsof er iets losknapt en dan kan ik weer beetje plassen. Ben er dan heilig van overtuigd dat er iets van een steentje ofzo in de pot ligt maar dat er is dan niks. Echt heeel vreemd Als het vandaag nog erger word dan bel ik ff met de gyn. Maar iig zal ik het zeker morgen ff vermelden. Is trouwens ook raar want heb er snachts helemaal geen last van. Dan kan ik gewoon plassen als ik op de emmer zit. Maar als ik overdag op de emmer ga zitten dan heb ik de klachten wel weer. Dus ligt niet aan de houding dan lijkt me........ Hihihi ben gewoon een raar vrouwke
kiowa... wat vervelend meis... idd volgens proberen te ontspannen weet het ook niet lily... hier ook aan de aardbeitjes....! heerlijk joh....
kiowa, idd raar hoor, die klachten. ik hoop dat je er snel geen last meer van hebt. groetjes, lidwina
ze zeggen dat chinees eten ook helpt om de weeën op te wekken.. nou geloof ik daar niet zo in maar ja lus wel graag chinees maar wat moet je dan eten haha