ja lidwina het is echt rustig hier... maaaaaar we zijn er om de rest van de dames ( die misschien net ff geen zin hebben om te reageren) te steunen, maar goed we zien het wel en wachten wel heeeeeel nieuwschierig af hiero hihihihihi
Weet ff niks te vertellen hier...tis ook zoooooo rustig.Hier nog steeds niks geen voortekens van een bevalling helaas .Raar eigenlijk want de eerste was 12 dagen eerder en stiekum ga je er dan ook maar beetje vanuit dat deze ook wel eerder zou komen maar nee hoor hahaha. Ga zo maar lekker het bedje in en kijken of er vannacht misschien maar wat gaat gebeuren Groetjes Jolanda
hoi dames, Hier ff berichtje van mij Heb een paar daagjes niet gereageerd. Dit omdat ik veel problemen heb met mijn moeder en ik er ff helemaal doorheen zat Gisteren en vandaag zoveel mogelijk rust genomen. Vooral geestelijk. Heb echt het gevoel dat ik zwaar overspannen ben Daarbij was gisteren mijn uitgerekende datum en die kwam en ging voorbij zonder dat onze uk maar aanstalte maakte om te komen Enige wat er wel uitwilde was een hele dag vol hele erge spuitdiarree (sorry) Morgen weer voor mijn APK. Hoop dat ze zeggen wanneer ze me willen gaan inleiden. Al hoop ik nog steeds dat onze uk uit zichzelf gaat komen Groetjes van Kiowa
och meissie toch het is wat allemaal he je beeb wat lekker blijft zitten terwijl jij zoiets heb van... nou van mij mag het wel gebeuren vandaag en dan nog je moeder en als klap de vuurpijl dat je je niet lekker in je vel voeld en het idee heb dat je overspannen word. als ik jou was zou ik het toch even aan geven aan je vk /gyne morgen misschien dat ze het toch allemaal meenemen in een overweging tot... ja je weet maar nooit toch nou van mij krijg je in ieder geval een mega knuffel en je weet het he ik kan niet veel voor je doen maar een luisterend oor/lezend oog heb ik altijd hoor! groetjes en veel liefs van mij en uhhhhh diaree dat is meestal wel een reactie van je lichaam die is al goed aan het ruimen van binnen...
hoi Kiowa, wat vervelend dat je veel problemen hebt met je moeder! ik denk dat iedereen daar overspannen van zou worden. juist tijdens je zwangerschap verwacht je toch dat je moeder je steunt. en inderdaad, diarree duidt wel eens op het klaarmaken van je lichaam... balen voor je allemaal joh, jij bent in mijn beleving toch echt degene die het meest verdient snel te bevallen. dus, speciaal voor jou: HUP BABY VAN KIOWA HUP GO BABY VAN KIOWA GO OOIEVAARTJE OOIEVAARTJE JÉÉÉÉ BABY VAN KIOWA groetjes, lidwina
Elke keer als ik nu hier kom hoop ik op nieuw baby nieuws, maar het is echt nog verdacht stil... Alle laatste maart-mama's tegenlijkertijd aan het bevallen... Ik hoop het in ieder geval voor ze, het wachten heeft nu lang genoeg voor iedereen geduurd! GO MAART-BABY'S @ Kiowa -> Problemen met je moeder, nu net op het laatste van de zwangerschap... In ieder geval een dikke knuffel ook vanuit hier en hopelijk word je vandaag iets wijzer bij je APK! Succes...
Goedemorgen, Mandytje...djw voor het duimen! Kiowa...Kl*te dat je er ff doorheen zit.Hoop ook voor jou dat je snel gaat bevallen.S6 vast voor de apk Ik ben vannacht en vanmorgen wat slijm en bloed verloren en vannacht veel harde buiken gehad gepaard met wat zeurderig buikpiin dus ik hoop dat het nu ook niet zo lang mer gaat duren Heeft het duimen tog nog effect gehad hihi
@jolanda, spannend! ik [-o< voor je dat het doorzet! kan ik tenminste eindelijk weer het lijstje posten groetjes, lidwina
BEdankt allemaal voor jullie lieve woorden ( en voor de aanmoedigingen voor mijn uk ) Pfff voel me vandaag echt brak. Heb al een douche genomen maar dat heeft niet echt geholpen. Als ik niet voor de APK hoefde dan denk ik dat ik de hele dag in bed zou liggen Trouwens iemand nog meer die tijden de laatste maand van de zwangerschap aan het afvallen is/was ? Ik eet gewoon normaal en snoep zelfs best veel in het weekend maar blijf elke week een kilo afvallen. Nu vind ik het niet zo erg want ik ben behoorlijk wat aangekomen tijdens de zwangerschap ( schat iets van 23 kilo ) Het is niet het vocht dat weggaat. Dat zit nog lekker evenveel in voeten en handen en benen enzo. Gyn snapt er niks van dus daar heb ik niet veel aan Enige wat ze zei was dat ik maar een raar mens ben ( vertel iets wat ik niet weet joh hihi )
Ik ben inderdaad ook afgevallen. (niet veel hoor) maar volgens bakerpraatjes is dit ook "voorbereiding". Nou ja, zoals alles bijna voorbereiding is.. Wat ik wel weet is dat diarree "voorbereiding"is, dus eh mijn duimen draaien voor je ! [-o< Hier verder nog geen voortekens terwijl de houdbaarheidsdatum al is overschreden, bij wijze van spreke Moet woensdag weer voor de APK maar geloof niet dat daar enige actie op zal volgen van de kant van de vk praktijk. Ze zijn nogal wat laks in die dingen en zullen me heus nog niet doorsturen naar de gynacoloog ! De dag nadat ik ben opgenomen in het ziekenhuis met stevige (voor)weeen met 35 weken, vond de vk dit maar onzin. "het was ook wel overgegaan met een beetje rust". Dit is zo ongeveer de algemene instelling. Ergens last van ? Ja schat, je bent zwanger he ?
