Goed werk anniek! Leuk kamertje trouwens! Vandaag ook weer Wij jonge ouders in de bus gehad, leuk Wie gaan er trouwens allemaal naar de Jonge Gezinnen Beurs toe? Ik ga nu het kaartje invullen waarbij je de 2e gratis krijgt
gupsie; gillen dan! hihi nee hoor ik zet je erbij! *Debje 18 okt *Anniek 19 okt *Mammatje 25 okt *Veertje 1979 25okt *Gupsie 30 okt *Timiris 31okt *Roba77 1nov *MOesje74 2nov *Sweetpee 4nov *Lauraatje 4nov {pretecho} *Leonietje24 6nov *Bar 7nov
GATVERDAMME KANNIE SLAPEN! Ik ben verdorie al de hele nacht wakker. Ik zit nu maar met een kop thee ff hier te struinen.. natuurlijk niemand online!
Ja! Wij gaan ook naar de JongeGezinnenBeurs. Samen met een collega wiens vriendin 24 weken zwanger is. Heb er superveel zin in! We weten nog niet of we op zaterdag of zondag gaan.
Hallo meiden, ik voeg me ook graag toe aan jullie lijstje... ik heb trouwens volgende week woensdag (11 okt) de 20-weken echo...erg spannend!
De 20 weken echo is inderdaad erg spannend. En toch ben ik zo ontzettend nieuwsgierig! Beetje dubbel dus. In eerste instantie hoop je natuurlijk dat alles goed is. Daarnaast vind ik het reuzespannend om te weten of we een zoon of een dochter krijgen. Sinds gister wordt de baby actiever. Ik voel steeds meer gekriebel en borreltjes. Heb gisteravond even geluisterd met de babysound en inderdaad, hij/zij was behoorlijk actief. Het hartje was luid en duidelijk te horen en ik kon ook de bewegingen horen! Eergister heb ik de hele dag hoofdpijn gehad...en die nacht daarop had ik duizelingen. Kennen jullie dat? Ik heb het gister lekker rustig aan gedaan met voldoende eten en drinken en vroeg naar bed. Afgelopen nacht goed doorgeslapen en nu gaat het weer prima. Volgens mijn moeder hoort het er een beetje bij.
Hoi allemaal, Ben hier niet zo vaak meer geweest want heb een beetje een moeilijke tijd gehad en ik vind het dan wat lastig om mee te kletsen. Het gaat nu wel wat beter, zit ook al ongeveer een week thuis, maar dat is wel een opluchting. Helaas liggen nu mijn beiden ouders in het ziekenhuis maar ondanks dat heb ik toch ook wat leuke inkopen gedaan inmiddels. Nou ik ga me weer wat bijlezen in alles want heb een hoop gemist en hopelijk kan ik vanaf nu wat vaker hier zijn! Liefs Lilly
Wat vervelend allemaal Lilly! Maar ik ben wel heel blij dat je voor jezelf hebt gekozen en nu lekker de rust neemt die je lijf zo hard nodig heeft Veel sterkte met je ouders, jeetje allebei tegelijk ook nog! Ik weet nog niet wanneer ik m'n 20 weken echo heb (ben ook iets minder ver dan de meesten van jullie) maar volgende week dinsdag de eerste afspraak met de gynaecoloog en dan krijgen we als het goed is ook weer een echo! Wel spannend weer... maar ben ook erg benieuwd!
Oh jee, te hard geroepen dat je zo lekker sliep 's nachts? Nee das flauw... vervelend he! Hoop dat het vannacht wat beter wil lukken bij je!
UPDATE; *Missx 11okt *Debje 18 okt *esthertje 18okt *Anniek 19 okt *Lilly 20okt *patroeska 23okt *Mammatje 25 okt *Veertje 1979 25okt *Gupsie 30 okt *Timiris 31okt *Roba77 1nov *MOesje74 2nov *Sweetpee 4nov *Lauraatje 4nov {pretecho} *Leonietje24 6nov *Bar 7nov @lilly, meiske toch wat vervelend! Denk een beetje aan jezelf en houd idd maar was rust das beter!
@ gupsie Ik heb dat dus ook...4 uur in de nacht en ik sta nog te stofzuigen...man slaapt toch wel door En dan ben ik overdags vreselijk moe en brak...grrr. Als we nou écht niet kunnen slapen kunnen we msn-en? Leuk zo'n lijstje met de echodata!Er zijn nog een hele hoop dames voor mij zie ik,dan kan ik het lekker afkijken haha. Hier ook een actieveling in m'n buik.Gister voelde ik voor het eerst ook overdags geschop. Normaal was dat alleen als ik in bed lag. Het was nogal grappig want ik schrok heel erg! Ik was in de paardenstal bezig (waar nogal veel muizen zitten) en had mijn jas daar uitgedaan. Toen ik klaar was en mijn jas aantrok voelde ik ineens gefrommel aan m'n lijf. Ik gooide meteen mijn jas uit, in de veronderstelling dat er een muis in had gezeten die mij kietelde. Jas op de grond....geen muis.. Toen voelde ik het weer,deed mijn tshirt omhoog en kwam tot de conclusie dat het de kleine was! Ik had hem/haar namelijk nog niet aan de buitenkant gevoelt! Dus ik voelde me zelf echt voor gek staan,met die jas op de grond haha
Ik zou eigenlijk 24 oktober de 20 weken echo hebben maar dan is de dokter op vakantie! Morgen moet ik voor een afspraak dus dan weet ik ook pas wanneer ik dan een 20+ weken echo kan laten maken! Hoop eigenlijk dat hij morgen al kan zien wat het word! Weet iemand dat van jullie of ze dat al kunnen zien nu ? Ik kan niet naar de beurs helaas, woon in duitsland en naar utrecht is 6 uurtjes rijden en daar heb ik helemaal geen zin in. Liefs Es
17 weken zouden ze het al wel kunnen zien ja. Ik heb gehoord dat een geoefent oog het op 15 weken al vrijwel zeker kan zeggen. Ik zou het ook liever gister weten dan vandaag, maar hoe verder in de zwangerschap,hoe mooier de echo zeggen ze....
ik ben de enige met een pretecho zie ik Wij willen verder eigenlijk niet weten of het afwijkingen heeft dus ik dacht dan kunnen we net zo goed voor een pretecho gaan want we willen graag weten wat het word! maar als ze daar wat zien...zeggen ze het dan wel of zoeken ze dan contact met de verloskundige?
ik heb al een 4d echo gehad met 16 weken en ik krijg er nog een met 30 weken ongeveer. was erg leuk hoor alleen het kindje ging net niet goed liggen helaas.