Lilly: Logisch dat je verliefd bent op je mannetje ik ben ook helemaal verliefd op mijn meissie! Gaat het met jou ook allemaal goed? Heb de foto's gezien wat een moppie,mooi hoor! Miranda: Ook jij een prachtig kindje zeg! mooi filmpje, zo lekker wakker! Gr Yvonne
goeienmorgen iedereen mooi weer vandaag ben vandaag uitgerekend maar zal wel niks worden vandaag afwachten maar ben benieuwd of er nog baby,s zijn geboren groetjes tal
@tal, er is nog steeds niemand op de uitgerekende datum bevallen, en gemiddeld is dat 15%, dus misschien ga jij ons gemiddelde weer op peil brengen! groetjes, lidwina
goedemorgen allemaal ! Nou, ik ga hier nooit meer schrijven dat ik snachts zo goed slaap hihihi Heb me toch een brakke nacht gehad! Niet normaal meer Eerst begon het met onze kleine. Die was zo ontzettend druk in mijn buik, echt niet meer normaal Het deed gewoon zeer Doordat ie overal op drukte kreeg ik onrustige benen en harde buiken die enorme pijn deden. Maar zelfs tijdens de harde buiken bleef ik hem nog voelen bewegen Door het gedraai en geschop last van maagzuur en moeten overgeven. Toen maar een douche genomen ( het was ondertussen al nacht pff) uiteindelijk toch in slaap gevallen. Maar regelmatig wakker geworden van pijnlijke harde buiken. Tegelijk met mijn man opgestaan omdat ik zo'n honger had En nu? aan de diarree ( voor de verandering hihihi ) En af en toe nog steeds pijnlijke harde buiken maar niet met regelmaat. En tussendoor doet mijn buik gewoon enorm veel pijn. Net of ie gekneusd is van binnen Dussss. mij zie je niet meer typen dat ik iig lekker slaap snachts @Minimuisje: kan helaas het filmpje net zien. Kijk hem vanavond wel als ik achter mijn eigen pc zit ( zit nu achter die van mijn man ) @Tal: hoop dat voor jou vandaag de grote dag is! Zou leuk zijn om op de uitgerekende datum te bevallen
goedemorgen allemaal heb best goed geslapen alleen 1x wakker geweest om naar de wc te gaan en daarna wat lastiger in slaap gekomen hele tijd lichte krampjes. Vanmorgen ook weer toen ik wakker werd en er zat er 1 bij de echt duidelijk een piek had die was erg vervelend. Ben nu alleen beetje bang of alles nog wel goed is met de kleine want voel hem zo goed als niet meer als er maar niks mis is.
hoi Bianca. Hoe lang voel je de kleine al niet meer dan? Voel je hem ook niet als je bijvoorbeeld gaat liggen en hem een beetje gaat porren/duwen. Bij mijn kleintje werkt dat meestal wel. Hij vind het niet fijn als ik op mijn rug lig en als ik ga lopen porren dan gaat ie zeker terug duwen. Heb jij een houding wat je kleintje niet fijn vind? Als je je echt onzeker voelt ofzo dan gewoon je VK bellen Daar is ze voor
hallo dames, hier ook nog een berichtje. Mijn zoontje is vanmorgen opgehaald door zijn opa en mijn vriend is aan het werk. Eigenlijk wilde ik het huis schoonmaken (nesteldrang ) en daarna voor de APK (om 14.00 uur) maar ik denk dat ik gebruik ga maken van de mogelijkheid om es lekker te SLAPEN ! Zo kan ik lekker mijn energie opbouwen om vanmiddag maar es een datum af te gaan spreken om in te leiden volgende week. Ik zie nog een afspraak bij de vk volgende week niet zitten. Daar komt het kindje ook niet van ter wereld en zoals het er nu uitziet: nothing, riente, knotse, zero, nieks, nuul gebeurd er hier ! kwaaltjes te over maar niets wat enigszins lijkt op rommelen. Nou ja, op die manier kan ik tenminste effies rustig slapen ! Voor volgende week vrijdag zal hij er toch uit moeten....... truste....
