Zo daar was ik weer, terug van de vk! Alles was goed! Bloeddruk 140-75, hartje klopte goed alleen het vruchtwater werd al wel wat minder. Ik had haar gevraagd wanneer ze wat gaan ondernemen mocht het niet vanzelf komen. Nou ze kon vandaag al wel een inwendig onderzoek doen maar we hebben afgesproken, mocht de beeb er volgende week dinsdag nog niet zijn, wordt ik gestript, dus we zullen zien Ja ik ben ook benieuwd hoe het met Lilly en Lauraatje is! Oh Miranda ik hoop dat het nu echt door gaa zetten meid! (duim duim) @Emmaatje: wij denk ook dat de beeb morgen komt een mooie lentedag zou dat dan worden zeg! @Lidwina: fijn dat alles goed is met Rune! Tis een mooi kereltje!
Leonietje>>>fijn dat alles goed was bij de vk Denk dat er een heleboel hopen op morgen...vind het zelf ook wel een leuke dag .Vandaag een verjaardag en de 22ste trouwdag van mn ouders dus zou wel een leuke dag zijn Ik ga maar eens wat doen hier .Geen zin maar ja moet wel hahaha. Als ik strakkies terug kom hoop ik op nieuws van Lily en Lauraatje(wie niet? hihi) Doei,Groetjes Jolanda
@emmaatje, ja, de tweede ging zoooooooveel sneller dan de eerste, en ook niet gescheurt enzo. en deze, de derde ging te snel. heb eigenlijk niet geperst. hij schoot gewoon naar buiten. voelde me net een fles champagne. vond ik eigenlijk heel eng. prefereer nr. 2.
onze dochter is op 19 maart geboren om 22.41.. Ze heet Danisha en weegt 3338 gr foto's volgen snel... viel me zwaar en heb nog maar 3 uurtjes slaap gehad sinds gisterochtend half 7...
Laura, GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER!!!! Ga lekker slapen en geniet van je kraamtijd! @ Lidwina: zo`n lancering is ook niet echt lekker he...ben benieuwd wat het wordt hier na de eerste die binnen 5 uurtjes er was. Nu Lilly nog Ben een beetje duizelig vandaag, zou dat komen omdat we maar 3 uurtjes slaap hebben gehad, of zou het met mijn bloeddruk te maken hebben Zo eerst maar ff bijslapen en zien wat het vanmiddag doet!
Laura gefeliciteerd met jullie dochtertje! Kan iemand mij advies geven? Mn moeder heeft een matrasje waar mn broer en ik 23 jaar geleden ook op hebben gelegen en die heeft al die tijd op zolder achter een schot gestaan, die wilt ze nu ook voor onze kleine gaan gebruiken. Ik heb het idee dat dat niet zo een goed idee is. Wat vinden jullie is het verstandig of niet? Er word trouwens ook binnen in huis gerookt als een ketter
@Lauraatje: gefeliciteerd met jullie dochter! @Emmaatje: ff lekker liggen kan nooit geen kwaad Ff kijken of het afzakt... @Biancaa: ik zou het persoonlijk niet doen en een nieuw matrasje kopen maar dat is persoonlijk..
@lauraatje Gefeliciteerd met je dochter!!!! @biancaa Ik weet niet hoe vaak je denkt dat matrasje te gaan gebruiken zoals ik het lees bedoel je dat het matrasje alleen bij je moeder gebruikt wordt dan zou ik geen nieuwe kopen..maargoed als het maar voor eventjes is kun je ook gewoon de bak van de kinderwagen meenemen dat de kleine daar in kan slapen.Of een campingbedje? zou ook nog kunnen. @emmaatje Kan best aan t slaaptekort liggen hoor als ik zo'n brakke nacht heb gehad ga ik ook vaak smiddags nog even liggen dat helpt vaak wel..
Laura gefeliciteerd! Hier een update; Hier zijn de weeen langzaam regelmatig aan het komen, zo rond de 8 min... Dus dat kan nog wel effe duren! Ze worden wel steeds heftiger en trekken lekker door naar mijn onderrug... Zonder te puffen kom ik er niet! Dus er zit schot in de zaak! En laten we hopen dat het toch doorzet naar een regelmaat om de 5 minuten!
@ Hey Minimuisje, succes vandaag, klinkt alsof het lekker doorzet hè! \/ @ Bianca: zelf zou ik een nieuwe halen, klinkt niet echt fris meer Ga nu ff tot 1500 uur lekker liggen, dan komen de kids weer uit school en is het gedaan met de rust
Lauraatje, van harte met je dochter Danisha. Minimuisje heel veel succes en hopen dat t snel door zet. Voor de rest hier weinig nieuws. Justin slaapt weinig voor zijn doen en komt elke 2 a 2 en een half uur voor voeding. Hier ben ik dan ook nog s 3 kwartier mee bezig . Hij heeft gister voor t eerst de fles gehad, ik had 90 ml afgekolfd en hij heeft hier 70 ml van gedronken! Straks weer kolfen. Is wel ff raar maar effectief. Met mn verkoudheid gaat t ook aan de beterende hand, zo kunnen we weer ergens tegen. Ik had echt geduld van 0. Pff
hoe hebben jullie eigenlijk het zeiltje ter bescherming van je matras vast gemaakt? Die van mij ligt elke keer bij t voeteneind nu heb ik het met tape vast gemaakt maar dat laat ook gelijk weer los. Iemand goede tips?
Heb vandaag de vk bij ons thuis gehad. Gisteren gestript en nog geen resultaat, en de kleine voelde ik niet bewegen dus de vk maar gebeld. Maar gelukkig is het allemaal goed, ze heeft de kleine ff wakker gemaakt en nu is het lekker druk. Morgen moeten we weer naar de vk en als er dan nog geen verandering is dan gaan ze nogmaals strippen. Mocht het vannacht niet doorzetten dan gaat mijn moeder mee omdat mannetje moet werken. Kan ik mijn moeder lekker in de handen knijpen.
Af en toe heb ik nu nog een klein beetje bloedverlies. Vannacht is het eigenlijk gestopt alleen nog van die vieze bruine smurrie.
OKay, maar het was dus gewoon wel als gevolg van het strippen..? Heel veel succes, ik hoop voor je dat het wel door gaat zetten nu!
Ja allemaal te maken met het strippen. Maar omdat ik de kleine vannacht niet voelde was ik vanmorgen toch wel ongerust. Ja en ik hoop ook echt dat het doorzet vandaag en vannacht heb weinig zin in nogmaals strippen zo fijn is dat namelijk niet.
Hallo dames.. laura: gefeliciteerd met je dochtertje ! Hier rommelt er niets meer en ziet het er ook niet naar uit, dus indien ze me laten lopen tot 42 weken (zoals mij vanmiddag is verteld) dan wordt ik dus een april ipv een maart mama Zelfs strippen doen ze niet voor 41 en halve week, dus eh Ik ben der nog wel even! Voor alle rommelende maart mama's: succes !