Zo de vk is geweest en we hebben 3-4 cm onsluiting. Dus het is in werking! Spannend! Laat maar komen.
Zal mij benieuwen! Vanmiddag komt de vk weer. Dus misschien hebben we vanaaf onze kleine wel in onze armen.
@ Mandy: wat fijn dat je mannetje weer thuis is, nu genieten hè! @ Kiowa: ja, het kan snel gaan, vorige week donderdag waren mijn bloedwaardes beter dan ze geweest waren, dus deze week hoefde ik geen bloed te prikken, morgen alleen ff urine inleveren, maar dat zien ze direct met zo`n stikje geloof ik. @ Fenniet: succes meid, mooie dag voor een bevalling Ik was zonet even bij de periodeviering op de school van onze dochter, iedereen vragen: hoe lang moet je nog?Wanneer ben je uitgerekend?Hihih...alleen was er 1 vrouw die ik ten eerste al helemaal niet zo aardig vind, ten tweede die ik niet echt toonbeeld van reinheid vind :-& (goh, wat zeg ik dat netjes ) en die had het lef om zoooooomaar aan mijn buik te zitten!Nah ja zeg, het lef!
ieuw getver Emma! :-& Ik zou bij thuiskomst gelijk m'n kleren wassen Ik vind zulke mensen ook altijd vreselijk! ( helaas voor mij is mijn moeder zo'n persoon ) idd voor de urine test gebruiken zo zo'n stikje en zie je direct of er eiwit in de urine zit. Bij mij blijven ze bloed prikken ookal waren ze de week ervoor nog goed Nu heb ik gelukkig geeen hekel aan bloedprikken dus dat scheelt Moet jij ook zo vaak aan de CTG?
Ik heb de kamer nu al voor de dertigste keer gezien en het toilet ook. Goh man wat moet ik vaak naar de plee. En maar lopen want zitten kan ik niet geen zit in mijn gat en onwijs zere rug.
Sorry Sven, maar ik kan t niet langer voor me houden Miranda is vannacht bevallen van Joris Johannes Wilhelmus! Hij weegt 2880 gram! De details van de bevalling laat ik aan Sven over
Hihi geweldig! Mirande eindelijk! Gefeliciteerd met je zoon JORIS Ennuh... 1 dag na je verjaardag? zo heeft kyana dat bij mij ook gedaan hihi
hier is hij dus weer: het geboren lijstje 03-03 Mandytjuh geboren-->> Danio 15-03 03-03 Tamara geboren-->> Nizhoni 24-02 04-03 Patroeshka geboren-->> Justin 28-02 07-03 Lilly jongen 07-03 Mariska de Bree geboren-->> Danischa 05-03 08-03 Sharon geboren-->> Dylan 12-03 09-03 Veertje1979 geboren -->>Esmee 13-03 09-03 Linda10280 geboren-->> Jayden 28-02 09-03 mamma carola geboren-->> Demy 25-02 09-03 Ranjeewha18 jongen 11-03 Minimuisje geboren-->>Joris 12-03 Marian79 geboren-->>Martijn&Lotte 14-02 12-03 Mieke geboren-->> dylana-joy 05-03 12-03 Timiris Meisje 13-03 Madelief geboren-->> laura -->> 09-03 13-03 Jalea geboren-->> wonder 19-02 13-03 debje 26 jongen 14-03 Anniek geboren-->>Kyana 05-03 14-03 Mama van Ryan Meisje 14-03 mammatje geboren -->> daimy 09-03 15-03 Marijke geboren-->> Stijn 01-03 15-03 Jodi geboren-->> Marije, 12-02 17-03 guppienl geboren -->>Rune 18-03 18-03 Sweetpee geboren -->> Fayley 14-03 18-03 Diana82 geboren -->> valentijn 08-03 18-03 Carla geboren -->> Kyra 03-03 18-03 Bar geboren-->> Daisy 03-03 20-03 Roba77 verrassing 20-03 Cleo verrassing 13 mrt keizersnee! 20-03 Fenniet23 verrassing 21-03 nancy74 verrassing 23-03 MSU verrassing 24-03 Kiowa jongen 24-03 Lauraatje geboren -->>Danisha 19-03 25-03 Leonie jongen 26-03 Jolanda1976 meisje 27-03 Alkievalkie geboren-->> Fenja 23-02 27-03 Angelaa verrassing 28-03 Mandy1 (esther) verrassing 28-03 Biancaaa verrassing 29-03 Linda(83)jongen 30-03 Caithlin79 geboren -->>Jennifer en Yasmine 16-03 30-03 Emmaatje jongen 31-03 Toys verrassing 31-03 Cynthia85 jongen tot nu toe geboren: 16 meisjes 9 jongens verwacht: nog 9 jongens, nog 3 meisjes, en nog 9 verrassingen groetjes, lidwina
Hier Sven weer even! Inderdaad ons zoontje is vannacht geboren om 1.35, dus net niet meer op Mirandas eigen verjaardag Toen gisteren de weeen regelmatig kwam om de 3 a 4 minuten zijn we naar het ziekenhuis gereden waar we om 18.00 aankwam, de ontlsuiting was al aardig snel op 10 cm, het indalen ging iets minder snel. Vanaf het moment dat ze mee mocht gaan persen ging het naar mijn gevoel heel langzaam. Ik zag mijn arme vriendinnetje zo hard persen dat zelfs ik er bijna aambeien van kreeg . Toen het CTG niet meer optimaal was (geen spoed gelukkig) werd er toch voor gekozen om Jorisje (en mamma) te helpen. Toen het hele bed werd omgebouwd, en 2 artsen bijkwamen sprongen de tranen in mijn ogen. Miranda kreeg volgens mij maar de helft mee, en ik hoopte echt dat ze het achteraf als in een roes zou herinneren. Met behulp van een behoorlijk knipje, een zuignap en aardig wat trekkkracht van de arts, kwam eindelijk het hoofdje tevoorschijn. Door al het draaien in de buik zat de navelstreng 3 keer om zijn nekje, en nadat die was doorgeknipt, lag er al snel een gezond Jorisje op mamma's buik en kon pappa het niet meer drooghouden Miranda was weer helemaal helder en net zo gelukkig als ik. Ik heb me vaak afgevraagd wat de gelukkigste dag in mijn leven was, en kon niks verzinnen, tot vannacht Miranda moet nog even met Jorisje in het ziekenhuis blijven, donderdag, of op zijn laatst vrijdag, zal Miranda vast weer snel reageren. Het beste aan iedereen, en bedankt voor jullie gelukwensen en dat jullie Miranda al die tijd tijdens de zwangerschap hebben gesteund! Groetjes, Sven!
Wauw Sven wat een verhaal Gelukkig is alles goed met jullie kleine jongen en natuurlijk ook met Miranda Hoop niet dat ze er veel pijn aan overhoud en ook geen nare herinneringen! Geniet maar lekker van kleine Joris Doe Miranda de groetjes! Enne.... ben heel benieuwd naar de foto's van joris
Miranda van harte gefeliciteerd. Nou nog ff wachten weer tot de vk geweest is zal mij benieuwen hoever de onsluiting nu is. Kan ze nu nog erg goed opvangen alleen de weeën in de benen en de rug zijn niet lekker.
GEFELICITEERD SVEN MET JORIS!!! ik kan me helemaal voorstellen dat het de gelukkigste dag is van je leven. ikzelf heb nl. 3 gelukkigste dagen van m'n leven! groetjes, Didier (man van lidwina)