Succes Fennietr bij de vk! Ranjeewha doe lekker rustig aan hopelijk zet het door! Vervelend Miranda dat het niet doorzet bij je! Ben je nu wel gestript dan?
Tjonge meiden wat n gerommel hierzo! Lauraatje succes! En Lidwina en Didier gefeliciteerd met jullie zoon RUNE, Lilly alias Jessica succes gewenst! Wie o wie zal de volgende zijn? Wie van jullie denkt er serieus hier als laatste over te blijven?
iedereen die aan het bevallen zijn : Succes meiden! Ik heb mezelf voorgenomen hier heel even niet te komen Het gaat totaal niet goed met me. lichamelijk en geestelijk. Mijn bloeddruk blijft ook maar stijgen........ Dus heb me voorgenomen om de komende dagen heel rustig aan te doen en niet meer na te denken over bevallen of wat dan ook. Ff afstand, ff rust. Dus ik weet dan niet of iemand is bevallen of niet......... dus alvast voor diegene : Gefeliciteerd En voor iedereen die nog moet bevallen : succes met de laatste loodjes! liefs Kiowa
@ Kiowa -> dan doe maar lekker rustig aan meid en hopelijk kom je een beetje op rust... @ Leonie -> Nee ben niet gestript, alleen inwendig onderzoek. Zou eerst gestript worden maar volgens de gyn had dit geen zin omdat alles al zo soepel en los was. Als de gyn nu echt had gestript zou ik alleen meer krampen van krijgen maar geen echte weeen. En hoe is het bij jou? @ Patroeschka -> ik zou vast niet als laatste over blijven, maar wel als 1 van de laatste Vind het nu ook wel jammer, word steeds rustiger hier bij de maart-mama's (logisch ook, iedereen is of aan het bevallen of met de ukkies bezig) maar daardoor blijven de laatste dadelijk echt als laatste over... @ Fenniet -> Succes bij de vk! Gr. Miranda
Hey meiden! Even snel een berichtje van mij. Ben vandaag thuisgekomen met m'n prachtige meisjes En nu is het drukdrukdruk, maar wou toch ff snel hier op het forum kijken. Zal binnenkort het bevallingsverhaal wel ff vertellen. Ik moet zeggen dat het me wel is tegengevallen maar dat komt denk ik ook omdat het zo ontzettend snel is gegaan. 3,5 uur is echt heeeel snel voor een eerste bevalling natuurlijk! Hoe staat het met jullie? Kan iemand me ff vertellen wie er afgelopen weekend allemaal bevallen is hihi, is me teveel werk om nu helemaal terug te gaan lezen. Voor de meiden die bevallen zijn: gefeliciteerd! En voor de meiden die nog moeten, succes nog ff... Liefs Caithlin
speciaal voor Caithlin: 03-03 Mandytjuh geboren-->> Danio 15-03 03-03 Tamara geboren-->> Nizhoni 24-02 04-03 Patroeshka geboren-->> Justin 28-02 07-03 Lilly jongen 07-03 Mariska de Bree geboren-->> Danischa 05-03 08-03 Sharon geboren-->> Dylan 12-03 09-03 Veertje1979 geboren -->>Esmee 13-03 09-03 Linda10280 geboren-->> Jayden 28-02 09-03 mamma carola geboren-->> Demy 25-02 09-03 Ranjeewha18 jongen 11-03 Minimuisje jongen 12-03 Marian79 geboren-->>Martijn&Lotte 14-02 12-03 Mieke geboren-->> dylana-joy 05-03 12-03 Timiris Meisje 13-03 Madelief geboren-->> laura -->> 09-03 13-03 Jalea geboren-->> wonder 19-02 13-03 debje 26 jongen 14-03 Anniek geboren-->>Kyana 05-03 14-03 Mama van Ryan Meisje 14-03 mammatje geboren -->> daimy 09-03 15-03 Marijke geboren-->> Stijn 01-03 15-03 Jodi geboren-->> Marije, 12-02 17-03 guppienl geboren -->>Rune 18-03 18-03 Sweetpee geboren -->> Fayley 14-03 18-03 Diana82 geboren -->> valentijn 08-03 18-03 Carla geboren -->> Kyra 03-03 18-03 Bar geboren-->> Daisy 03-03 20-03 Roba77 verrassing 20-03 Cleo verrassing 13 mrt keizersnee! 20-03 Fenniet23 verrassing 21-03 nancy74 verrassing 23-03 MSU verrassing 24-03 Kiowa jongen 24-03 Lauraatje Meisje 25-03 Leonie jongen 26-03 Jolanda1976 meisje 27-03 Alkievalkie geboren-->> Fenja 23-02 27-03 Angelaa verrassing 28-03 Mandy1 (esther) verrassing 28-03 Biancaaa verrassing 29-03 Linda(83)jongen 30-03 Caithlin79 geboren -->>Jennifer en Yasmine 16-03 30-03 Emmaatje jongen 31-03 Toys verrassing 31-03 Cynthia85 jongen tot nu toe geboren: 15 meisjes 8 jongens verwacht: nog 10 jongens, nog 4 meisjes, en nog 9 verrassingen groetjes, Didier p.s. lidwina is dus ook bevallen!