@jolanda, gefeliciteerd met je 40 weken! dubieus, ik weet het, maar houd moed! ennehhhh, niemand van ons is nog op de uitgerekende datum gekomen, wat dacht je ervan, we moeten er toch minstends een hebben @kiowa, ik viel niet echt af, maar ik kwam ook niet meer aan @msu jeetje wat een stel idioten zeg het lijkt gewoon wel of ze je niet serieus nemen. en t is nu een beetje te laat om een andere praktijk te zoeken... groetjes, lidwina ps, kraamzorg is weg en nu kan ik mijn huis weer terugverroveren
Goeiesmorgens! Dames met een APK vandaag TOI TOI TOI! Ik hoop echt dat de laatste beebs zich snel aandienen. Probeer het hier wat bij te houden, maar heb soms zo weinig tijd om te lezen... Ben vandaag voor het eerst de hele dag alleen met de kleine meid Mr Sweetpee is weer aan het werk gegaan Dus vandaag gaan we maar lekker weer de routine oppakken in het huishouden enzo
succes sweetpee, maar doe je wel rustig aan? mijn routine bestond bij de eerste vooral uit hangen op de bank met mijn kleintje vast, en als maar kijken..... groetjes, lidwina
Goedemorgen allemaal Pff nog geen bevallingstaverelen hiero. Heb alleen dat de kleine erg druk is voor zijn doen nu en elke keer een kloppend gevoel alsof de kleine hik heeft onderin mn buik . T is gewoon erg onrustig in mn buik. ben benieuwd.
Nou wie weet Biancaa Ja ik doe rustig aan hoor Lidwina Ik ben gelijk gaan douchen met opstaan, beesten naar buiten gegooid, flesje gemaakt en gegeven, wasje in de machine, flessen gesteriliseerd. en nu zit ik geloof ik al een uur op het forum met een paar bakkies koffie. Fayley ligt heerlijk in coma in de box Straks gaat ze lekker in bad en dan is het een flesje en gaan we allebei tukken (iig even liggen )
Als je dan de berichtjes leest van de moeders hiero kan je gewoon niet meer wachten. Kijk alleen erg tegen de kraamverzorgster op ik weet niet waarom maar nee heb het er niet zo op op de een of andere manier. Als goed is heeft mn man gelukkig een weekje vrij naar de geboorte dus dat is al een geruststelling. Krijg nu weer rare steekjes die ik nog nooit eerder heb gevoelt heel apart. en elke keer een raar gevoel dat ik moet plassen en dan gaat het direct weer weg. pff wat is dit toch raar eigenlijk. haha En wat een liefe foto`s van al die kleine baby`s van iedereen
KAn ik me goed voorstellen hoor, had ik op een gegeven moment ook. Ik wilde ook mijn beeb HAhaha ik zag ook zoooooo op tegen de Kraamzorg...maar het is me 100% meegevallen, erg gezellig mens. Maar ben blij dat ik nu zelf het huishouden weer in handen heb soms ging de wasmachine voor niets aan en pffff dingen die op de verkeerde plek gelegd werden Maar ja dat heb ik maar even voor lief genomen.
haha echt vervelend is het ook omdat je zo ver al bent en weet dat het kan komen en dan krijg je nog van die vagë dingen te voelen in je buik. volgens mn vriend komt het deze week volgens mn ma vrijdag en mn vader zegt dat het woensdag moet komen haha ben benieuwd wie gelijk heeft. Morgen naar de vk hopelijk kan die wat meer zeggen