Goeiemorgen allemaal, wat heerlijk om te lezen dat het allemaal zo goed gaat met de maart kindjes!Ik wordt er wel jaloers van hoor Het inwendig onderzoek van gister heeft nog niets gedaan (behalve wat echt pijnlijke buiken gisteravond). Heerlijk geslapen en ik ga zo es ff lekker naar de markt (gister bloeddruk weer prima, dus ik mag van mezelf na weeeeeeeeeken thuis zitten wel ff eruit ) Meiden, geniet van jullie kindjes, en voor ieder die nog moet werpen, succes en laat de weeën maar beginnen Liefs Emma
Goedemorgen.. Weer wakker geworden zonder in een plas water te liggen...hahah @moo Welcome back! @Sharon Fijn dat alles goed gaat met dylan @Sweetpee Fijn dat ook bij jou alles goed gaat jammer van de bv maar fijn dat t kolven wel goed gaat.Was idd wel erg leuk dat mr sweetpee ons zo op de hoogte hield heb t toen de hele avond in de gaten gehouden Ook zag ik weer wat nieuwe foto's van carla& fenniet heel mooi! @Msu en Moo Gefeliciteerd met de 40 wkn maar ze mogen er nu wel eens uit @lidwina Beetje goede nacht gehad? @emmaatje Veel plezier op de markt en doe rustig aan..
goede morgen dames... en hebben de ooievaars hun werk goed gedaan vannacht? ik probeer zo vaak mogelijk hier te komen om te kijken of alle dames hier vorderingen maken... ik moet zeggen het gaat vrij snel hier hoor super! nou voor de dames die nu liggen te puffen heel veel succes en de dames die nog ff moeten daar duim ik natuurlijk ook voor nou Danio is weer te bewonderen ik heb weer 3 foto's toegevoegd liefs van ons
Ik raak gewoon verslaafd aan dit forum ! Gefeliciteerd met de nieuwe babies ! Eindelijk voor mij ook de 40 weken ! Ik voel zo weinig rommelen dat ik me afvraag of het voor juni nog gaat gebeuren Ik wacht af....
goedemorgen dames Ook hier weer een goede nacht gehad. Heel even wakker geworden van wat krampen maar daarna snel weer in slaap gevallen Dames die de 40 weken nu zijn : gefeliciteerd Dat het vandaag maar DE grote dag mag zijn Morgen is mijn uitgerekende datum. Spannend Ik ben een van de weinige die echt op haar uitgerekende datum is geboren. misschien mijn kleintje ook wel Nou, ik mag vandaag weer voor mijn APK kijken of die hoofdpijnen van de hoge bloeddruk komen of dat het gewoon een grieppie is ofzo
@mandytjuh Mooie foto's hoor..wel zielig zoals die onder die lamp ligt met dat lapje voor zn ogen.. @Msu Verslafend hé dat forum..weet er alles van @Kiowa Succes bij je apk hoop dat de hoofdpijn niet van je bloeddruk afkomt.. Trouwens stom misschien maar zat gisteren te denken of ik wel genoeg conditie heb voor die bevalling.. Ben zo snel buiten adem als ik fiets van de supermarkt naar huis of als ik een paar trappen op heb gelopen ben ik al bekaf..En dan te bedenken dat ik straks uren met die bevalling bezig ben en bv ruim een uur moet persen.. Maar ja zal t wel zien..
Hallo dames, Hier ff een berichtje van de kersverse moeder. De eerste nacht zijn we redelijk goed doorgekomen, aangezien onze kleine meid gister de hele dag heeft geslapen heeft Noëlle ons vannacht lekker bezig gehouden. Maar goed dat hoort er allemaal bij. Ze drinkt ontzettend goed haar ontlasting is nou al aan het verkleuren. Dus een goed teken. Ze is vanmorgen heerlijk in bad geweest en ligt nu lekker te slapen. En het snurken heeft ze van haar papa. Ik heb nog een paar foto's in ons album gezet dan kunnen jullie de kleine meid bewonderen. Voor iedereen die op het punt staat te bevallen of bezig is heel veel suc6. Dikke kus Fennita
Dames die de 40 weken hebben bereikt gefeliciteerd en mogen de beebs zich maar snel aandienen Mandy en fenniet: wat een droppies! Kiowa succes met je APK
Ik zal vanmiddag nog ff proberen om er meer bij in te zetten maar ik ben daar niet zo goed in. En Pieter is nu onze kleine aan het aangeven bij het gemeentehuis en dan vraag ik hem straks wel even omdat te doen. Maar we hebben nog een paar onwijs mooie foto's van onze kleine meid. Maar die houden jullie nog tegoed van ons. Veel liefs dikke knuffel.
hoi hoi dames, Lees dat alles oke is met iedereen; heb weer een paar hele mooie foto's gezien van hele mooie babytjes! Zoals Lidwina geloof ik al zei: onze maart kindjes zijn allemaal erg knap! Dames die nog moeten bevallen wens ik wederom veel succes en dat het maar snel mag gebeuren. Andere dames: geniet van jullie kleintjes! Doe ik ook!
