Moo>>>Welcome back Bij jou ook bijna zover zie ik Carla1980>>>Leuke fotootjes...vooral die big smile is errug leuk
Wat een droppie Carla. Leuk is dat he? als ze een beetje lachen in hun slaap enzo? Vind het echt een geweldig gezicht! Wat is het hier rustig zeg! Iedereen die nog moest bevallen aan het bevallen? Goh hoe lang zou het nog duren voordat iedereen bevallen is van de maart mama's? Spannend hoor!
hallo moo, welkom terug! ik zal je weer aan het lijstje toevoegen. uitgerekend 23-3 en ik zal er verassing bij zetten, tot eventueel tegenbericht
nogmaals het lijstje 03-03 Mandytjuh geboren-->> Danio 15-03 03-03 Tamara geboren-->> Nizhoni 24-02 04-03 Patroeshka geboren-->> Justin 28-02 07-03 Lilly jongen 07-03 Mariska de Bree geboren-->> Danischa 05-03 08-03 Sharon geboren-->> Dylan 12-03 09-03 Veertje1979 geboren -->>Esmee 13-03 09-03 Linda10280 geboren-->> Jayden 28-02 09-03 mamma carola geboren-->> Demy 25-02 09-03 Ranjeewha18 jongen 11-03 Minimuisje geboren-->>Joris 12-03 Marian79 geboren-->>Martijn&Lotte 14-02 12-03 Mieke geboren-->> dylana-joy 05-03 12-03 Timiris Meisje 13-03 Madelief geboren-->> laura -->> 09-03 13-03 Jalea geboren-->> wonder 19-02 13-03 debje 26 jongen 14-03 Anniek geboren-->>Kyana 05-03 14-03 Mama van Ryan geboren -->> Senna Chenoa 21-03 14-03 mammatje geboren -->> daimy 09-03 15-03 Marijke geboren-->> Stijn 01-03 15-03 Jodi geboren-->> Marije, 12-02 17-03 guppienl geboren -->>Rune 18-03 18-03 Sweetpee geboren -->> Fayley 14-03 18-03 Diana82 geboren -->> valentijn 08-03 18-03 Carla geboren -->> Kyra 03-03 18-03 Bar geboren-->> Daisy 03-03 20-03 Roba77 geboren-->>Jayson 16-03 20-03 Cleo verrassing 13 mrt keizersnee! 20-03 Fenniet23 geboren -->> Noëlle Fleur 22-03 21-03 nancy74 verrassing 23-03 MSU verrassing 23-03 Moo verrassing 24-03 Kiowa jongen 24-03 Lauraatje geboren -->>Danisha 19-03 25-03 Leonie jongen 26-03 Jolanda1976 meisje 27-03 Alkievalkie geboren-->> Fenja 23-02 27-03 Angelaa verrassing 28-03 Mandy1 (esther) verrassing 28-03 Biancaaa verrassing 29-03 Linda(83)jongen 30-03 Caithlin79 geboren -->>Jennifer en Yasmine 16-03 30-03 Emmaatje jongen 31-03 Cynthia85 jongen tot nu toe geboren: 18 meisjes 10 jongens verwacht: nog 9 jongens, nog 2 meisjes, en nog 8 verrassingen
en wat een geweldige foto's staan er weer op van verschillende kindjes! wat zijn die van ons (maart mamas) toch mooi hè groetjes, lidwina
Hallo allemaal, Vanavond hebben we even een foto van ons kleine wondertje in ons album geplaatst! Met mama gaat het redelijk, ze heeft nog wel een beetje last van de hechtingen. Maar voor de rest gaat het echt super met Noëlle en Fennita! Iedereen die van die lieve berichtjes heeft geplaatst bedankt, mama zal binnenkort zeer zeker reageren! Liefs en Groetjes van de trotse papa van Noëlle, Pieter aka man van Fennita
Hoi hoi Dames! Allereerst alle nieuwbakken mama's en papa's van harte met de geboorte van jullie hummels! Zo he ik was van plan bij te blijven met lezen, maar dat is er niet van gekomen LAs net wel dat Danio weer thuis is MAndytjuh, wat fijn. Hier gaat alles lekker, vandaag was onze eerste dag zonder kraamzorg. In een woord GEWELDIG! ******Mijn bevalling****** Zoals de meeste weten zijn dinsdag op woensdag mijn weeën begonnen, erg onregelmatig... Om een uur of 14.00 werden ze regelmatiger en pijnlijker. Ik had nog een APK staan voor 15.30, maar Mr Sweetpee heeft die afgebeld en gevraagd of er toch maar iemand kon komen. De