@Emma: ja, ik moet ook zowiezo in het ziekenhuis bevallen. Denk dat ze me daar wel een paar dagen houden na de geboorte aangezien mijn bloeddruk veels te hoog is Waarom moet jij in het ziekenhuis bevallen? Of hebje dat al 'n keer verteld? ( sorry beetje vergeetachtig ) ja, kraamhotel is heerlijk! Tenminste dat lijkt me Privekamer enzo. En het word vergoed dus dat is helemaal heerlijk! Gelukkig is het kraamhotel hier maar 10 minuten vandaan. Dus mijn man hoeft niet ver te reizen als ie bij ons komt. En hij kan er ook slapen als ie dat wil
Meiden gefeliciteerd weer! de een met de geboorte van een mooie dochter, de ander met de verjaardag. Spannend, vliezen gebroken, kan het niet lang meer duren voordat je moeder wordt.... hier rommeld het wel een beetje vandaag maar verder niet schokkend.
@kiowa, misschien een raar idee, maar je kan ook een grondzeil o.i.d. of zo'n schilderafdekzeil nemen, die kan je om je hele matras heenspannen. hieroverheen een molton en dan een laken. ws. is het dan niet te warm. een handdoek helpt echt niets tegen vruchtwater! dat kan zo'n plons zijn dat echt alleen zo'n zeil helpt. (mijn eerste keer dat ik vruchtwater verloor kon ik zwemmen in de gang ) @caithlin, wat een lieffies! @lauraatje, ook al zo'n lieffie! ze ziet er heel tevreden uit. over dat plassen, ik had een tuinslang toen ik bevallen was van de meisjes die mijn man op een lekkere temperatuur instelde en dan spoelen maar. het liep gewoon terwijl ik plaste en nam zo het ergste weg. probeer anders onder de douche te plassen. @angelaa, succes, hou ons op de hoogte. btw, hoe snuit je nou zo'n snotneus? @mama van ryan, succes! ik hoop dat alles snel doorzet. groetjes, lidwina
Ik hoop toch zo dat het vannacht doorzet. Ben gisteren gestript, als het vannacht nog niet doorzet gaan ze nog een keer strippen. En aangezien moeders dat niet zo'n fijn gevoel vind. Mijn moeder gaat dan mee, want als het niet doorzet gaat mijn mannetje werken. Dus laat maar komen vannacht. Heb wel meer krampjes dan gister. Ben net ff een paar keer op en neer de trap op gegaan. Tip van mijn nicht. Kijken of het werkt. Nou ik ga ff tv kijken en voor iedereen die bezig is met bevallen of net zoals mij aan het rommelen is heel veel sterkte en suc6. Veel liefs Fennita
Hihi thnx meiden, we zijn helemaal trots Laura, jouw meissie ook mooi! Schattig he als ze in bad liggen. @Kiowa, het gaat nu (lichamelijk) langzamerhand weer wat beter. Wel veel last gehad van onderen, net als Laura met zitten en plassen enzo maar dat gaat ook steeds beter. Alleen wel veel last van de 'kraamtraantjes' maar goed, dat hoort erbij zeggen ze! @Emma, geef je man maar een spoedcursus want we willen het natuurlijk wel direct horen als je bevallen bent @mama van Ryan, succes, hoop dat het doorzet! Nou, ik ga ff op bed liggen... heb vannacht welgeteld een half uur slaap gehad en ben echt kapot
@fenniet, ik help je hopen dat het doorzet vannacht speciaal voor degenen die aan het rommelen zijn: HUP BABIES HUP GO BABIES GO OOIEVAARTJE OOIEVAARTJE JÉÉÉÉ BABY groetjes, lidwina
goede avond dames... zo jullie kunnen goed beppen hoor jeetje ik moest 17 pag lezen geloof ik pfff maar goed heb er vluchtig overheen gelezen zag dat er een aantal beebs geboren zijn GEFELICITEERD ! ik zal morgen nog ff persoonlijk feliciteren... er zijn er ook nog een aantal aan het rommelen ook jullie heel veel succes. nou zoals jullie van Anniek hebben vernomen hebben Danio en ik 3 daagjes ziekenhuis gehad. en idd lidwina had gelijk hij moest 24 uur onder een lamp liggen daarna werd er bloed geprikt en moest hij 24 zonder lamp kijken