vk is weer weg, we kunnen bellen als de vliezen zijn gebroken, de weeën heftiger worden of als we denken dat ze moet komen. groetjes, Didier
He super lidwina hopen dat je snel je kleintje in je armen mag sluiten zet hem op meid. ps de schoen was niet te vreten beetje taai Veertje gefeliciteerd met jullie dochtertje Hier een heleboel gerommel en nog steeds weeeën om de 10 a 8 minuten en goeie pijnlijke buik en soms rug maar verder wilt het niet door zetten, wordt er zo moe van. bruiloft heeft gister ook niet geholpen door met de voetjes van de vloer te gaan.
Zo zo ben je er fftjes niet zijn er al weer over de 600 pagina's =D> Veertje gefeliciteerd met je dochter! Lidwina zet hem op...nog eventjes s6 meid Verder wil ik ff iedereen die er ff doorheen zitten een hart onder de riem steken Ben erg druk geweest vandaag samen met mn mannetje.Ja tis weekend dus ff van profiteren als hij er is Net klaar met de kamer van mn dochter.Pffff wat kan die een troep maken zeg.We hebben 3 vuilniszakken vol weggegooid .Verder geen nieuws. Groetjes Jolanda
als ik nou een voorwee krijg dan voel ik het ook onderin mijn rug... hoop echt dat het doorzet vannacht [-o<
Oh Lidwina succes meid! Hopelijk zet het dadelijk met regelmaat goed door en heb je snel je wondertje in je armen! @ Veertje -> GEFELICITEERD! Hier al de hele middag om de 8 a 10 min harde buiken, ze doen geen pijn maar prettig is het niet... Mijn hele buik zwelt op vooral aan de bovenkant, ook net even op bed gelegen maar ze blijven komen en gaan... Misschien dat het strippen morgen effect heeft, hoop het nu stiekem van wel, terwijl ik al de hele week zoiets heb van ik ga er niet vanuit, maar nu heb ik zo'n gevoel dat het effect zou hebben... Afwachten maar!
@miranda: wat vervelend dat je zoveel harde buik hebt Ik hoop dat het echt gauw doorzet bij jou! Die van mij doen wel zeer.. eerst wordt ie hard dan begint het onder te steken en trekt dan over me hele buik heen.. ook onderin me rug voelt het nu zeurderige @jolanda: dank je.. hoe voel jij je?
Voel me nog prima verder...alleen heel erg drukkend gevoel van onderen.Vooral met opstaan.Maar verder eigenlijk nergens geen last van.Niks geen voortekens van een bevalling nog helaas haha.
dankje wel Lauraatje en kiowa.. ga eens met de vk praten denk ik..! heb dinsdag een andere misschien is die wat liever..! LIDWINDA en DIDIER Succes,! VEERTJE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER
lidwina is weer stil. net als bij de vorige twee is er bijna geen contact mogelijk. niet tijdens de weeën (da's logisch), maar ook niet tussendoor. best frustrerend als je iemand wil helpen die zich afsluit. Volgens mij zetten de weeën wel goed door. groetjes, Didier
Didier..kan me voorstellen dat het voor jou frustrerend is.Maar je moet maar zo denken,het is niet persoonlijk.En veel vrouwen keren in zichzelf tijdens de bevalling dus het is vrij normaal. Iig goed nieuws dat de weeen wel doorzetten
@Lidwina heel veel suc6 meid. Hoop voor jullie dat jullie de kleine snel in de armen kunnen houden. Ik ben al de hele dag misselijk en vanaf vanmiddag al de hele tijd harde buiken. De kleine is ook onzettend druk, net of de kleine probeert om wat kapot te krijgen. Bovenin de buik af en toe een pijnlijke plek. En onderin de buik af en toe flinke steken. Ik weet ook niet wat dit betekend, zullen dit weeën zijn? Veel Liefs Fennita
Zo.. tóch nog de 600 gehaald zie ik. Veertje van harte met jullie dochtertje Esmée, lekker genieten nu.. Was t n ziekenhuis bevalling ivm je bloeddruk? Ik voel me vet beroerd, verkouden jakkes. Ook Justin is vandaag niet echt te genieten en wil aldoor eten. Nu dacht ik dat ie zn regeldag al gehad had, maar moet je vanaf zn geb dag rekenen of vanaf de uitgerekende datum? Hij moppert veel en is veel wakker. Op zich is dit nu niet erg als t vannacht maar minder word. Naja.. Allebei nog niet lekker in ons vel, niet fijn kan ik je vertellen. Soms krijg ik t gevoel tekort te schieten, en dat vind ik heel erg..
net de vk weer gebeld, deze komt eraan en ook de kraamzorg. ik weet best dat het niet persoonlijk is hoor, jolanda spannend allemaal!