goede morgen... voor alle nieuwe maart mama's die er gezellig bij gekomen zijn jullie ook nog gefeliciteerd met jullie wondertje en geniet er maar lekker van ! ik ben zo benieuwd hoe het met de rest van de dames gaat zullen er al weer wat dames aan het rommelen zijn? of misschien wel al bevallen zijn ja ja ik blijf optimistisch die ooievaar moet maar nog beter zijn best doen hoor zal m is opslag geven misschien dat hij dan beter zijn best gaat doen... nou dames mijn duimen zijn weer aan het draaien voor jullie
hallo ik lees al bijna vanaf het begin mee en vond het ook altijd erg spannend maar word de laatste tijd wel erg rustig hier dat is wle jammer .Ik zelf ben vandaag uitgerekend en wacht helaas nog steeds . vind het ook wel spannend om te lezen hoe het bij de anderen was gegaan. Zelf denk ik dat ik nog wel een tijdje moet wachten aangezien de andere tweee van mij ook lang op zich hebben laten wachten. Ik wil in ieder geval iedereen feliciteren en de rest die nog moet veel succes wensen groetjes sheena
ik denk inderdaad dat sommigen al bevallen zijn. Timiris en Debje26 zijn resp. 12-03 en 13-03 uitgerekend, dus nu is de 2 weken grens bereikt. ik ben heel benieuwd (en maak me ook (een beetje?) zorgen. hier is een lijstje met uitgerekende data van de nog zwangeren: 12-03 Timiris Meisje 13-03 debje26 jongen 21-03 nancy74 verrassing 23-03 MSU verrassing 23-03 Moo verrassing 24-03 Kiowa jongen 25-03 Leonietje24 jongen 26-03 Jolanda1976 meisje 28-03 Mandy1 (esther) verrassing 28-03 Biancaaa verrassing 28-03 tal jongen 30-03 Emmaatje jongen 31-03 Cynthia85 jongen Voor iedereen die nog moet bevallen: HUP BABIES HUP GO BABIES GO OOIEVAARTJE OOIEVAARTJE JÉÉÉÉ BABY groetjes, lidwina
goedemorgen allemaal ! Heb weer goed geslapen Dat is wel een voordeel, hoe groot mijn buik ook is, ik slaap heerlijk snachts Oke, er zitten wel eens brakke nachten tussen helaas Maar dat hoord erbij nietwaar Vind nu echt de dagen het ergste om door te komen. Slaap zo lang mogelijk uit zodat de dagen niet zo lang zijn Geen gerommel hier of wat dan ook. Zucht. Ik weet het, dat zegt helemaal niks. Maar toch Mijn man was gisteren heel boos. Niet op mij hoor maar op het ziekenhuis. Hij snapt niet dat de een dit zegt en de ander dat. En hij is blij dat ie vrijdag meegaat want dan zal hij er wel wat van gaan zeggen! grrrrr. hihihi en hij zegt eigenlijk nooit zoveel als ie ergens anders is. hij is heel verlegen dus ik ben benieuwd Ondertussen begin ik langzaamaan geestelijk wat tot rust te komen, na een bijna inzinking van vrijdag ( zie topic onder " gezondheid" kan stress bevalling tegenhouden? ) ff naar beneden scrollen en dan staat daar mijn verhaal. Zwangere dames : hebben jullie nog plannen voor vandaag? Hoe zijn jullie van plan de dag door te komen? De mama's : het is heerlijk weer Gaan jullie wat leuks doen met de kleine spruit/spruiten?
