@Kiowa nou dat gevoel heb ik dus ook en het gevoel dat het eigenlijk nog heeel lang gaat duren :S Vanaf wanneer zal de verloskundige je vliezen breken? en kan ze ong zeggen wanneer het zal komen?
kiowa, statistisch gezien is dat niet zo, er zijn nog 5 dames die nog niet op de 40 weken zitten. en ik zou vrijdag tegen de desbetreffende gyn zeggen dat er al is geZegd om je niet meer dan een week over te laten lopen. of bellen naar die ene die dat niet wilde. (weet je nog welke dat was?) want het is raar dat ze allemaal wat anders vinden. groetjes, lidwina
bianca, is afhankelijk van de vk. ze kunnen pas iets doen als je iets ontsluiting hebt, en bij mij gingen ze echt niet voelen of dat zo was omdat dat alleen maar ongemak zou geven... met 2 weken overtijd leiden ze meestal pas in... maar de kans is groot dat je dan echt al bent bevallen hoor! groetjes, lidwina
ja idd Mandy: het is ook allemaal maar een schatting. Maar hoop toch dat ze hem te zwaar schatten. Ik ben maar een klein vrouwke hihii ( 1,53 ) Nou, het is dus raar geregeld daar inhet ziekenhuis. Ik heb 1 gyn. Maar die heb ik alleen maar gezien bij de xtra groei-echo's dus niet bij de controle. Dan lopen er daar een heleboel verloskundigen die studeren voor gyn En bij die ben ik het meeste op controle. Dat zijn er ongeveer 6. Dan zijn er tegelijk de echte gyns. Hun zijn met zijn 10-en. Heb daar nu 2 van gezien. Waaronder niet mijn eigen gyn. Maar die ene echte gyn zei dus dat ze me niet langer zouden laten lopen dan 41 weken. Weet zijn naam niet maar wel hoe hij er uit ziet. Kan nie missen is de enige met een baard hihihi. Dat heb ik ook tegen die vrouw (verloskundige) gezegd waar ik vandaag bij was. Maar daar zei ze niks over..... Maar voel me zo'n zeur om speciaal om hem te vragen en om te vragen om ingeleid te worden Ik wacht iig vrijdag nog ff af. Dan krijg ik weer een wanabee gyn ( lees verloskundige in opleiding voor gyn ) Kijken wat zij zegt. Ze moeten toch 'n keer met afspraken komen want aankomende vrijdag ben ik al 41 weken. Ze kunenn me toch niet eeuwig laten rondlopen?
@kiowa, je moet gewoon zeuren bij de gyn! als de ene echte zegt dat je max. 41 wkn. loopt moet je ze daar aan houden! als jij het niet doet kom ik gewoon naar jouw ziekenhuis! nemen we alle bevallen mama's mee, gaan we gewoon de weg versperren als jij binnen bent! We gaan pas weg als jij bent bevallen. groetjes, lidwina
@ Linda -> Gefeliciteerd met Reinier! Rust maar lekker uit, een bevalling van 27 uur is niet niks... En geniet er natuurlijk van!
Ik duim mee ! Als iemand een wegversperring nodig heeft voor het ziekenhuis, ben ik van de partij. Je kunt mij ongeveer vergelijken met 2 "normale mensen" en door de hormonen heb ik een agressie van wel 10 Gelukkig mag ik een maart-mama blijven ! Veel te gezellig hier !
en bianca? lees t net pas.... zijn net naar de stad geweest, en naar de mac. heerlijk, rune in zijn pakje op schoot, en ik inmijn stoel... en lekker rustig, dus geen gedoe in winkels... hoop voor je dat t doorzet... groetjes, lidwina
MSU, dat voor 10 agressie hebben ken ik hoor! Ik had gewoon de neiging om ruzie te zoeken zodat ik die agressie kwijt kon! Niet echt handig trouwens met BI het lukte meestal ook niet en da's maar goed ook want ik ga ook heeeeeel snel huilen. groetjes, lidwina
Hey hallo! Alle verse mama's: GEFELICITEERD! Zelf ben ik ook bevallen en wel op 18 maart om 23.46u, nèt te vroeg aangezien ik op de 19e was uitgerekend, hihi ... Ik heb een zoon gekregen en hij heet Timo. Het is heerlijk om (weer) mama te zijn van zo'n klein wondertje! En voor diegenen die nog 'moeten': SUCCES!
Welkom Moesje74, ik heb je al toegevoegd aan het geboren lijstje gefeliciteerd met Timo groetjes, lidwina
Hallo maartmama's, ik ben hier in het begin ook al geweest, maar wegens tijdgebrek niet meer geweest. Ik wil jullie allemaal feliciteren met jullie zoontjes en/of dochters en aan zij die nog moeten bevallen veel succes wensen ! Zelf ben ik op 20 maart om 16.46 uur bevallen van een lief zoontje Joël Normaal was ik op 23 maart uitgerekend
Dag allemaal! Voor iedereen die bevallen is: van harte gefeliicteerd! Geniet er lekker van! Wederom tis hier nog erg rustig..Moet zometeen om 9.10 voor mijn APK en ze gaan me proberen te strippen dus dames duimen! Heb al wel wat dagen zeurpijntjes maar het zet niet dooor dus ik hoop dat er vandaag verandering in komt! Ik kom straks wel weer ff langs om te vertellen hoe het is gegaan. Groetjes Leonie