of die waardes gelijk bleven of weer stegen... gelukkig was alles goed en mochten we vandaag weer naar huis. Danio heeft wel een grote buld op zijn hoofd soort bloeduitstorting tussen schedel en vlies )en dat trekt pas weg over een maandje of 2 /3 daar kan hij wel een verkalking of zoiets aan over houden maar goed hij houd er geen schade aan over dat is het belangrijkste... voor de rest gaat het heel goed met hem en met mij gaat het ook prima alleen mij BI speeld toch nog een rol in het dagelijks leven. das minder maar goed zal wel over gaan. nou dames ik ga er weer van tussen ik ga morgen proberen verder te lezen coor de dames die gaan bevallen heel veel succes en de rest toi toi toi hopen dat het ook bij jullie door zet! heel veel liefs van Danio en mij
@mandytjuh, fijn dat het weer goed gaat en dat je weer thuis bent. k*t hé, BI. stiekum had ik gedacht en heel irreëel, weet ik ook, dat het een stuk minder zou zijn na de bevalling. Nou, echt niet... mijn borsten zijn verdwenen en ik heb twee dodelijke wapens. Pamela Anderson is er niks bij! Als mijn man er aan zou mogen komen van mij zou hij erg gelukkig zijn groetjes, lidwina
Goeiemorgen allemaal, Hier ook weer wakker zonder watervallen in bed, maar goed, het is nog de hele dag 21 maart @ Kiowa: ik moet ook in het ziekenhuis bevallen vanwege te hoge bloeddruk (gelukkig geen zw.vergiftiging) en sta ook onder strenge controle. Ben 2 x 5 dagen opgenomen geweest maar gelukkig mag ik de laatste paar weken steeds weer naar huis. De gyn heeft gezegd mij volgende week donderdag te zullen toucheren/strippen mocht het dan nog niet geboren zijn. @ Lidwina: zet ze op de foto he, kan je bakken met geld mee verdienen! @ Caithlin: ik moest ook erg lachen om mijn eigen tranen op dag 4 na de geboorte van mijn zoon. Hormonen zijn rare dingen!Fijn dat het goed gaat met je meiden! Enne..heb ik wat gemist of is er idd nog niets bekend van Lilly?Miranda?
Vandaag is DE dag, maar helaas wil dat niks zeggen... Rommelt al wel sinds gisterenavond, maar zet niet door...
@emmaatje, idd nog de hele dag 21 mrt. moet je wel snel beginnen, anders red je het misschien niet en inderdaad, nog niets bekend van Lilly of Minimuisje :-k @nancy74, gefeliciteerd met het halen van de 40 weken! groetjes, lidwina
Goedemorgen dames, Ben alweer een tijdje wakker! Vanaf 5 uur vanochtend tot 7 uur harde buiken die elkaar om de 6 min opvolgden. Heb een uurtje kunnen slapen toen ik wakker werd begonnen ze gelijk weer. Ze komen nu om de 3a4 min de vk komt onze kant om ff te kijken. Ben mijn slijmprop ook verloren net een snotterbel. Maar wij houden jullie op de hoogte. Liefs Fennita
@Mandy : goed nieuws dat Danio weer thuis is Lijkt me schrikken zeg als je kindje zo opeens moet worden opgenomen Gelukkig gaat nu alles goed met hem Doe rustig aan meis! HElemaal met je BI ! @Emma : ow, dus jij ook vanwege je hoge bloeddruk Ik heb gelukkig ook geen vergiftiging maar ze checken er wel elke keer op. Want dat schijn toch elk moment te kunnen toeslaan. Daarom moet ik soms wel 2 keer in de week bloed laten prikken pfff. En door mijn zwangerschap ben ik zoooo moeilijk te prikken! heb jij dat ook? @Nancy : Uitgerekende dag las ik. Spannend hoor! Hoop dat vandaag de grote dag is voor je! @Fenniet: ben benieuwd! Hier goed geslapen Wel wakker geworden met keelpijn Aan een kant in mijn keel is die klier helemaal opgezet. AU Gelukkig hoef ik nergens naar toe dus dat word heel veel water en thee drinken vandaag om de keelpijn tegen te gaan. Helaas gaat dat dan ook gepaard met heeeel veeeel naar de wc gaan Dus, ik heb een spoeldag vandaag