vk was hier rond 15.45, zag dat ik weeën had en constateerde 4 cm ontsluiting Ze zou om 19.00 weer terugkomen, maar als mijn vliezen braken moest ik gelijk even bellen. Kon ik mooi even familie en beste vriendin bellen dat die moesten komen, zouden ze mooi op tijd zijn De vk ging om 16.15 weg en om 16.30 was het "plop, plop" in mijn buik tijdens een wee en kwam er toch een plens uit En toen, toen kreeg ik een weeënstorm". Wat was dat pijnlijk zeg, niet tegenaan te puffen! Mr Sweetpee heeft de vk weer gebeld en die kwam er weer aan, want Fayley had in het vruchtwater gepoept.... Toen zijn we in de spits naar het ziekenhuis gegaan, wat geen pretje is met een weeënstorm kan ik jullie zeggen....tegen kwart voor 6 waren we er. Ik ben aan de ctg gelegd, met Fayley was alles gelukkig goed. Om 18.30 kreeg ik persweeën en mocht ik persen, alleen af en toe moest ik stoppen om dat haar hartslag daalde. Uiteindelijk is om deze reden besloten dat ze me gingen helpen (om 19.10 ongeveer) dmv vacuümpomp. Gelukkig was ze bij mijn laatste pers er al bijna helemaal uit dus hoefden ze maar een keer te trekken En zo was onze meid er om 19.14 Ik heb 4 oplosbare hechtinkjes gehad ivm de knip. de volgende ochtend mochten we lekker naar huis toe. Sinds gisteren heb ik nagenoeg geen last meer van de hechtingen. Het was erg pijnlijk de weeënstorm, maar toen ze er eenmaal uit was was alle pijn verdwenen ***************************************** Nou dat was mijn bevalling dus. Fayley is gisteren nog gewogen en weegt al 3100gr en haar navelstompje is er ook al af Ik geef bv, maar via de fles aangezien het erg pijnlijk is met haar aan de borst (te korte tepel) ook met een tepelhoedje. Gelukkig heeft Mr Sweetpee een superkolf gehaald voor me
Dank je Caithlin! Die van jou zijn ook prachtig hoor! Erg lief die foto met z'n tweetjes, schattig hoor.
@sweetpee, fijn dat alles uiteindelijk goed is gegaan. wij vonden het fijn dat mr sweetpee ons op de hoogte hield, was erg spannend. Wel vervelend dat bv niet gewoon lukt, maar goed dat het op deze manier wel gaat. groetjes, lidwina
Ja mr Sweetpee vond het ook erg spannend en leuk om te posten Leuke foto's trouwens van Rune! Ik vind dat je mooie namen hebt voor je kids!
@sweetpee, bedankt, vinden wij ook wel. Fayley ziet er trouwens uit als een lieffie. (weet niet zeker of ik dit al eens gezegd heb, maar ja... postzwangerschapsdementie? ) groetjes, lidwina
Hihi ik weet het ook niet meer hoor de dementie leeft hier ook nog Maar ze is voorbeeldig! huilt alleen als ze honger of een volle luier heeft, slaapt 's nacht door.
hoi allemaal hier even snel een berichtje met dylan gaat het goed. ik heb wel nog last van de hechtingen. om de 3 uur meld hij zich om te eten. papa merkt er snachts niks van maar mama wel. dames die nog moeten gaan bevallen zet hem op. groetjes
Sharon...fijn dat alles goed gaat met dylan! Ik ga lekker douchen en dan mn bedje in en maar es kijken wat deze nacht gaat brengen hahaha wie weet Welterusten vast en tot morgen maar weer. Groetjes Jolanda
Guppienl, bedankt voor het toevoegen van mij aan de lijst! We weten wel wat het wordt, maar dat houden we nog even voor ons. Wat een mooie baby's allemaal zeg!
graag gedaan, Moo! ennuh ik ben benieuwd MSU en Moo, gefeliciteerd met het bereiken van de 40 weken!!! ( of ?) groetjes, lidwina
Goedemorgen, Msu en Moo,zie dat jullie vandaag 40 weken zijn...gefeliciteerd(of niet hihi) Groetjes Jolanda