Sheena, welkom hier. gefeliciteerd met het halen van de 40 weken! ik heb je toegevoegd aan de lijstjes. voorlopig (zonder tegenbericht) heb ik je kindje een verrassing genoemd. groetjes, lidwina
Nou mijn wekelijkse APK weer gehad.. Bloeddruk was goed nl 140-80 en ook de kleine vermaakt zich nog prima daarbinnen. Ze hebben me gestript, vond het niet echt een prettig gevoel :S Ze zei dat ik 1 cm ontsluiting had maar er zat nog wel iets van een klein "tuitje" Ook zei ze dat het mogelijk was dat mijn vliezen braken vandaag maar dat ik n og net zo goed een paar dagen langer kon lopen, we zullen zien! Ik hoop het eerste! Iemand ervaringen met strippen? Ja Lidwina, lijkt mij toch ook dat Timiris en Debje26 al bevallen zijn? Hoop snel wat van ze te horen! Kiowa fijn dat je nog steeds lekker slaapt! Dat scheelt! Ik ben bijna elke nacht tussen 3 en 5 wakker, voorbereiding? En nee hier ook nog geen gerommel...Lekker rustig aan vandaag, dat is mijn plan en hopen dat de bevalling zich aankondigd!
Daar ben ik weer. Ik weet het ff niet meer hoor. Ben enorm licht in mn hoofd en af en toe nog wel het idee dat ik hele lichte ongi krampen heb. Moet om 12 uur bij de vk zijn en ben erg benieuwd van hoe en wat
Nou dames, vandaag was mijn uitgerekende datum. Ondertussen is Fenja alweer bijna 5 weken op de wereld. Maf hoor. Gelukkig gaat alles prima met de kleine meid. Het weekend was ze wat verkouden, zooo zielig, ze moest heel hard huilen en daardoor Mama ook. Vannacht heeft ze voor het doorgeslapen. Laatste fles was om elf uur en we hebben haar om 6 uur wakker moeten maken (om 5 uur wakker geschrokken en gekeken of ze het nog wel deed), daarna sliep ze weer tot half tien ! Zal wel een toevalstreffer zijn en aankomende nacht zal ze vast wel weer gewoon om drie uur komen . Maar voor nu was het wel even lekker. Meiden die zijn bevallen: Gefeliciteerd en geniet van jullie kleintjes! Meiden die nog moeten: Zet hem op, het kan nooit lang meer duren! Ik denk dat ik vanmiddag even lekker ga wandelen met de kleine,is ook meteen goed voor de kilootjes die er nog aan plakken bij Mama. Fijne dag allemaal, geniet van het zonnetje! Groetjes Yvonne
@Yvonne : goed om te lezen dat alles goed gaat met Fenja Ja, het is heerlijk weer. HEerlijk wandelweer Geniet ervan! @Leonietje: mag ik vragen waarom je eigenlijk gestript bent? @Sheena: welkom hier En jij ook nog succes met de laatste loodjes Dus eigenlijk moeten er nog 11 maart mama's bevallen. Timiris en debje niet meegerekend want die zijn zeker bevallen ( hoop dat ze snel een berichtje hier neerzetten over hoe en wat! ) Nog maar 11. Is ook niet veel Ben allemaal bang dat mijn kleintje op 1 april word geboren. Zou er eigenlijk niet eens raar van opkijken weet je dat? hihihi.
sheena gefeliciteerd met het halen van je 40 weken en natuurlijk welkom hier he... kiowa ik ben blij om te lezendat het weer wat beter met je gaat, maakte me toch echt zorgen om je. en wat betreft die toezeggingen pfff ik kan er over mee praten en ik weet ook dat het heel frustie is dat je iedere x teleurgesteld word omdat ze weer wat anders zeggen... dat is het nadeel dat we in de loop van al die maanden controle zo veel verschillende mensen zien en spreken... wel fijn dat je mannetje mee gaat vrijdag en laat m maar is ff daar zijn mond open trekken ! leonietje ik werd gestript en s'avonds braken mijn vliezen en begonnen mijn weeen, dus wie weet voor jou ook wel meis ik zal duimen. alkievalkie jeetje wat gaat de tijd snel zeg is jou spruit alweer bijna 5 weken... het zou mooi zijn dat het geen toevals treffer is van vannacht en dat ze vanaaf ook lekker doorslaapt... wel comisch eigenlijk he als je zo lees komen de beebs bijna allemaal voor de nachtvoeding om een uur of 3. nou ik ga maar vast koffie zetten het CB komt zo langs hier en ik ben benieuwd of Danio nu een beetje is aangekomen. ik lees jullie wel weer. dames zet m op he ik wil weer feliciteren :-D toedels
Ze zei omdat ik al 1 cm ontsluiting had en het een beetje verweekt was kon het de bevalling op gang brengen, tis geen garantie maar ze zei dat het misschien net het laatste zetje was.. Ze wou het zelfs al vorige week doen, schijnt normaal t zijn hier Zit met spanning af te wachten...
