@lilly, heel veel sterkte! gisteravond zei de vk dat er een andere bevalling ook bezig was. ik hoopte zo dat jij dat was! @lauraatje, kunnen ze je vliezen niet breken in het zh? dat voorkomt misschien een troep en dan hoef je ook niet met gebroken vliezen in de auto. heel veel succes. nog even en je hebt je baby in je handen! @fenniet, altijd bellen bij twijfel. beter 10 x teveel dan 1 x te weinig! Er staan 4 foto's van Rune in mijn album! groetjes, lidwina p.s. ik ben weer beneden en werk met afstandsbediening: mijn man leest het forum op en ik dicteer
Wat een mooi kindje Lidwina!Geniet ervan! @Fenniet: ik geloof dat "iets" bloedverlies normaal is na het strippen, maar als je het niet vertrouwd moet je gewoon bellen meid! @ Lilly: hopen dat het een beetje opschiet en dat je over niet al te lange tijd je ukkie vast kan houden! @ Cathlin: geniet van je meiden samen met Jeroen!(Ik hou je op de hoogte van het geborrel hier 8) ) Liefs Emma
Hallo allemaal, Sorry dat ik zo lang niets van me heb laten horen, maar Valentijn eist zo'n beetje al mijn tijd op.... Ik geef borstvoeding en tot op heden hebben we er nog niet echt een ritme in kunnen ontwikkelen helaas. Hij komt ongeveer om de 2 tot 2,5 uur en dat kost dus erg veel tijd. Wel geniet ik elke dag met volle teugen van dit mannetje. Het is echt een prachtig ventje! Voor alle dames die nog niet zijn bevallen: HEEL VEEL SUCCES MET DE LAATSTE LOODJES! En voor alle dames die al wel zijn bevallen: GENIET VAN ELK MOMENT! Liefs Diana en Valentijn Voor foto's: valentijnvandijken.beebiesite.nl
Ik moet gewoon maandverband voorhouden. Mijn moeder zei net ook al als je om negen uur nog zoveel hebt gewoon bellen laat ze maar komen.
zou ik dan maar gaan bellen wat denken jullie? 20.31 ± 60 sec 20.39 ± 60 sec 20.45 ± naar de wc.. moeilijk poepen en pijnlijk 3 min 20.55 ± 60 sec 21.01 ± 50 sec 21.07 ± 40 sec 21.10 ± 20 sec 21.19 ± heel kort 21.24 ± 20 sec 21.29 ± 40 sec 21.37 ±25 sec en nu even niks. zijn behoorlijk pijnlijk, onder in waar het kind ligt.. en het gaat echt richting de rug.. met de wc tripjes soms wat slijmverlies, ik voel ze aankomen, en nemen in kracht toe.! en dan zwakke ze weer af..! even in de hoge piek,, Kind is best onrustig.. heb het behoorlijk warm.. ik twijfel zo erg. omdat e op het briefje staat 1-2 uur lang om de 3 4 minuten..!
Ranjeewha, ik zou gewoon bellen, ze zijn er toch voor tenslotte. Je moet gewoon je gevoel volgen. Bel nu maar meid, dan weet je waar je aan toe bent, veel s6. Ook voor de andere meiden veel sterkte en weltrusten. LIEFS Angelaa
@ranjeewha, gewoon bellen! als ik daarop had moeten wachten was er nooit een verloskundige geweest en wel 2 kleine kinderen nog in huis. bij mij kwam ze puur om mij gerust te stellen, dat kunnen ze bij jou ook doen. dan weet je ook weer wat meer. groetjes, lidwina
Goedemorgen Zo het is echt rustig hier zeg....iedereen druk aan t bevallen ofzo hahaha Straks blijf ik hier echt alleen over ben geloof ik de enige bij wie het nog niet rommelt enzo alleen harde buiken.. @lidwina Mooi foto's zeg ..wat een lief jochie Kom zo nog wel even spieken of er nog nieuwe baby's zijn gearriveerd
Mogguh... Ja tis idd rustig.Ben benieuwd hoe het vannacht gegaan is bij een paar die bezig waren. Enne Linda je blijft niet alleen achter hoor ,bij mij rommelt er ook nog helemaal niks Groetjes Jolanda
Goeiemorgen! Ben ook heel benieuwd nar de meiden die gister druk bezig waren! Hier voort eerst een echte slechte nacht gehad, wakker gelegen tot een uur of 3, met een heel druk mannetje in mijn buik en veel harde buiken.Krampen en steken, erg onrustig dus! Hoe is dat bij de meiden die inmiddels bevallen zijn gegaan, waren jullie kindjes vlak van te voren erg druk of juist rustig?Probeer me overal aan vast te klampen Ik duik lekker mijn nestje nog even weer in, ATWT kijken (én de irritante belspelletjes maar op de koop toenemen) en dan lekker nog ff wegdommelen. OF GEWOON BEVALLEN!!!!!