Hallo dames, Daar zijn we weer komen net bij de vk vandaan! Hele verhaal verteld en toen hebben ze mij gestript. Dus het zal mij benieuwen nu, WANNEER? Maar als je een hele tijd niks erin hebt gehad, , voelt het niet prettig.
Wat een gerommel dames, succes allemaal. hoop dat het bij veel van jullie nu toch echt gaat doorzetten.
@Kiowa: doe het lekker rustig aan meid!Het komt allemaal goed! @Minimuis: ja dan hefet het inderdaad geen zin! Nog ffkes volhouden heb zo'n gevoel dat het bij jou in 1x losgaat @Patroeschka: hier ook nog weinig...alleen gerommel..Maar ben officieel ook nog geen 40 weken dus het kan nog! Alles goed met Justin? @Caithlin: lekker weer thuis met je meiden, heerlijk genieten nu! @Fenniet23: goed dat je naar de vk ben gegaan! Kan me voorstellen dat het niet echt prettig is Maar hopelijk komt er nu schot in de zaak! Ik heb net ff ananas gehaald, hihi! Baadt het niet schaadt het niet toch!
Kiowa... sterkte meis... minimuis... het wachten is zo klote ik hoop dat het snel gebeurd.. cathlin79.... wat fijn om weer thuis te zijn.. geniet se fennniet ik hoop dat het doorzet voor je... grrr.. 30 min geslapen en 3 keer dromerig wakker geworden van de pijn in mijn buik..! het zijn flinke oefenweeen bah.. als dit nog niks is met vergeleken de echte dan doen die weeen waarschijnlijk veel pijn bij mij hoe zou het zijn met LILY aka JESSICA EN LAURA.?..
Ja al een tijdje niks gepost door lily en laura wie weet krijgen we straks nog een berichtje dat de kleintjes al geboren zijn De kleine bij mij heeft zich na een uurtje op bed liggen toch gemeldwas wel een opluchting hoor. Hier verder nog niks alleen af en toe harde buiken en niet meer normaal kunnen lopen , dat laatste vind ik nog t meest vervelend gewoon niet normaal kunnen bewegen @fenniet hoop dat t strippen heeft geholpen..en dat t echte werk maar snel mag beginnen @leonietje Succes met de ananas het gaat geloof ik vooral om t hart vd ananas en dat schijnt weer niet zo lekker te zijn...maarja wie weet werkt t wel. @Ranjeewha Hoop dat t bij jou nu ook eens doorzet
Dacht ff spieken of er al nieuwe beebs bij zijn maar helaas.... Tis ook wel erg rustig nu...hoop voor diegene die bezig zijn dat het niet lang meer gaat duren voor jullie.Verder iedereen die ngo moet eten vast eet smakelijk. Ik ga ff lekker onderuit op de bank en lees strakkies wel weer hoe het er hier aan toe gaat met iedereen. Groetjes Jolanda
ff update: Ik heb nu om de 4-5 min flinke weeën... erg moeilijk op te vangen soms maar me vriend helpt me door me in mijn rug te duwen... Vk komt om 19.30 weer en breekt ze me vliezen en ga dan naar het ziekenhuis toe...
Ik ben vanmiddag gestript en ik had geen bloedverlies, ik zeg er dan ook bij HAD, maar dat is nu wel veranderd. Nou weet ik ook weer waarom ik een hekel aan maandverband heb. Maar als je nu teveel bloedverlies hebt en het word helderrood dan moet je de vk toch ook bellen?
OK, ik zie op het forum dat er vraag is naar extra info over Lilly aka Jessica, dus bij deze. De weeen waren om 2 uur 's nachts begonnen en bij ons eerste bezoekje van de VK om 14:30 uur was er nog net geen 2 cm ontsluiting. Het volgende bezoekje van de VK om 18:00 uur was er maar liefst 2 cm ontsluiting. Kortom, het gaat absoluut niet vlot Om 21:00 uur komen ze weer langs en dan gaan ze kijken of er inmiddels 5 cm ontsluiting is ontstaan. Zo niet dan wordt er gekeken of we nog naar het ziekenhuis moeten om het af te ronden, danwel dat ze pijnstillers krijgt en de nacht doorbrengt in het ziekenhuis. We hopen natuurlijk dat het gewoon thuis gaat lukken, maar 16 uur puffen voor 2 cm ontsluiting is natuurlijk best wel uitputtend. We houden jullie op de hoogte.