bianca volgens mijn ligt dat per praktijk anders de een stript al met 39 weken en de ander pas met 41... ook moet je eigenlijk al ontsluiting hebben of dat je bmm verweekt is anders heeft het bijna geen nut. en hoe ze het doen... ze gaan met 2 vingers na binnen dan gaan ze langs de rand van de bmm en de vliezen die vliezen maken ze dan los van je bmm zodat er een stofje vrij komt wat je weeen KAN opwekken/stimuleren/bevorederen... de ene mama moet wel 2 of 3 x gestript worden eer het effect heeft, maar de andere mama heeft net dat setje nodig om de boel op gang te brengen... nou leonietje ik ga duimen voor je meis ik ben er vantussen lees jullie straks denk ik wel weer toedels
misschien een hele domme vraag maar hoe weet men wanneer je bmm is verweekt. Dat kunnen ze toch alleen weten door te voelen? Pff misschien is het niet eens nodig krijg nu weer krampjes
mijn baarmoeder was met 37 weken al aan het verweken...... Zal eens vragen vrijdag wanneer ze mij gaan strippen. Al lijkt het me eerlijk gezegd niet fijn om mee te maken maar ff tanden op elkaar dan maar. De bevalling zal wel meer pijn doen dan het strippen
Het is inderdaad niet zo erg fijn :S Je krijgt direct krampen en ze ligt er echt in te wroeten met haar vingers...Maar dat hield ik mij ook voor ogen Kiowa; de bevalling zou nog wel meer pijn doen
Leonietje en Bianca: Hopenlijk zet het door voor jullie vandaag! Kiowa: Het zou wat zijn als je kindje op 1 april zou komen! Hahaha. Ik dacht dat Fenja ook wel op 1 april zou komen, ik was er van overtuigd dat ze later zou komen (verkeerd gedacht). Maar ik had het echt "een goeie grap"gevonden als ze inderdaad op 1 april had gekomen, hahaha. Maar ik hoop voor jpu natuurlijk dat je Beeb eerder komt. Dat je BMM verweekt is kunnen ze inderdaad alleen maar voelen met inwendig onderzoek. Groetjes Yvonne
GO MAN VAN KIOWA GO! Jeetje, wat een bemoeizuchtige moeder heb jij zeg! Jij beslist wat er tijdens jouw zwangerschap gebeurt hoor! (trouwens ook daarna) wel een lastige situatie, zeker stress. kan je niet de hoorn naast de telefoon leggen? of antwoordapparaat? ( met de boodschap dat je aan t bevallen bent in zh en dat je spoedig terug belt?) en ik ging voor 1 april, vond het echt een leuke datum om te bevallen. helaas, niet gelukt... leonie en bianca: =D> =D> en strippen is afhankelijk van de desbetreffende vk. die van mij deet het niet. en voor verweekte mond moeten ze idd voelen mandy, en? is ie zwaarder? groetjes, lidwina die nog steeds wacht op een telefoontje van haar zwager èn van haar beste vriendin om gefeliciteerd te worden...
Hmmm Raar hoor Lidwina dat je nog niks hebt gehoord van je vriendin en haar man. Ik wacht ook nog steeds op felicitaties van bepaalde mensen maar ga er vanuit dat dat niet meer gaat gebeuren. Wat kunnen sommige mensen je teleurstellen he?