Maart 2007 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door susanne1979, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

nee, ik denk niet dat je kindje daar last van heeft hoor... ! Als je kindje eenmaal geboren is, dan is het misschien wel iets wat kan blijven hangen, maar verder zou ik zo nu en dan lekker barsten!

Och jongens.. ik zit me hier toch ranzig uit een emmer ben en jerry's te eten WAUWIE wat lekker!

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hmmmmm, daar krijg ik nu ook ontzettende trek in, water loopt me in de mond. Wat voor smaak?

3. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Ohhhhh die met banaan en chocolaaaaaaaaaaaaa Mmmmmmmmmmm :) :)

4. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    JA wij willen ook weten wat het is!

OOOOOOOOOOOOOH lekkerrrr Ben &Jerry's mmmh!

5. linda83

linda83 Actief lid

:confused: MAAK ME GEK! BEN &JERRY'S ijs is echt mijn favourite kun je me snachts voor wakker maken is t die New York fudge ...(en dan nog wat)?

6. Niet meer actief

zo ik heb een nijntje mobiel gekocht voor boven het bedje/box.. die was nu bij de bart smit voor 20,- heel leuk! en ook de maxicose hanger erbij gekocht voor 10,- :D

7. Timiris

Timiris Bekend lid

6 jul 2006
    739
    0
    0
    van alles met paarden
    Doetinchem
    Haha,zelfs daarmee lopen we dus gelijk :D
    ik had nog helemaal niet gezien dat jij TWEE zwemmertjes hebt!

Wij willen het geslacht ook weten...we zijn gewoon zó nieuwschierig!
    Ons gevoel zegt een jongen,meerdere pendels ook.
    Maar mijn moeder denkt als enige een meisje,dus ik twijfel nu elke dag.

Ik heb gisternacht gigantische buikpijn gehad.
    Ik begon me echt af te vragen of het nog wel goed zat daarbinnen...De pijn straalde helemaal door naar mijn liezen en bovenbenen,ook mijn zij en rug moesten er aan geloven.
    De baby heeft toen ook niet meer bewogen,alleen deze avond voelde ik een zachte zwembeweging...
    Ik heb mezelf voor genomen als ik vanacht weer zo'n buikpijn krijg naar de vk te gaan...
    Ik las dat je ook nu last kan hebben van harde buiken; hoe herken je die?
    ik heb niet het idee dat ik een harde buik had,het duurde wel drie kwartier en mijn buik werd niet hard ofzo...Iemand een idee?

8. Mirielle

Mirielle Actief lid

30 sep 2006
    138
    0
    0
    Almere
    Wij willen ook graag weten of het een zoon of een dochter is. Bij ons eerste kind wilden wij het ook weten en toen ik het eenmaal wist vond ik het nog geweldiger.
    Alleen moet ik nog even wachten, ben nog niet zo ver in de zwangerschap.
    Ons zoontje zegt steeds dat het een meisje is, hij wil alleen een zusje. En men zegt kinderen spreken de waarheid, dus ik ben benieuwd.

9. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    goede morgen!

Ben gisteren bij de gyn geweest en hij wilde gewoon niet zeggen wat het word!doet hij pas vanaf 20 weken, en dan weet hij het nog niet zeker! :confused: Echt als hij het mij over 4 weken niet verteld ga ik naar een ander want ditr vind ik wel erg vaag.
    Ben trouwens vandaag ook jarig! Leuk met zijn 'tweetjes' jarig. Is wel een grappig idee.
    Zou ook wel een emmer ijs lusten hahahaha

liefs

10. Niet meer actief

Ik vind het wel normaal hoor, dat hij niet zegt wat het wordt in dit stadium. Het is wel te zien, maar nog niet goed genoeg! Dus tsja.. misschien moet je hem gewoon dankbaar zijn, want voor hetzelfde geldt had hij geroepen meisje en is het over 4 wkn al anders..100% zekerheid kunnen ze nooit geven!

Harde buiken zijn goed herkenbaar. Dan word je baarmoeder ineens hard en voelt ook hard aan (gewoon aan de buik te voelen). Als je een harde buik hebt, dan voelt het net alsof er iets zwaars op de BM ligt.. Het kan geen kwaad, alleen het is vervelend als je er een paar per dag hebt..

