ja ik stel mijn vraag niet helemaal goed... ik bedoelde of ze het ook zeggen als ze een afwijking zien of nemen ze dan contact op met de verloskundige? Ik heb dit buiten mijn verloskundige geregeld (moest ook) dus vandaar dat ik me dat afvroeg En wat is precies een 4d dan?
als zij iets zien wat hun zorgen baart, dan nemen ze in overleg met jou contact op met jouw VK. Ik wil geen pretecho meer. Ik heb er toen 1 met astrid gedaan en ik vond het een grote teleurstelling. Ik vond de 20 wkn echo veel mooier omdat je hierop heel je kindje ziet!
op internet vind ik wel foto's waar ze met 21 helemaal te zien zijn.... nou ja ik zie het wel... ik neem ook een dvd erbij dan kan ik het terug kijken wanneer ik wil
op een 4d echo zie je het kindje bewegen! vond het heel erg mooi en met 15 weken kun je het hele kindje zien, ben echt blij dat ik het heb laten doen. Duurde bij mij trouwens wel 40 minuten. Nou bij een pretecho zeggen ze ook duidelijk dat het geen medische echo is. liefs
IK kan ook niet wachten. We krijgen een 3d en 4d echo met 2 kleuren foto's, minimaal 4 zwart-witfoto's en een dvd. aaaah ik kan echt niet wachten zeg! ben blij dat we 4 nov de 20 wk echo krijgen, daar kan je voor 10,- een dvd en 15 fot's meekrijgen
Wanneer moet je dit eigenlijk aanvragen als je zo'n 3 of 4d echo wil? Ik wil t ook graag rond de 26/28 weken. Moet ik dan nu ook al een afspraak maken hiervoor?
@Patroeschka: Ja dat denk ik wel ja. Ik heb twee weken terug de afspraak gemaakt bij babyview. Ze zei dat het behooorlijk druk was. Heb m met 25wk6dgn. En ze vond ook dat de mooiste resultaten rond 26 weken zijn. Gewoon even bellen zou ik zeggen
Hallo Wat leuk om te lezen dat iedereen al afspraken aan het maken is voor de 20 weken echo of pretecho.. Ikzelf heb net gebeld en kan 31 oktober komen voor een pretecho vond ik zelf wat vroeg maar hij zei dat ie dan ook al kan zien of het een jongen of meisje is ben heel benieuwd. Trouwens wie van de maart mama's willen net als ik ook weten wat het wordt?
IK! Wij willen weten of we een jochie of een meid verwachten. Waarom? Uhm...makkelijker met kleertjes kopen, gerichter praten over hij/zij. Och, het als verrassing houden is ook leuk maar ik ben gewoon te nieuwsgierig!
Ik wil best een wedstrijdje met je doen hoor! Ik weet bijna zeker dat ik die winnen ga Tweelingen komen namelijk gemiddeld drie weken eerder. Dus eigenlijk is het niet echt een eerlijke strijd! Mijn 20 weken echo is op 31 oktober, bij 21 weken! Er was eerder geen plek voor me! Wij zijn ook wel heel erg benieuwd wat er in mijn buikje zwemt, maar zijn er nog niet over uit of we het wel echt willen weten! Nog een paar weekjes bedenktijd dus.... Marian
@Marian, Ik vraag me persoonlijk ook af of het ons uberhaupt wel gaat lukken om NIET te zien wat we krijgen. We zijn natuurlijk bevoordeeld met veel echo's, wat heel leuk is! Maar ook extra veel kans dat we iets zien of juist niet zien bij de kleintjes
ik debnk dat wij het ook willen weten... mannetje lief is erg nieuwsgierig.. ik weet het niet dus ik heb zoiets van, ttja moet ik hem dat ook nog onthouden? ik denk dat ik met hem mee ga en dat we het willen weten
wij willen het ook weten hoor, de techniek is er toch om dat al te kunnen weten dus waarom niet. Zo, ik kom net terug van babyzwemmen, blijkt dat een vrouwtje die ook meedoet, 16,5 week zwanger is.. haha. Net zo ver als ik dus! Erg grappig! Ik doe wel wat minder wild in het water met Astrid, maar die klimt er nu zelf uit om er vervolgens ook weer in te springen ..haha, ze is geslaagd voor haar berendiploma brons.. Leuk hè! Ik denk dat ik met nr 2 ook weer ga zwemmen en dan wel wat eerder dan met astrid. Ik heb er echt zin in.. Voelen jullie nu ook veranderingen in je gemoedstoestand?
Wij willen het ook weten hoor! Ik kan niet wachten tot ik weet of het een jongetje of een meisje word. Ik ben zoooooooooo benieuwd, word er gek van Nog 2 weken........... O trouwens, sinds afgelopen zaterdag voel ik mijn kleintje bewegen en gisteravond heeft mijn mannetje het voor het eerst ook kunnen voelen! Het is echt een wonder hoor
NEE. Wij willen t absoluut niet weten! Is t toch nog een verrassing straks he. En ja gupsie die gemoedstoestand...(zie kookpunt bereikt)
wij willen het ook weten Heeft je kindje er trouwens erg last van als je een uitbarsting krijgt.... had net voor eerst (tijdens zwangerschap) een uitbarsting naar me vader.. ik ging behoorlijk tekeer (mede door hormonen maar hij vroeg erom) maar hoop niet dat me kindje daar last van had/heeft?