Goedemorgen! Ik was er ook nog steeds, weinig gerommel hier dus ik denk dat ik ook nog wel een tijdje overblijf Zometeen moet ik om 10.15 uur naar de verloskundige voor mijn wekelijkse APK.. Het wordt echt rustig hier zeg! @Emmaatje: niet wegdommelen ===> gewoon bevallen
@ Leonietje: bij mijn zoon begonnen de weeën ook zomaar "uit het niets"...dus er is hoop Er hoeft niet altijd gerommeld te worden Succes bij je APK, ik mag donderdag weer naar mijn grote vriend de gyn. Joehoeeeeeeeeeee, where is everybody?Allemaal aant werpen? Morgen btw 21 maart, zuslief en ik hebben, zonder dat we het van elkaar wisten, gedroomd dat ie morgen komt.. 8) Eerst maar ff douchen, ik lees straks weer bij...spannend hier hoor! Liefs Emma
@emmaatje, succes morgen dan alvast! het zou wel grappig zijn als het idd uitkomt. wel een mooie dag, begin van de lente hoe zou het met Lauraatje en Lilly zijn? ik ben wel erg benieuwd! hier is alles goed. Rune drinkt, poept, plast goed, alleen vannacht was hij vaak wakker, wel even wennen, de eerste 2 waren doorslapers groetjes, lidwina
@Emma: Ik heb de kleine bijna niet gevoeld voordat de bevalling begon. bij mij ging het in een rap tempo, want m'n eerste wee kreeg ik om 11.30 uur en ze kwamen meteen om de 3-4 minuten. Om 14.58 uur mocht ik gaan persen en om 15.18 uur was onze meid er al.
@ Lidwina: Je zal weten dattie er is En tsja, dag van de lente is wel mooi he, én we hebben 2 jongens, dat zijn Vissen, dan zou dit net een Ram worden, net als mijn vriend. Die is 29 maart jarig (de dag dat mijn gyn mij wil gaan strippen, mocht ie er nog niet zijn) Gingen jouw 2de en 3de ook sneller dan de eerste Lidwina? @ Carla: ik kan het me van mijn bevalling van mijn zoon allemaal niet meer herinneren, maar das ook 9 jaar geleden Weet wel nog dat dat ook erg snel ging, wee 1 was er om 0.30 en zoonlief lag op mijn borst om 5.30!Zal mij benieuwen wat dat zegt over de tweede
Hallo, Sven hier, de vriend van Miranda Een mooi begin op Mirandas verjaardag! Toen ik vanochtend om 6.45 de auto stond te krabben om naar mijn werk te gaan werd ik gebeld door Miranda, dat ze vannacht gelekt had. Dus ik weer gauw naar binnen, samen gezellig ruiken wink en toen maar even de verpleegafdeling gebeld. Zij zeiden dat we gelijk langs konden komen voor een CTG en dan werd er gekeken of het vruchtwater was. De harde buiken kwamen nu sneller achter elkaar en deden meer pijn dan voorheen, maar wel nog steeds onregelmatig. Na 2 keer onder de microscoop kijken werd toch vastgesteld dat het geen vruchtwater was, maar gewoon dun slijmverlies. Aangezien we niet zo ver van het ziekenhuis wonen, mochten we gewoon nog naar huis, dus nu is het afwachten tot weeën korter achter elkaar komen en lang genoeg aanhouden. Miranda is nu even douchen, dus gezien haar verslaving aan dit forum, zal ze het vast niet kunnen laten om zometeen nog even zelf te reageren. Groetjes!
Zo dan, het is wel spannend hier hoor, met al die rommelende buiken. Hier gaat het ook goed. Stijn heeft zijn regeldagen (nou ja, eigenlijk regelnachten) nu. Dus hij slaapt 'snachts slecht en wil heeft veel aan de borst. Vandaag ook een mail van mijn werk gekregen. Mijn bevallingsverlof is 24 mei afgelopen. Ik wil nog helemaal niet aan werk denken, ik wil lekker van ons mannetje genieten. Meiden, groetjes en sterkte
Stilte voor de storm Minimuisje en vriend>>>spannend voor jullie hoor s6! Marijke76>>>Kan me voorstellen dat je nog helemaal niet aan werken denkt,eerst idd maar ff klekker genieten van de kleine.Verlof is ook veel te kort :x