@linda, geloof me, als je eenmaal bezig bent heb je geen keus. het komt uit je tenen ofzo. daarna ben je uitgeput, maar op het moment zelf heb je echt genoeg energie. groetjes, lidwina
En hier is hij weer, de laatst gepost lijst van de zwangeren: debje26 laatst gepost: 6 mrt. 2007 Mandy1 laatst gepost: 7 mrt. 2007 Timiris laatst gepost: 7 mrt. 2007 Cynthia85 laatst gepost: 11 mrt. 2007 Cleo laatst gepost: 12 mrt. 2007 Angelaa laatst gepost: 18 mrt. 2007 Lilly laatst gepost: 19 mrt. 2007 Ranjeewha18 laatst gepost: 19 mrt. 2007 Lauraatje laatst gepost: 20 mrt. 2007 Biancaaa laatst gepost: 21 mrt. 2007 nancy74 laatst gepost: 21 mrt. 2007 Leonietje24 laatst gepost:22 mrt. 2007 moo laatst gepost:22 mrt. 2007 Kiowa laatst gepost: 23 mrt. 2007 Emmaatje laatst gepost: 23 mrt. 2007 Linda83 laatst gepost:23 mrt. 2007 Jolanda1976 laatst gepost: 23 mrt. 2007 MSU laatst gepost: 23 mrt. 2007 groetjes, lidwina
Hallo dames, Zoals jullie al hadden vernomen ben ik de 21e bevallen van natuurlijk het mooiste mannetje ter wereld! Hoe de bevalling precies gegaan is post ik misschien vandaag of morgen, ben net een uurtje terug uit het ziekenhuis en ben nog behoorlijk bekaf... Maar met de kleine Joris gaat het hartstikke goed, hij drinkt goed aan de borst, alleen heb ik nu beide tepels al helemaal kapot... Zo'n goeie begeleiding kreeg ik in het ziekenhuis! En met mij gaat 't ook enigzins, ben nog erg moe en heb ontzettend last van beneden, is ook helemaal blauw van onderen en ben 15 hechtingen rijker... Voor de dames die nog moeten bevallen, heel veel succes! Hopelijk duurt het niet meer zo lang voor jullie! En voor de dames die ondertussen de afgelopen dagen ook zijn bevallen gefeliciteerd! Geniet er lekker van, dat doe ik nu ook! Ik plaats ook zo snel mogelijk een foto van ons mannetje! Moet effe de foto's nog hier op de laptop zetten! Gr. Miranda
Hallo Laatste Loodjes Dames! Het is hier al een stuk rustiger geworden zie ik! Ik zag dat er al een paar dames op of over de 40 weken grens zijn...Ik hoop dat jullie het niet al te zwaar hebben! Ik wil jullie allemaal nog even erg veel succes en kracht toewensen voor tijdens de bevalling. Hier is het erg druk, vandaar ook dat ik erg weinig meer post Ik probeer ook nog een beetje te posten bij het maart-mama's forum, want ook al ben ik nu afficieel een februari mama, ik voel me toch iets meer verbonden met jullie dan met de februari dames, die ken ik helemaal niet.... Marian
Oh ik zag al dat Sven het hele verhaal over de bevalling had getypt! Helemaal makkelijk! Ik heb het inderdaad vooral het laatste gedeelte volledig in een roes meegemaakt... Ik kan het me nog wel herinneren allemaal, maar ik kan geen pijn of niks omschrijven. Ik voelde hoe ze bezig waren van onder met trekken en duwen maar ik voelde er helemaal niks van, zo erg was ik in mezelf gekeerd! Van de ene kant wel goed geweest, want het was er behoorlijk aan toe gegaan om Joris met de zuignap eruit de trekken... Maar ook kan heel cliche zijn... Je vergeet de pijn echt gelijk! Zodra je kindje op je buik word gelegd voel je helemaal niks meer! Je bent zo in een roes omdat je je kindje ziet, echt een geweldig moment hoor!
Minimuisje, fijn dat je weer terug bent en alles goed gaat. ik was ook helemaal in mezelf gekeerd, ik had zo ontzettend mijn hele ik nodig voor de bevalling, de buitenwereld leidde alleen maar teveel af. groetjes, lidwina
hoi allemaal. dylan wil de afgelopen 2 dagen niet in zijn eigen bedje slapen, hij wil bij mij in bed tegen mij aan liggen en als ik dan denk dat hij in een diepe slaap is en hem verhuist naar zijn eigen bedje gaan zijn ogen weer wage wijd open. hij ligt nu ook weer bij ons in bed. hoop dat hij snel weer in zijn eigen bedje wil. groetjes