Goeie morgen dames, Ben ik ook weer even! Dames die bevallen zijn: GEFELICITEERD! Hier gaat alles lekker z'n gangetje! Veel wandelen want het weer is nu echt super. Kyra doet het goed, maar wordt 's nachts nog 1x wakker! Dames die nog moeten bevallen, het kan nu toch echt niet lang meer duren he. Groetjes Carla
zowiezo vandaag de hele dag niet maar misschien ben ik me kop nu wel gek aan het maken. Meestal als ik een beetje in mn zij por dan begint het wel te trappelen maar nu niet. Ben gisteren nog bij de vk geweest en toen klonk het hartje heel goed enzo. K lig tegenwoordig veel op mn rug misschie dat dat voor hem niet zo leuk is. Lig normaal op mn zij en dan rommelt het wel wat meer
Biancaa: Ik zou toch de VK even bellen anders hoor, misschien kun je wel even naar het hartje komen luisteren en ben je weer gerustgesteld! Zij zijn er ook om jou gerust te stellen!
Ja misschien is dat anders wel een goed idee K ben altijd bang dat ze me een zeurpiet vinden aangezien ik er gisteren nog ben geweest K kijk het nog eventjes aan. ALvast bedankt
@ patrouschka, is de dokter al geweest? @ kiowa, je kan je nu dus de heeeeeele dag verheugen op de pannekoeken . moet je niet stiekum gaan bevallen natuurlijk @minimuisje, hoe ist met je borstontsteking? wordt het al beter? @bianca, tegen het einde wordt het minder. ze zei tegen mij: 3 keer per dag een periode voelen, of 5 keer per dag een keer. als je je zorgen maakt moet je gewoon bellen. ik durfde eigenlijk ook niet te bellen ivm het gevoel dat zij dachten: jeetje, daar heb je haar weer. maar dat denken ze echt niet hoor en anders maar wel. binnenkort zie je ze voorlopig toch niet meer! beter 10 keer teveel gebeld dan 1 keer te weinig. dat zeggen ze zelf ook! @msu, succes bij je apk, en wat een goed idee, lekker slapen! welterusten groetjes, lidwina
@minimuisje, wat schattig en wat een goed idee om een filmpje op youtube te zetten! dan kan iedereen jouw wondertje zien! en wat is hij wakker!~ groetjes, lidwina
@Lidwina: idd vanavond lekker pannekoeken eten Alhoewel ik liever ga bevallen natuurlijk Hoe is het met Rune?
stom hè, zou ik bijna vergeten te posten hoe het met Rune is... Zijn voeding is een beetje een zootje (regeldag), maar dat vind ik eigenlijk niet zo erg. en vannacht is hij maar één keer geweest in plaats van twee! ik weet niet of hij dat volhoudt, maar [-o< . hij doet het geweldig. het is een lekker manneke. wel wat schrikkerig als hij slaapt, maar hij heeft ook 2 grote zusters. @kiowa, vanavond kan je je man dan meteen leren hoe hij pannekoeken moet bakken, bak jij er één, hij de rest! misschien kan je trouwens tussen de weeën door pannekoeken eten die hij heeft gebakken! zucht, kauw, zucht, kauw misschien een pannekoekje met ananashart? groetjes, lidwina
minimuisje, wat is her leeeeef. echt schattig hoor. Hoorde je dialect spreken dus begreep een limburgs , maar zag je woonplaats nu staan hoensbroek. gefeliciteerd hoor. hij is echt prachtig. Groetjes rilana ( laoneke)
@kiowa hoop dat jij ook snel bevalt ik zou het wel leuk vinden vandaag maar ga er maar niet van uit groetjes tal