11. Gefeliciteerd Madelief !!!

(zondag ben ik jarig, heb allemaal dingetjes voor de beeb als kadootjes gevraagd, hihi...)

12. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    gefeliciteerd Madelief :D :D

Lijkt me idd ook erg appart om met zijn " tweetjes" jarig te zijn ;)
    Ik maak dat niet mee deze zwangerschap.

Ik ben nu helemaal verslaafd aan chocolade ijs. Gewone chocolade ijs. Dus geen stukjes erin of saus ofzo.
    Hmmm jammie!

Volgende week begin ik met oefentherapie. Heb zo'n last van mijn rug !
    Nu ben ik wel wat gewend met mijn reuma. Maar nu kan ik ook geen pijnstillers innemen en heb echt het gevoel dat het niet goed zit.
    Had gisteren de intake en ik was er op tijd bij zei ze
    Mijn onderrug zit echt vast en er zit een kronkel in en begin behoorlijk last te krijgen van mijn bekken.
    De pijn zal niet helemaal weg gaan maar het zal wel stuk minder worden:D

Ik was allang blij dat ze niet gingen masseren want waar ik echt door de grond ga van de pijn dan is het wel een massage :confused:

Vind dit herfstweer zo gezellig he. Helemaal nu ik zwanger ben! :D

13. spar

spar Lid

21 jul 2006
    95
    0
    0
    soest
    ik mag 10 november voor de 20 weken echo. ben dan zelf 21 weken. het zat al helemaal vol.

net het hartje weer gehoord en de beeb schopte zelfs even, dat hoorde je. en nu weet ik zeker dat ik de beeb voel.

volgens de vk was het een meidenhartslag. en ik ben trouwens 1 dag eerder uitgerekend volgens de berekening. 22 maart.

mijn dag kan niet meer stuk.

14. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    ik mag 25 oktober voor de 20wk echo
    (ben dan 19wk4)

@ kiowa - wat voor therapie krijg je :)
    Hopelijk helpt het

Ben zusje heeft haar 20wk echo maandag gehad, was echt super zei ze :)

15. Ik heb sinds een paar dagen last van een vreemde druk onderin mijn buik. Beetje aan de zijkanten en mijn stuit. Ik heb gelezen op dit forum dat het bandenpijn is. Dus we gaan nu een groeisprint krijgen...Beetje onaangenaam gevoel...Hebben jullie dat ook?

16. Moesje74

Moesje74 Lid

2 aug 2006
    58
    0
    0
    Planner bij een Kinderdagverblijf
    Apeldoorn
    Ja, ik heb de laatste dagen ook steeds pijn in mijn onderbuik; de ene keer aan de linkerkant, de andere keer aan de rechterkant ... En idd ook soms bij mijn stuitje. Erg lastig ...

Oh, enne, wij willen absoluut niet weten wat het wordt. Mijn gevoel zegt heel sterk dat het een meisje wordt, maar we willen het toch echt niet weten. Belangrijkste is dat het kindje gezond is, en zelfs als dat niet blijkt te zijn, dan is het nog hardstikke welkom!

17. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    @Jodi,
    Ik krijg cesar/mensendieck therapie.
    Ik hoop ook dat het werkt!
    Volgende week krijg ik 2 keer en dan 1 keer in de week.

18. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :) Ben helemaal blij, wij hebben 15 november een 3 en 4d pretecho! Lijkt me geweldig. Ben dan rond de 25 weken, dus dit moeten toch wel mooie plaatjes worden! Ben zo benieuwd hoe de kleine dr uitziet, maar we willen niet weten wat t word (ben ik vergeten te vragen of dit mogelijk is) Weten jullie of dit mogelijk is om t geslacht dan niet te weten te komen?

19. spar

spar Lid

21 jul 2006
    95
    0
    0
    soest
    als je het van tevoren aangeeft moeten ze daar rekening mee houden volgens mij.

20. Hoi meiden,
    natuurlijk hielden de mailtjes er weer mee op... :rolleyes: Maar goed. Ik heb een beetje terug gelezen. Ik heb ook snel harde buiken omdat ie supergevoelig is. Erg lastig maar ongevaarlijk gelukkig. Verder moet ik weten wat het is. Ik ben gewoon te nieuwsgierig! haha, anders ga ik zelf zitten kijken... :) Ik zeg dat het weer een meidje word :D

Deel Deze Pagina